Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou krijg ik potverdikkie ook zin in keta. Jammer dat het zo duur is (voor mij dan)"
"Maatje 46, ben ook 1.97m (17jaar)"
"leuk om te lezen dat het zo leuk was!! ik krijg zelf alweer helemaal zin om te gebruiken. Helaas heb ik vorige week weer gebruikt dus ik moet nog even wachten. een tip: Wacht een maandje of 2/3 met nog een keer xtc gebruiken anders wordt het minder leuk!!! Ik heb dat zelf niet volgehouden. haha"
"Leuk! ik heb nog nooit alleen xtc gebruikt. Wie weet komt het er ooit nog van!"
"Raar, ik slaap gewoon na xtc of 2cb De combinatie daarvan heb ik nog niet meegemaakt."
"Jammer da tje erste keer zo is gegaan echt heel erg jammer. this een hele mooie drug"
"Neem oortjes mee voor de muziek! Altijd als ik xtc gebruik naar een club ofso ga ik ff naar de wc als de muziek even kut is. En doe ik mijn oortjes in. Wauuww dan ga je hard"
"chrisje 66 zei: hoi hoi, jaja jullie zullen zeggen, wat doet die oude knar hier, maar ik ben eigenlijk bezorgd om mijn zoon, die word in augustus 16 ,heeft serieuse adhd, en neemt relatine nu zou hij naar het schijnt met drugs bezig zijn, en één daarvan zou roze diamantjes zijn, ik ken er niks van weet niet hoe ik moet reageren, kan het kwaad met die relatine liefst an al zou ik willen dat hij van drugs af blijft natuurlijk, maar aan de andere kant, ja hij is jong, heeft zeker de verkeerde vrienden,(heeft voor de eerste keer met een paar maten ergens ingebroken) allee, ik ben gewoon serieus bezorgd snappen jullie dat graag wat meer informatie aub Klik om te vergroten... Heey, ik heb zelf ook ADHD ben 17 en gebruik ook wel eens xtc. Gebruik de zelfde mediacite als uw zoon namelijk ritalin. Ik heb nog geen last van die combinatie gehad. maar ik ben dan ook verstandig om ze 4uur voor de trip niet in te nemen. Misschien moet u uw zoon duidelijk maken dat het niet verstandig is samen te gebruiken"
"Super leuke report!"
"Leuk om te lezen dat jouw trip zo leuk was! Ik heb voor de eerste keer ook 2cb gebruikt dit weekend en ik voelde haast niks! Alleen een beetje warm en een lacherig gevoel de visuals waren ver te zoeken helaas... ik ga het nu zeker nog een keer proberen en dan met 2 pilletjes i.p.v. 1"