#1
Of misschien hechten ze er gewoon veel waarde aan. Zoals het, in mijn ogen, hoort. Iets met hoge pieken en diepe dalen.Tomaat zei:Alles normaal is misschien veel gezegd, maar mensen hebben altijd de neiging om al hun hoop op hun relatie te zetten, en niets is gevaarlijker dan dat. Als het uit is storten ze in elkaar en zijn ze er een paar weken niet goed van.
Ik ken niemand met een realistischer gedachtegoed dan ikzelf. En ik ken niemand die zwaarder lijdt onder hartzeer dan ikzelf. Hoe verklaar je dat?Tomaat zei:Wie realistischer is komt dit niet tegen, maar krijgt wel het verwijt naar zijn hoofd geslingerd dat hij niet veel belang hecht aan een relatie?
Jij bent overduidelijk nooit echte liefde kwijtgeraakt. No doubt about that.Tomaat zei:Komaan zeg.
Het is uit. Jammer. Het leven gaat voort.
