#1
Ik heb dat forum bekeken en idd 'head pressure' opgezocht. In die ene poll had ruim 3 kwart van de HPPD'ers head pressure!!! Nu is het natuurlijk wel zo dat dit niet een heel goede poll is. De meeste mensen die die thread bekijken zullen last van head pressure hebben. Heb beste zou zijn bijvoorbeeld een mail te sturen naar AL die leden en ze te vragen of ze last hebben van HPPD en of ze dan ook last hebben van head pressure. Waarschijnlijk zal het percentage dan een stuk lager uitvallen.
Zo te lezen mag ik blij zijn dat ik niet bij de groep hoor die last hebben van head pressure. Dit is het eerste symptoom waar ik geen last van heb gehad en ik kan me ook niet helemaal indenken hoe het zou moeten voelen. Ik heb me wel heel vaak heel wazig gevoeld, vooral het eerste jaar ofzo. Maar dit is te wijten aan de dissociatiestoornis en de depersonalisatiestoornis.
Flut, heb jij die beschrijving van nodid.org over depersonalization gelezen? Komt dat wazige gevoel daar mee overeen of is het anders?
Ik zocht ook even op hppdonline naar melatonine en kwam daar een thread van jou tegen (denk ik) over melatonine. Sta jij daar ingeschreven als 'TheSnowman'?
Zo te lezen mag ik blij zijn dat ik niet bij de groep hoor die last hebben van head pressure. Dit is het eerste symptoom waar ik geen last van heb gehad en ik kan me ook niet helemaal indenken hoe het zou moeten voelen. Ik heb me wel heel vaak heel wazig gevoeld, vooral het eerste jaar ofzo. Maar dit is te wijten aan de dissociatiestoornis en de depersonalisatiestoornis.
Flut, heb jij die beschrijving van nodid.org over depersonalization gelezen? Komt dat wazige gevoel daar mee overeen of is het anders?
Ik zocht ook even op hppdonline naar melatonine en kwam daar een thread van jou tegen (denk ik) over melatonine. Sta jij daar ingeschreven als 'TheSnowman'?
.
. In die zin ben ik dus wel een beetje uit balans momenteel, maar ik begrijp dat het voor jou heel anders lag en nog wel een aantal gradaties hoger zat vergeleken met mijn wazigheden van nu 