Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagelijks fruit

Dagelijks fruit

148 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
:)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb me voorgenomen om vandaag eens langs de fruit afdeling te gaan bij de appie :d
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
De laatste keer dat ik een stuk fruit heb gegeten is volgens mij meer dan 4 maanden geleden
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
De laatste keer dat ik een stuk fruit heb gegeten is volgens mij meer dan 4 maanden geleden
Klik om te vergroten...

veel plezier met je scheurbuik
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dreuge zei:
cropp zei:
De laatste keer dat ik een stuk fruit heb gegeten is volgens mij meer dan 4 maanden geleden
Klik om te vergroten...

veel plezier met je scheurbuik
Klik om te vergroten...
Ik drink wel veel sinaasappelsap, citroensap, ace drink en ik slik iedere dag een vitaminepil.
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
counterstrikert zei:
Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
Klik om te vergroten...
Maar maakt dat je wat uit? Je wilt toch dood.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
Eet jij elke dag (2 stuks) fruit?
Klik om te vergroten...
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
counterstrikert zei:
Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
Klik om te vergroten...

dat is niet helemaal waar hoor. Ik ben ook vegetarier en ik eet ook af en toe vlees vervangende producten. Maar er missen wel een aantal dingen die je nodig hebt, die je wel weer vind in noten en kaas :)
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
counterstrikert zei:
Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
Klik om te vergroten...
Maar maakt dat je wat uit? Je wilt toch dood.
Klik om te vergroten...
Goh wat zijn we bij de hand..
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
counterstrikert zei:
Exceptional Insight zei:
counterstrikert zei:
Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
Klik om te vergroten...
Maar maakt dat je wat uit? Je wilt toch dood.
Klik om te vergroten...
Goh wat zijn we bij de hand..
Klik om te vergroten...
Je schrijft het als bijdehand. Heb je voor mij een onderzoek waaruit blijkt dat vleesvervangers gezonder zijn?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit wordt mijn goed voornemen, meer fruit eten!
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#13
luchtigtoetje zei:
counterstrikert zei:
Groenten fruit en nootjes eet ik heel de dag door. Af en toe een boterham met kaas en een wortel er bij. Er zijn dagen dat ik totaal niet snoep, en alleen maar fruit eet. Overigens eet ik niet uit vegetarische motieven geen vlees maar vlees vervangers is ook veel gezonder.
Klik om te vergroten...

dat is niet helemaal waar hoor. Ik ben ook vegetarier en ik eet ook af en toe vlees vervangende producten. Maar er missen wel een aantal dingen die je nodig hebt, die je wel weer vind in noten en kaas :)
Klik om te vergroten...
Kun je die stoffen ook noemen toevallig, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in die materie.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
counterstrikert zei:
Kun je die stoffen ook noemen toevallig, ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in die materie.
Klik om te vergroten...
De belangrijkste is vitamine B12. Er bestaan géén niet-vleesproducten waar dit in zit ook al wordt geroepen van wel. Er zitten moleculen in plantaardig voedsel die er op lijken maar die kunnen in het lichaam niet gemetaboliseerd worden als substituut. Vitamine B12 is essentiëel bij het maken van zenuwcellen. Ik denk dat je zelf wel kan bedenken wat voor aandoeningen je daar bij kan krijgen.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
1 tablet B12 voldoende per dag?
Klik om te vergroten...
En waar denk jij dat dat vandaan komt?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
deadlock zei:
Flameon zei:
1 tablet B12 voldoende per dag?
Klik om te vergroten...
En waar denk jij dat dat vandaan komt?
Klik om te vergroten...

Uit mijn bol en omdat op het doosje vit b12 van de appie staat: 1x per dag
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
Uit mijn bol en omdat op het doosje vit b12 van de appie staat: 1x per dag
Klik om te vergroten...
En waar denk jij dat die vitamine B12 vandaan komt?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
deadlock zei:
Flameon zei:
Uit mijn bol en omdat op het doosje vit b12 van de appie staat: 1x per dag
Klik om te vergroten...
En waar denk jij dat die vitamine B12 vandaan komt?
Klik om te vergroten...

Uit die vitaminepil B12 van de appie/kruidvat
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Uit die vitaminepil B12 van de appie/kruidvat
Klik om te vergroten...
FFS. Domme mongool.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
deadlock zei:
Flameon zei:
Uit die vitaminepil B12 van de appie/kruidvat
Klik om te vergroten...
FFS. Domme mongool.
Klik om te vergroten...

Ter aanvulling dan! hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."