Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft de grootste? [mannen en jongetjes]

Wie heeft de grootste? [mannen en jongetjes]

79 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tripper zei:
Hebben jullie ook van die lange piemels?
Klik om te vergroten...

Normaal gesproken wel.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
46. met voetbalschoenen heb ik 47-48 haha. maar ik ben gelukkig ook lang :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
De ene schoen zegt 43 de ander 44.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Even op pubmed gekeken en ik kwam de volgende formule tegen.

P = penis lengte
S= Schoenmaat

P= (4S)/10

De betrouwbaarheid is erg hoog van deze formule, maar de validiteit laat te wensen over.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij klopt anders spot on :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Hij klopt anders spot on :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, geniaal. :tearsofjoy:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
47 :smoke:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Hij klopt anders spot on :grin:
Klik om te vergroten...

hahaha ff rekenmachine gepakt, klopt :tearsofjoy:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#9
45
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
luchtigtoetje zei:
Chris Pontius zei:
Hij klopt anders spot on :grin:
Klik om te vergroten...

hahaha ff rekenmachine gepakt, klopt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Same. Is in inches toch he?
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben 1m80 en heb maat 42,5 -43.
Meestal gewoon en skateschoen dat wijkt niet veel af.
Ben er wel tevreden mee, grote voeten vind ik persoonlijk niet zo mooi
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#12
Penislengte heeft meer te maken met het verschil van de lengte van je wijsvinger en je ringvinger.Bij een man is de ringvinger langer, bij een vrouw de wijsvinger. Bij een vrouw met mannelijke trekjes scheelt het dan weer veel minder. Dit heeft te maken met hormoon in de baarmoeder dat ook het geslacht regelt. Look it up, of beter kijk naar je handen
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
NorthernLightBE zei:
Penislengte heeft meer te maken met het verschil van de lengte van je wijsvinger en je ringvinger.
Klik om te vergroten...
Nee, er is geen concrete manier om de penislengte te achterhalen, tenzij je gewoon tussen je benen kijkt.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga een copyright aanvragen voor mijn formule. :sunglasses:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
Ik ga een copyright aanvragen voor mijn formule. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Schiet maar op, voor je het weet komt er iemand anders mee en pakt hij de Nobelprijs voor je neus weg.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#16
NorthernLightBE zei:
Dit heeft te maken met hormoon in de baarmoeder dat ook het geslacht regelt.=
Klik om te vergroten...
Man regelt geslacht :wink:
Iedereen heeft een X, van moeders' kant mee gekregen, de man bepaald of de andere cel een X of een Y wordt :)
Alle mannen hebben een X en een Y zodat ze of een X of een Y zaadcel hebben en alle vrouwen XX en geven sowieso 1 X door.


Wartaal..
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#17
Manonnie zei:
NorthernLightBE zei:
Dit heeft te maken met hormoon in de baarmoeder dat ook het geslacht regelt.=
Klik om te vergroten...
Man regelt geslacht :wink:
Iedereen heeft een X, van moeders' kant mee gekregen, de man bepaald of de andere cel een X of een Y wordt :)
Alle mannen hebben een X en een Y zodat ze of een X of een Y zaadcel hebben en alle vrouwen XX en geven sowieso 1 X door.


Wartaal..
Klik om te vergroten...
Jaja, ik bedoelde niet het geslacht van geslacht, maar ik bedoelde de toevoer van hormonen (oestrogeen enz) die je geslachtdelen bepalen, dus niet het geslacht. Onduidelijke formulering van mijn kant, mes excuses
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha oke top!
Ik moest gewoon even slim doen :sunglasses:
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#19
37 1/3e
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Archibald zei:
37 1/3e
Klik om te vergroten...

Omtrek???

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."