Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw liefdesleven!

Jouw liefdesleven!

251 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
L
LeninLid
01-01-2024, 00:00
#1
geef me 24 uur? :hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit topic is gewoon voor de standaard relatie verhalen en problemen. Heb je een nieuwe vriend/vriendin, wil je iets kwijt over je relatie, gaat het even slecht tussen jou en je partner?...post het in dit topic. Anders krijg je allemaal van die topics met 3 posts en dat lijkt me niet de bedoeling toch?



Naja, ik zit met mijn vriendin eventjes in een dipje. We zitten allebei in een stres periode en we gaan er allebei niet echt goed mee om. Morgen ga ik naar haar toe en dan gaan we even babbelen. Even alles op een rijtje zetten en elkaar vertellen dat het allemaal wel meevalt en dat alles wel goed komt...tenminste dat ga ik haar vertellen. We gaan nog niet zo lang met elkaar en het is best gek om zo snel al een in dipje te zitten, maar goed, ik heb net een nieuwe baan en zij heeft net examens gehad dus het is ook niet zo heel gek allemaal.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier gaat het goed, lente, vrijgezel en recentelijk lekkere sex gehad.. can't complain.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
Heel erg goed. Seksrelaties ftw!
Geen zin in een relatie de komende tijd, ik vermaak me prima zo. Heerlijk dat mijn seksrelaties er precies zo over denken en niet moeilijk doen, en wel gewoon een leuke tijd samen hebben. Zonder enige verplichtingen en ik vind het heerlijk dat ik écht kan doen wat ik wil. 100%. Nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...

you read minds...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lauu zei:
Serenity zei:
Heel erg goed. Seksrelaties ftw!
Geen zin in een relatie de komende tijd, ik vermaak me prima zo. Heerlijk dat mijn seksrelaties er precies zo over denken en niet moeilijk doen, en wel gewoon een leuke tijd samen hebben. Zonder enige verplichtingen en ik vind het heerlijk dat ik écht kan doen wat ik wil. 100%. Nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...

you read minds...
Klik om te vergroten...

Ook niet zo gek, jij bent het lijdend voorwerp van mijn verhaaltje :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Lauu zei:
Serenity zei:
Heel erg goed. Seksrelaties ftw!
Geen zin in een relatie de komende tijd, ik vermaak me prima zo. Heerlijk dat mijn seksrelaties er precies zo over denken en niet moeilijk doen, en wel gewoon een leuke tijd samen hebben. Zonder enige verplichtingen en ik vind het heerlijk dat ik écht kan doen wat ik wil. 100%. Nog nooit gehad.
Klik om te vergroten...

you read minds...
Klik om te vergroten...

Ook niet zo gek, jij bent het lijdend voorwerp van mijn verhaaltje :wink:
Klik om te vergroten...

ik een voorwerp :openmouth: nu ben ik onzeker :( :rolleyes: :tearsofjoy:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat klinkt heerlijk, Serenity :P

Tja, mijn liefdesleven op dit moment. Beetje minder, ben al tijden lang smoorverliefd maar daar zitten nog wat complicaties aan, wil 't niet helemaal uiteenzetten hier omdat nog weleens iemand wat zou kunnen lezen wat diegene beter niet zou kunnen lezen. Met de seks schiet het ook niet echt op, na 8 maanden droog te staan een korte relatie gehad, en nu inmiddels al weer 3 maanden. 't Is alleen zo lastig op mijn leeftijd om dat nog een beetje voor elkaar te krijgen (buiten relaties om).

Heb eigenlijk wel behoefte aan een relatie ('had ik maar iemand om van te houwe'), maar aangezien ik zo gefocused ben op dat ene meisje zit er met iemand anders op dit moment niet echt wat in. Zou maar zo verandering in kunnen komen, maar denk het voorlopig even niet.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goh. Ik ben net uit een open relatie, ben nu weer single. Maar dat betekent niet dat ik op droog zaad zit gelukkig, Ik heb heel veel leuke vriendjes en vriendinnetjes. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
inmiddels iets meer als een jaar samen en mijn relatie gaat nog steeds perfect :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eindelijk gaat het de goede kant op.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bijna een half jaar samen, binnen een paar maanden samenwonen en ik ben superverliefd! :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is er nu niet.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind mezelf nog te jong voor seks, maar niet voor liefde, alleen is liefde een zeldzaam fenomeen in mijn leven, want ik heb geen gevoel!

Nee, ik ga af en toe naar prostituees toe. Lekker porno queens palen en ze ook nog eens verwennen met je knuppel en geld.
Ik heb geen zin meer in standaard meisjes eigenlijk. Als ik ben afgetraind, weet ik dat ik leuke meiden kan krijgen, alleen ik ben nu veelte veel met mezelf bezig. Daarom biedt een prostituee uitkomst voor mij.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
ik ben linkshandig :grin:
Klik om te vergroten...
Pas maar op voor RSI :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik ben linkshandig :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
vode zei:
Goh. Ik ben net uit een open relatie, ben nu weer single. Maar dat betekent niet dat ik op droog zaad zit gelukkig, Ik heb heel veel leuke vriendjes en vriendinnetjes. :grin:
Klik om te vergroten...

Oh really? :openmouth: Nouja, je schijnt er gelukkig mee te zijn :grin:
P
PositiveCreepLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmm liefdesleven is in mijn geval gewoon nog altijd ingewikkeld *grin* Ik kan er zelf al geen echte hoogte meer van krijgen hoe alles nu zit en/of loopt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
cropp zei:
ik ben linkshandig :grin:
Klik om te vergroten...
Pas maar op voor RSI :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik ben getraint :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Serenity zei:
vode zei:
Goh. Ik ben net uit een open relatie, ben nu weer single. Maar dat betekent niet dat ik op droog zaad zit gelukkig, Ik heb heel veel leuke vriendjes en vriendinnetjes. :grin:
Klik om te vergroten...

Oh really? :openmouth: Nouja, je schijnt er gelukkig mee te zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Het is beter zo.. Als het niet werkt dan werkt het niet. :) We houden nog steeds erg veel van elkaar, maar we werken beter als hele goede vrienden dan als koppel
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat moet je over een maandje nog eens vragen, nu ben ik echt alleen maar gestresst. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."