Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft de grootste? [mannen en jongetjes]

Wie heeft de grootste? [mannen en jongetjes]

79 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heiden zei:
de koninklijke landmacht
met een lengte van 2 meter
Klik om te vergroten...

Vraag ik me toch af welke functie je hebt, met je gigantische schouders en ongelofelijk dikke lul... Een gevechtsfunctie is het niet dus je zit pussy op het kamp of op kantoor :confused:

En tuurlijk win je met maatje 50!
Je bent dan waarschijnlijk ook heel je leven je kop van je romp gezeurd waarom je niet mee gaat zeilen..?

2 meter lang, gigantische schouders en maatje 50 is niets om stoer op te zijn, zoals je zelf al zegt zit het in je genen. Je hebt hier dus niets voor hoeven doen.
Net als een prins die o zo trots is op zijn afkomst.. :rolleyes:
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#2
En toen brak mijn grote roze bubbel. BAM... Zit niet meer bij de landmacht. heb poosje vooropleiding gedaan wou bij de commandos, werd afgewezen, stak mijn middelvinger op... en zat weer thuis.
Tja de toon in het berichtje gloeit van de jaloezie dus verder hoef ik niks te zeggen. Dat heb je zelf al gedaan tussen de woorden in.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry interpreteerde jouw bericht als stoerdoenerij.
Daar word ik niet jaloers van, maar ietswat minachtend.

Maar max. lengte bij de baretjes is 1.93 ofzo, dus wist je toch al dat je werd afgekeurd?
Goed het gaat om je schoenmaat, en 50 is wel lekker groot. :stoned:
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#4
was niet stoer bedoelt maar meer lollig. en ja ik had al zon idee dat ik werd afgekeurd maar ik had het in mijn kop en moest en zou het proberen. Anyway ik had ook gewoon maat 50 kunnen zeggen maar dacht ach ik schrijf er nog iets lolligs achteraan. en sinds waneer is een beetje macho gedrag in een topic die toch al gaat over wie de grootste voeten heeft niet toegestaan?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zeg niet dat het niet toegestaan is, maar ik geef toe dat ik daar als persoon niet zo goed tegen kan.
Het is enkel niet toegestaan op dit forum om op te scheppen/macho te doen over je drugsgebruik.
Over je schoenen mag je praten wat je wilt :wink:

Maar koop je je schoenen nu nog steeds bij de schoenmaker dan?
Is maar weinig commerciële zooi op de markt die zulke maten maakt toch?
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik loop al sinds ik wegging op mijn kisten en er zit in groningen een dumpzaak die in principe nieuwe kan krijgen voor mij maar die moeten weer speciaal gemaakt dus dure grap... ik ga eerst maar deze kisten stuklopen in zweden over 2 maanden. Heb besloten om daar de wildlife ranger opleiding te doen.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#7
pascal828 zei:
NorthernLightBE zei:
Penislengte heeft meer te maken met het verschil van de lengte van je wijsvinger en je ringvinger.
Klik om te vergroten...
Nee, er is geen concrete manier om de penislengte te achterhalen, tenzij je gewoon tussen je benen kijkt.
Klik om te vergroten...
zijn allemaal lul verhalen leketerlijk en figuurlijk.
Er is wel veel verschil in bijv een bloed pik en vleespik daar zoek je maar op :grin:
komt er op neer dat negers wel grote heben bijv, maar ze in erectieniet gek veel groeien in verhouding met die blanke sabel :flushed: wat tik ik nu weer, maar oke posten maar
V
VerfLid
01-01-2024, 00:00
#8
46-47 en ik ben nog maar 15 :tongueout: ze zijn nu wel gestopt met groeien, soms wou ik wel een maatje kleiner, want zo heel groot ben ik niet (1m85) en dat steekt soms nogal af. Zeker als ik een skinny draag en dat vind ik nu net leuk.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
NorthernLightBE zei:
Ben ik nou echt de enige die niet weet hoe lang z'n lul is?
Klik om te vergroten...

Bang voor de resultaten?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben ik nou echt de enige die niet weet hoe lang z'n lul is?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, alsof ik een meetlat heb thuis
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
NorthernLightBE zei:
Nee, alsof ik een meetlat heb thuis
Klik om te vergroten...

of een lintmeter, of een tekendriehoek, ect..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
seth zei:
NorthernLightBE zei:
Nee, alsof ik een meetlat heb thuis
Klik om te vergroten...

of een lintmeter, of een tekendriehoek, ect..
Klik om te vergroten...

Micrometer in meneer´s geval denk ik.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#14
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb 44.5 wat moet ik nu kiezen?
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#16
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#17
:tearsofjoy: :tearsofjoy: dacht ik origineel te zijn
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Andrew zei:
Ik heb 44.5 wat moet ik nu kiezen?
Klik om te vergroten...
Afronden naar boven. :sunglasses:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#19
NorthernLightBE zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: dacht ik origineel te zijn
Klik om te vergroten...

het kan altijd nog een stapje erover op het internet.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."