Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagelijks fruit

Dagelijks fruit

148 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
counterstrikert zei:
alpro soya producten.
Klik om te vergroten...
Gay.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
counterstrikert zei:
alpro soya producten.
Klik om te vergroten...
Gay.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dat is zo ranzig, niet normaal. Dat je vegetarier bent, ok. Water en brood, ok. Maar dit, nee. :sunglasses:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Trouwens, soja is slecht voor mannen. Er zit een plantaardige vorm van oestrogeen in.
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dus daar ging het bij EI fout, te veel Soja!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
KoxBox zei:
Trouwens, soja is slecht voor mannen. Er zit een plantaardige vorm van oestrogeen in.
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dus daar ging het bij EI fout, te veel Soja!
Klik om te vergroten...
Onder andere waarschijnlijk.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vandaag even een kistje mandarijnen meegenomen :hearteyes:
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Vandaag even een kistje mandarijnen meegenomen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
lekker.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind sinasappelen lekkerder
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
ik vind sinasappelen lekkerder
Klik om te vergroten...

Ik ook, maar daar moet je net wat meer moeite voor doen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daarstraks nog twee mandarijnen gekregen ! :hearteyes:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Daarstraks nog twee mandarijnen gekregen ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

die tellen maar als een half he
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk horen er pitjes in de sinaasappelen en mandarijnen te zitten maar tegenwoordig worden die er genetisch uit gemanipuleerd. En ze groeien tegenwoordig ook sneller waardoor er meet water als vitamines in zitten. Wel jammer eigenlijk.. Gelukkig is er biologisch fruit.. is veel lekkerder en gezonder, wel duurder..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
counterstrikert zei:
Gelukkig is er biologisch fruit.. is veel lekkerder en gezonder
Klik om te vergroten...

'Gelukkig valt dat ook heel erg mee.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
counterstrikert zei:
Eigenlijk horen er pitjes in de sinaasappelen en mandarijnen te zitten maar tegenwoordig worden die er genetisch uit gemanipuleerd.
Klik om te vergroten...
And thank God. Want als je een motorisch gestoorde spast bent, zoals ik, smaakt al dat fruit goor omdat je per ongeluk op al die pitjes bijt.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wordt hier wat lakser in. Normaal kocht ik elke dag een banaan of appel bij de AH to go. Gewoon maar wat extra fruit kopen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
counterstrikert zei:
Eigenlijk horen er pitjes in de sinaasappelen en mandarijnen te zitten maar tegenwoordig worden die er genetisch uit gemanipuleerd.
Klik om te vergroten...
And thank God. Want als je een motorisch gestoorde spast bent, zoals ik, smaakt al dat fruit goor omdat je per ongeluk op al die pitjes bijt.
Klik om te vergroten...

True! :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee ik eet veel te weinig fruit, waarom weet ik eignelijk niet. Vind het opzich best oke. Voornemen voor 2011, dagelijks fruit langs me amandelen laten glijden
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toevallig vandaag 1 appel en 1 sinaasappel :hearteyes: !

Fruit is lekker maar vind het altijd zo veel moeite om die dingen te schillen pellen uitlepelen etc.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Soms wel het pruimpje van mijn vriendin.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#19
Manonnie zei:
Vanadesse zei:
Ik probeer altijd sowieso 1 stuk fruit per dag te nemen..
Soms pers ik 's ochtends wat lekkere sinaasappeltjes, of ik koop een pak grapefruitsap ofzo (wat vaak ook wel in 1 dag op is).
Ben helaas allergisch voor veel lekkere soorten fruit..
Klik om te vergroten...
Hoe fuckin´ veel mensen hebben dat wel niet?
Ik ben allergisch voor kiwi's, ondanks dat eet ik ze wel eens, gewoon omdat ik ze lekker vind.
Voor peer ben ik ook allergisch, en nog een paar tropische fruitjes die ik toch nooit eet.
Edit: en tomaat
Klik om te vergroten...
Voedselallergieën hangen vaak samen. Antihistamine biedt vaak wel een oplossing bij fruitsoorten omdat deze reacties veel te maken hebben met de pollen van de plant (oftewel, een hooikoorts-achtige reactie). Ik heb zelf chronisch hooikoorts, zelfs in de winter (met sneeuw niet) slik ik vaak medicijnen. Hyperallergisch voor gras :grin: en dat bloeit het hele jaar door.

Dreuge zei:
Wat is trouwens jullie favoriete fruit? Ik heb er niet echt één, maar mango, ananas en lychee (sp?) zijn echt lekker :grin:
Klik om te vergroten...
Mango, ananas en lychee zijn echt geweldig inderdaad.
Ik hou ook heel erg van witte druiven (pitloos ajb!).
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik maak fruit/groenteshakes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."