#1
Voedselallergieën hangen vaak samen. Antihistamine biedt vaak wel een oplossing bij fruitsoorten omdat deze reacties veel te maken hebben met de pollen van de plant (oftewel, een hooikoorts-achtige reactie). Ik heb zelf chronisch hooikoorts, zelfs in de winter (met sneeuw niet) slik ik vaak medicijnen. Hyperallergisch voor grasManonnie zei:Hoe fuckin´ veel mensen hebben dat wel niet?Vanadesse zei:Ik probeer altijd sowieso 1 stuk fruit per dag te nemen..
Soms pers ik 's ochtends wat lekkere sinaasappeltjes, of ik koop een pak grapefruitsap ofzo (wat vaak ook wel in 1 dag op is).
Ben helaas allergisch voor veel lekkere soorten fruit..
Ik ben allergisch voor kiwi's, ondanks dat eet ik ze wel eens, gewoon omdat ik ze lekker vind.
Voor peer ben ik ook allergisch, en nog een paar tropische fruitjes die ik toch nooit eet.
Edit: en tomaat
Mango, ananas en lychee zijn echt geweldig inderdaad.Dreuge zei:Wat is trouwens jullie favoriete fruit? Ik heb er niet echt één, maar mango, ananas en lychee (sp?) zijn echt lekker![]()
Ik hou ook heel erg van witte druiven (pitloos ajb!).