#1
Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar als we tegen ieder rotventje wat gaan doen blijven we bezig. Daarnaast komt ook dat we mindgamer allemaal kennen, net zoals dat we jou kennen bijvoorbeeld, of dat mensen mij kennen, of andere leden. Die kunnen ook allemaal zeggen wat ze willen, gewoon, omdat we weten dat ze het niet menen.
Snap je wat ik bedoel? Het is vrij subjectief allemaal, maar het gaat wel op een goede manier.
Mindgamer is vaak ongenuanceerd, maar iedereen weet dat het stiekem van binnen ook maar gewoon een onzekere jongen is, die op zoek is naar zichzelf. Net zoals meerdere leden op dit forum.
Het is een drugsforum, en mensen zijn gewoon krankjorum. En vanzelf bouw je een schild op. Toen ik hier voor het eerst was, was ik net zoals jij. Lekker bakvisje
Snap je wat ik bedoel? Het is vrij subjectief allemaal, maar het gaat wel op een goede manier.
Mindgamer is vaak ongenuanceerd, maar iedereen weet dat het stiekem van binnen ook maar gewoon een onzekere jongen is, die op zoek is naar zichzelf. Net zoals meerdere leden op dit forum.
Het is een drugsforum, en mensen zijn gewoon krankjorum. En vanzelf bouw je een schild op. Toen ik hier voor het eerst was, was ik net zoals jij. Lekker bakvisje

