#1
Mijn ritme is ook helemaal weg. Ik blijf telkens wakker tot 4-5 uur. Moet ik wel wat aan doen want maandag heb ik om 9:00 uur een tentamen ![:(]()

cropp zei:Ik leef ook praktisch zonder ritme, ook niet qua eten of zo...
DrippTone zei:Ritme? Wat is dat?![]()
Dione zei:DrippTone zei:Ritme? Wat is dat?![]()
iets wat andere mensen hebben. is niet fabelhaft dus maak je niet druk dat je het niet hebt![]()
:P
Dan heb ik je echt geluk ja. Ik ben echt verslaafd aan slapen en heb echt wel 8 uur nodig wil ik fit zijn en goed voor de dag komen. Maar vaak kom ik hier helaas niet aan, en slaap ik in het weekend 10 uurFlameon zei:Gelukkig heb ik weinig slaap nodig. Nog meer mensen van die geluksvogels?
4-5 uurtjes is meestal genoeg voor mij.In de winter slaap ik wel iets langer.Flameon zei:Gelukkig heb ik weinig slaap nodig. Nog meer mensen van die geluksvogels?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."