#1

vode zei:Daarna voor je het weet een nieuw vriendje tegenkomen en alles weer vergeten zijn.
Als ik het zelf uitmaak dan alleen maar de laatste stap van bovenstaande.
tomz0r zei:Heb jij er ervaring mee dan? Zou ik van jou niet zeggen.![]()
tomz0r zei:De leegte opvullen? Ik ken veel mensen die dat doen hoor, wordt meestal alleen geen langdurend succes.![]()
Ben jij er niet eentje die altijd zo doet als er even wat tegenzit?vode zei:Eerst in een frenzy gaan, de muur slaan, de deur schoppen. Vervolgens heel veel drinken/blowen.
vode zei:voor je het weet een nieuw vriendje tegenkomen en alles weer vergeten zijn.
tomz0r zei:Wat een loser is dat vriendje trouwens als hij 5 minuten nadat het uit is gelijk akkoord gaat met een relatie.![]()
azgaza zei:tomz0r zei:Wat een loser is dat vriendje trouwens als hij 5 minuten nadat het uit is gelijk akkoord gaat met een relatie.![]()
Nah dat was al een maand geplanned toen, alleen tot dat moment nog niks gedaan; was ook deels vóór hem dat de voorgaande relatie uit ging, al speelden er meer redenen mee zoals dat mijn ex mijn kat schuw had gemaakt door haar te pesten waardoor ze nu 2 jaar later nog steeds soms moeite heeft met mannen, en de liefste kat op aarde beet hem in zijn hand met pupillen groter dan d'r eigen ogen, en [crazy cat lady mode] m'n katten zijn belangrijker dan wat voor vent dan ook, dus als iemand m'n kat pest kan die persoon wel oprotten[/crazy cat lady mode]
vode zei:Mwah, ik heb een aantal kortstondige relaties gehad waar beide partijen blind in zijn gesprongen. Dat zegt weinig over de kwaliteit van de relaties. Ik heb net hele goeie herinneringen aan die explosieve relaties.
Iedereen is verschillend he, mensen mogen het misschien gek vinden dat ik op mijn 22ste al 3 keer heb samengewoond, 4 lange relaties heb gehad en op mijn 22ste verloofd ben, ze mogen dat ook inhoudsloos vinden.
Ik heb in ieder geval een kickass tijd gehad, nergens spijt van, leuke dingen meegemaakt en ik ben met op 1 ex na allemaal nog (heel) goed bevriend en spreek ze regelmatig.
Dreuge zei:vode zei:Daarna voor je het weet een nieuw vriendje tegenkomen en alles weer vergeten zijn.
Als ik het zelf uitmaak dan alleen maar de laatste stap van bovenstaande.
ben je hier trots op? zegt veel over de kwaliteit van je relaties![]()
Chris Pontius zei:Inhoudsloos vinden we je zeker niet.
Dat waren zo ongeveer de hoofdpunten ja.Dreuge zei:Met andere woorden: je trekt om de zoveel tijd bij iemand in die je dan op een bed in de woonkamer legt en je neukt wanneer hij wil, tot hij je zat is en je eruit schopt. Daarna houden ze contact ("goed bevriend"), zodat ze je kunnen palen in tijden van nood?
Dreuge zei:vode zei:Mwah, ik heb een aantal kortstondige relaties gehad waar beide partijen blind in zijn gesprongen. Dat zegt weinig over de kwaliteit van de relaties. Ik heb net hele goeie herinneringen aan die explosieve relaties.
Iedereen is verschillend he, mensen mogen het misschien gek vinden dat ik op mijn 22ste al 3 keer heb samengewoond, 4 lange relaties heb gehad en op mijn 22ste verloofd ben, ze mogen dat ook inhoudsloos vinden.
Ik heb in ieder geval een kickass tijd gehad, nergens spijt van, leuke dingen meegemaakt en ik ben met op 1 ex na allemaal nog (heel) goed bevriend en spreek ze regelmatig.
Met andere woorden: je trekt om de zoveel tijd bij iemand in die je dan op een bed in de woonkamer legt en je neukt wanneer hij wil, tot hij je zat is en je eruit schopt. Daarna houden ze contact ("goed bevriend"), zodat ze je kunnen palen in tijden van nood?
Waarom doe je vandaag alsof je overal verstand van hebt en iedereen kent?KoxBox zei:Dat waren zo ongeveer de hoofdpunten ja.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."