Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitme

Ritme

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn lievelingsritme is om tussen 11 en 1 wakker te worden en tussen 2 en 4 te gaan slapen. Helaas is dit niet mogelijk buiten vakanties en weekenden om :(
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#2
DamienDope zei:
Mijn lievelingsritme is om tussen 11 en 1 wakker te worden en tussen 2 en 4 te gaan slapen. Helaas is dit niet mogelijk buiten vakanties en weekenden om :(
Klik om te vergroten...

Dat is mijn ritme ook hoor tijdens vakanties en vrijdag avond. Heerlijk om zo laat naar bed te gaan en lekker uit te slapen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
DamienDope zei:
Mijn lievelingsritme is om tussen 11 en 1 wakker te worden en tussen 2 en 4 te gaan slapen. Helaas is dit niet mogelijk buiten vakanties en weekenden om :(
Klik om te vergroten...

Dan kani k je de hand geven. Met mijn wisselende diensten is dit vaak nog wel mogelijk :grin:
Maarja als ik dan eens vroege heb is het geluk drie keer k...t :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
DamienDope zei:
Mijn lievelingsritme is om tussen 11 en 1 wakker te worden en tussen 2 en 4 te gaan slapen. Helaas is dit niet mogelijk buiten vakanties en weekenden om :(
Klik om te vergroten...

Dat is ook ongeveer hoe mijn ritme is. Ik probeer het nu wel iets naar voren te schuiven zodat ik om maximaal 10 uur wakker ben, maar dat is nog best een opgave.. En zeker in de winter. In de zomerperiode gaat dat altijd veel makkelijker. Ik heb ook wel echt minstens 8 uur slaap nodig, ideaal is rond de 10 uur. Tenzij ik manisch ben dan slaap ik 6 uur maximaal, maar dat is niet mijn natuurlijke slaap ritme.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kijken wat mijn ritme ervan zegt als ik over een paar weken weer 5 dagen in de week half 9 op school moet zijn... (na +- 4-5 jaar zo goed als niks doen, 3-4 uur slapen, tussen 12 en 4 's middags opstaan)
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik 4-3 uur slaap op een nacht ben ik echt de hele dag fris, terwijl als ik zoals normaal de 6 uur slaap de hele dag moe ben. Begrijpen wie het begrijpen kan!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Succes kerel
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
Succes kerel
Klik om te vergroten...

Thanks :) Ik ga volgende week de meest irritante wekker die ik kan vinden halen, en dan t liefst een stuk of 3. Moet wel lukken dan :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb echt we een goed en fijn ritme. Om 22.00 in bed, om 05.00 eruit (okay, vanmorgen een beetje verslapen, kut wekker ging niet af) en het prettige is dat ik een ochtendmens ben en ik fluitend om 05.30 op de fiets zit om naar mijn werk te gaan. Dan ben ik om 16.30 klaar, fiets weer naar huis om om 22.00 weer in bed te liggen.

Vanavond ga ik iets later wat ik moet morgen om 08.00 bij de dokter zijn dus kan ik een beetje uitslapen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
NorthernLightBE zei:
Als ik 4-3 uur slaap op een nacht ben ik echt de hele dag fris, terwijl als ik zoals normaal de 6 uur slaap de hele dag moe ben. Begrijpen wie het begrijpen kan!
Klik om te vergroten...

Gewoon weinig slaap nodig
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Woei respect, om half zes in de ochtend fluitend op de fiets zitten! :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Woei respect, om half zes in de ochtend fluitend op de fiets zitten! :openmouth:
Klik om te vergroten...
Als ik niet wil fietsen kan ik ook de bus pakken maar dan ben ik maar half wakker tegen dat ik op mijn werk ben, en bus doet er langer over, tegen 25 minuten fietsen staat dan 45 minuten met de bus.

Laat mij maar fietsen.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bah Structuur haat liefde verhouding ik moet het hebben, maar wil het niet,ik wil niet, je moet!IK wil niet! neee JE MOET!! grrr ritme we ontkomen er niet aan...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een mens is gebaat bij regelmaat.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Een mens is gebaat bij regelmaat.
Klik om te vergroten...

Maar doe je iets incidenteel, dan gebeurt het niet veel

Is iets niet in de haak, dan is dat een kwalijke zaak

Als cocaïne is je keus, dan is dat slecht voor je neus

Mocht je ooit van een ladder af vallen, pas dan op dat je niet landt op je ballen!

Als je je afvraagt wat die meur is, krijg dan maar lekker de pleuris!

Een oude vrouw gaat met de vut, dan heeft ze dus ook een uitgelubberde huid
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aalpoepert zei:
Een oude vrouw gaat met de vut, dan heeft ze dus ook een uitgelubberde huid
Klik om te vergroten...
:(
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Aalpoepert zei:
Een oude vrouw gaat met de vut, dan heeft ze dus ook een uitgelubberde huid
Klik om te vergroten...
:(
Klik om te vergroten...
Wilde je "kut" lezen?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aalpoepert zei:
KoxBox zei:
Aalpoepert zei:
Een oude vrouw gaat met de vut, dan heeft ze dus ook een uitgelubberde huid
Klik om te vergroten...
:(
Klik om te vergroten...
Wilde je "kut" lezen?
Klik om te vergroten...
Niet speciaal.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
aalpoepertje zei:
KoxBox zei:
:(
Klik om te vergroten...
Wilde je "kut" lezen?
Klik om te vergroten...
Niet speciaal.
Klik om te vergroten...
Waarom ben je dan verdrietig?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Omdat huid niet rijmt op vut. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."