Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls het uit is..

Als het uit is..

78 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dreuge zei:
Begrijp echt niet hoe mensen kunnen huilen als het uit gaat, maar dan wel binnen een week iemand anders hebben :P
Klik om te vergroten...

Dat vind ik ook zo kanker triest. Ik ken ook verschillende personen die nu zo te werk gaan.
Eerst helemaal uit hun dak gaan, maar als die exacte ex de club binnen stap.... Dan druipen ze zachtjes af naar huis.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elke dag huilend in slaap vallen, zodat op het eind van de week je kussen helemaal hard is van het gekristalliseerde zout. En vervolgens met datzelfde kussen haar de kop inslaan.
Dat is wat ik altijd doe. Daarna komt pas het vele whisky drinken en rondneuken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fresh zei:
Ik vind 4 maanden echt te kort om er in een rouwstemming voor in te gaan :)
Klik om te vergroten...
Wie weet wat een ander voelt. Niet dat ik na 4 maanden in een hoekje zit te huilen als het uit gaat maar wie weet is AT wel heel onstabiel en afhankelijk van een ander als het op geluk aankomt....
Oh wacht. :grin:

Mijn laatste relatie (een serieuze dan, de rest was spelen in de zandbak) is in 2006 uitgegaan en daar ben ik goed ziek van geweest. Dat heeft me echt zo hard geraakt. Daar voel ik nu nog de uitwerking van qua vertrouwen in relaties. Ik vind het nog steeds raar dat een ander mens je zo hard kan raken dat je er jaren later nog steeds last van kan hebben.

En nee, ik ben geen mannenhater geworden, ik hou nog steeds van mannen. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, ik zit nu echt te huilen in een rouwstemming hoor :wave:.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Ja, ik zit nu echt te huilen in een rouwstemming hoor :wave:.
Klik om te vergroten...
Dat dacht ik al.

Gelukkig doorbreek je het patroon van verwachting niet. Dan zou je me heel ongelukkig maken.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan ga ik hele dagen slapen, en me een rotzak voelen omdat ik het heb uitgemaakt. Vandaar dat ik zo'n arme meid bedreig met een kettingzaag op dr strot, en eis dat zij het uitmaakt, want dan heb ik een reden om hele dagen languit in bad te liggen...Of zoiets..Ik weet ook niet wat ik zeg :grin:

[youtube]DmEIDXDweqs&feature=related[/youtube]
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iedereen maakt het ineens uit :openmouth:
Ik ook.
Ik heb veel gejankt en gescholden. Bakken chocolademousse opgegeten en de gezelligheid opgezocht.
Ik voel me nu ook echt stukken beter en t zal voor mij ook echt nog wel ff duren, als ik hem tegenkom maak ik echt een klapper terug naar af maar voorlopig gaat het goed :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vergeet niet dat ik er altijd nog voor je ben :sunglasses:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Vergeet niet dat ik er altijd nog voor je ben :sunglasses:
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#10
YawningMan zei:
Elke dag huilend in slaap vallen, zodat op het eind van de week je kussen helemaal hard is van het gekristalliseerde zout. En vervolgens met datzelfde kussen haar de kop inslaan.
Dat is wat ik altijd doe. Daarna komt pas het vele whisky drinken en rondneuken.
Klik om te vergroten...
Nice :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Manonnie zei:
YawningMan zei:
Elke dag huilend in slaap vallen, zodat op het eind van de week je kussen helemaal hard is van het gekristalliseerde zout. En vervolgens met datzelfde kussen haar de kop inslaan.
Dat is wat ik altijd doe. Daarna komt pas het vele whisky drinken en rondneuken.
Klik om te vergroten...
Nice :)
Klik om te vergroten...
Herkenning?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Precies, ik had het ervaren alsof ik mijn rechterarm kwijt was geraakt, en nu kom ik haar steeds tegen op het forum onder de naam: Dione..Meedogenloos :(
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien zou Tomz0r wat van deze tips kunnen gebruiken.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja best wel :)
Mja, in grote lijnen dan.
Eerst janken, dan slaan :flushed:
Veel zuipen, mja, hoort bij de gezelligheid die ik opzoek en dat rondneuken valt te verwaarlozen :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
als het uit is dan doe ik gewoon niet anders dan normaal? :confused: ben ik nu de enigste die dat denkt?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Intoxication zei:
als het uit is dan doe ik gewoon niet anders dan normaal? :confused: ben ik nu de enigste die dat denkt?
Klik om te vergroten...

Als alles gewoon normaal voor je is nadat je relatie over is, dan stelde je relatie ook niet veel voor lijkt mij?
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dione zei:
Als alles gewoon normaal voor je is nadat je relatie over is, dan stelde je relatie ook niet veel voor lijkt mij?
Klik om te vergroten...

Heeft er toch niets mee te maken?
Alles normaal is misschien veel gezegd, maar mensen hebben altijd de neiging om al hun hoop op hun relatie te zetten, en niets is gevaarlijker dan dat. Als het uit is storten ze in elkaar en zijn ze er een paar weken niet goed van.
Wie realistischer is komt dit niet tegen, maar krijgt wel het verwijt naar zijn hoofd geslingerd dat hij niet veel belang hecht aan een relatie? Komaan zeg.
Het is uit. Jammer. Het leven gaat voort.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
AT je hebt toch alweer een nieuwe vriendin of niet?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
AT je hebt toch alweer een nieuwe vriendin of niet?
Klik om te vergroten...

Extsisi ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."