#1
Gay.counterstrikert zei:alpro soya producten.
Gay.counterstrikert zei:alpro soya producten.
KoxBox zei:Gay.counterstrikert zei:alpro soya producten.
KoxBox zei:Trouwens, soja is slecht voor mannen. Er zit een plantaardige vorm van oestrogeen in.
Onder andere waarschijnlijk.Chris Pontius zei:KoxBox zei:Trouwens, soja is slecht voor mannen. Er zit een plantaardige vorm van oestrogeen in.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus daar ging het bij EI fout, te veel Soja!
lekker.Oom Klaas zei:Vandaag even een kistje mandarijnen meegenomen![]()
Dreuge zei:ik vind sinasappelen lekkerder
Sublimo zei:Daarstraks nog twee mandarijnen gekregen !![]()
counterstrikert zei:Gelukkig is er biologisch fruit.. is veel lekkerder en gezonder
And thank God. Want als je een motorisch gestoorde spast bent, zoals ik, smaakt al dat fruit goor omdat je per ongeluk op al die pitjes bijt.counterstrikert zei:Eigenlijk horen er pitjes in de sinaasappelen en mandarijnen te zitten maar tegenwoordig worden die er genetisch uit gemanipuleerd.
Exceptional Insight zei:And thank God. Want als je een motorisch gestoorde spast bent, zoals ik, smaakt al dat fruit goor omdat je per ongeluk op al die pitjes bijt.counterstrikert zei:Eigenlijk horen er pitjes in de sinaasappelen en mandarijnen te zitten maar tegenwoordig worden die er genetisch uit gemanipuleerd.
Voedselallergieën hangen vaak samen. Antihistamine biedt vaak wel een oplossing bij fruitsoorten omdat deze reacties veel te maken hebben met de pollen van de plant (oftewel, een hooikoorts-achtige reactie). Ik heb zelf chronisch hooikoorts, zelfs in de winter (met sneeuw niet) slik ik vaak medicijnen. Hyperallergisch voor grasManonnie zei:Hoe fuckin´ veel mensen hebben dat wel niet?Vanadesse zei:Ik probeer altijd sowieso 1 stuk fruit per dag te nemen..
Soms pers ik 's ochtends wat lekkere sinaasappeltjes, of ik koop een pak grapefruitsap ofzo (wat vaak ook wel in 1 dag op is).
Ben helaas allergisch voor veel lekkere soorten fruit..
Ik ben allergisch voor kiwi's, ondanks dat eet ik ze wel eens, gewoon omdat ik ze lekker vind.
Voor peer ben ik ook allergisch, en nog een paar tropische fruitjes die ik toch nooit eet.
Edit: en tomaat
Mango, ananas en lychee zijn echt geweldig inderdaad.Dreuge zei:Wat is trouwens jullie favoriete fruit? Ik heb er niet echt één, maar mango, ananas en lychee (sp?) zijn echt lekker![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."