Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls het uit is..

Als het uit is..

78 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
vode zei:
Mwah, ik heb een aantal kortstondige relaties gehad waar beide partijen blind in zijn gesprongen. Dat zegt weinig over de kwaliteit van de relaties. Ik heb net hele goeie herinneringen aan die explosieve relaties.

Iedereen is verschillend he, mensen mogen het misschien gek vinden dat ik op mijn 22ste al 3 keer heb samengewoond, 4 lange relaties heb gehad en op mijn 22ste verloofd ben, ze mogen dat ook inhoudsloos vinden.

Ik heb in ieder geval een kickass tijd gehad, nergens spijt van, leuke dingen meegemaakt en ik ben met op 1 ex na allemaal nog (heel) goed bevriend en spreek ze regelmatig.
Klik om te vergroten...

Met andere woorden: je trekt om de zoveel tijd bij iemand in die je dan op een bed in de woonkamer legt en je neukt wanneer hij wil, tot hij je zat is en je eruit schopt. Daarna houden ze contact ("goed bevriend"), zodat ze je kunnen palen in tijden van nood?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dreuge zei:
vode zei:
Daarna voor je het weet een nieuw vriendje tegenkomen en alles weer vergeten zijn.

Als ik het zelf uitmaak dan alleen maar de laatste stap van bovenstaande.
Klik om te vergroten...

ben je hier trots op? zegt veel over de kwaliteit van je relaties :)
Klik om te vergroten...

Mwah, ik heb een aantal kortstondige relaties gehad waar beide partijen blind in zijn gesprongen. Dat zegt weinig over de kwaliteit van de relaties. Ik heb net hele goeie herinneringen aan die explosieve relaties.

Iedereen is verschillend he, mensen mogen het misschien gek vinden dat ik op mijn 22ste al 3 keer heb samengewoond, 4 lange relaties heb gehad en op mijn 22ste verloofd ben, ze mogen dat ook inhoudsloos vinden.

Ik heb in ieder geval een kickass tijd gehad, nergens spijt van, leuke dingen meegemaakt en ik ben met op 1 ex na allemaal nog (heel) goed bevriend en spreek ze regelmatig.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gelukkig maar.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Inhoudsloos vinden we je zeker niet.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dreuge zei:
Met andere woorden: je trekt om de zoveel tijd bij iemand in die je dan op een bed in de woonkamer legt en je neukt wanneer hij wil, tot hij je zat is en je eruit schopt. Daarna houden ze contact ("goed bevriend"), zodat ze je kunnen palen in tijden van nood?
Klik om te vergroten...
Dat waren zo ongeveer de hoofdpunten ja.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuge zei:
vode zei:
Mwah, ik heb een aantal kortstondige relaties gehad waar beide partijen blind in zijn gesprongen. Dat zegt weinig over de kwaliteit van de relaties. Ik heb net hele goeie herinneringen aan die explosieve relaties.

Iedereen is verschillend he, mensen mogen het misschien gek vinden dat ik op mijn 22ste al 3 keer heb samengewoond, 4 lange relaties heb gehad en op mijn 22ste verloofd ben, ze mogen dat ook inhoudsloos vinden.

Ik heb in ieder geval een kickass tijd gehad, nergens spijt van, leuke dingen meegemaakt en ik ben met op 1 ex na allemaal nog (heel) goed bevriend en spreek ze regelmatig.
Klik om te vergroten...

Met andere woorden: je trekt om de zoveel tijd bij iemand in die je dan op een bed in de woonkamer legt en je neukt wanneer hij wil, tot hij je zat is en je eruit schopt. Daarna houden ze contact ("goed bevriend"), zodat ze je kunnen palen in tijden van nood?
Klik om te vergroten...

Zo makkelijk is Vode niet hoor, ze heeft nog bepaalde eisen wat betreft BDSM en zo.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
You got me. Poehee.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Dat waren zo ongeveer de hoofdpunten ja.
Klik om te vergroten...
Waarom doe je vandaag alsof je overal verstand van hebt en iedereen kent?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
(Sexual) frustration disorder? Misschien wilt hij ook een extisi neuken?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
Dat waren zo ongeveer de hoofdpunten ja.
Klik om te vergroten...
Waarom doe je vandaag alsof je overal verstand van hebt en iedereen kent?
Klik om te vergroten...
Omdat ik eens wil weten hoe jouw doordeweekse avond op DF er uitziet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Omdat ik eens wil weten hoe jouw doordeweekse avond op DF er uitziet.
Klik om te vergroten...
Jammer dat je niet verder komt dan het puntje van je neus.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
Omdat ik eens wil weten hoe jouw doordeweekse avond op DF er uitziet.
Klik om te vergroten...
Jammer dat je niet verder komt dan het puntje van je neus.
Klik om te vergroten...
Gelukkig is mijn neus een van mijn belangrijkste lichaamsdelen op dit moment.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
vode zei:
(Sexual) frustration disorder? Misschien wilt hij ook een extisi neuken?
Klik om te vergroten...

Ik denk eerder borderline. Dan wissel je steeds van partner, mening, gedrag en woonplek en zo. :sunglasses:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
Omdat ik eens wil weten hoe jouw doordeweekse avond op DF er uitziet.
Klik om te vergroten...
Jammer dat je niet verder komt dan het puntje van je neus.
Klik om te vergroten...
Gelukkig is mijn neus een van mijn belangrijkste lichaamsdelen op dit moment.
Klik om te vergroten...
Toe maar. Dat is niet zomaar iets om trots op te zijn.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, een vrouw haar poes is heilig. :smoke:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Begrijp echt niet hoe mensen kunnen huilen als het uit gaat, maar dan wel binnen een week iemand anders hebben :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat doen jullie als een relatie voorbij is? Ik heb het gisteren uitgemaakt met m'n vriendin van 4 maand, het botste op veel punten gewoon teveel en ik voelde me er gewoon niet goed meer bij. Maar nu heb ik wel zo'n gevoel dat het weer even moet wennen ofzo.. verandert natuurlijk een hoop.

Wat doen jullie om daarmee om te gaan? Even rust nemen van alles, proberen een nieuwe partner te vinden of juist alles wat los en vast zit naaien? Er is nu opzich wel iemand die ik leuk vind maar ik weet ook niet wat dat gaat worden. Mwa.

:rolleyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bier drinken.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je hebt ooit wel eens gezegd hier op het forum dat als je vriendin (maakt niet uit welke) je zou dumpen je het daar heel erg moeilijk mee zou hebben. Is dit nu anders (natuurlijk is het moeilijk, ook al ben jij degene die het uit maakt) of is dit "prettiger"?

Veel met vrienden afspreken man! Je hoeft niet te gaan sletten (volgens mij ben je ook niet zo iemand) en je moet al helemaal niet gaan zoeken naar een nieuwe vriendin. Als het gebeurt gebeurt het natuurlijk en dat is mooi maar het hoeft niet uit te maken of dat volgende week of over een jaar is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."