Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lsd samen met alcohol is vet als je midden in de trip zit maar als het is uitgewerkt en je zuipt je daarna plat geeft dit een kut gevoel. Ik deed een keer lsd op school en de trip ging prima. maar sávonds ging ik zuipen en dat sloeg kei zuur aan. Je keert in een te dronken staat in een wereld die je nog nooit heb meegemaakt. Je zintuigen raken te erg verstoord zo kon ik persoonlijk mijn armen niet meer bewegen, pas na een week kreeg ik mijn gevoel terug. En telkens als je weer zuipt keer je terug. Dus mijn advies zuip in de trip maar niet als het is afgelopen."
"Ik heb ook een aantal keren lsd gedaan en ben er ook psychisch flink vooruit gegaan. Lichamelijk ook wel maar psychisch 10 keer harder. P.S. Waar vind ik Lsd pleisters"
"Je hebt geen idee hoe hard ik ging Dit is echt een aanrader voor iedereen die denkt dat hij tegen veel drugs ken. Het is echt de moeite waard"
"Ook wel de moeite waard :P"
"Ik heb er twee: De trip die ik het laatst heb gemaakt van hawaiiaanse paddo's. Zo'n brute trip heb ik nog nooit gehad van paddo's. In een bos vlakbij de hut van de boswachter En de tweede keer lsd. En dat was op school. Dat was de vetste trip van mijn hele leven. heheheh LSd op school"
"Laatst ben ik trouwens lekker hard gegaan, van twee bakjes golden teacher en drie blauwe mitshibitsu's (wel de driehoekjes). En toen zijn we met zijn vioeren drie dorpen doorgelopen dat was nog eens vet. Een beetje lopen en kijken naar alles wat maar een beetje wazig is ."
"Als ik dronken ben krijg ik alleen maar het idee om nog harder te gaan en het maakt meestal niet uit wat het is als je maar hard gaat."
"Jo ik heb hier echt al zeker een jaar last van. Wat ik heb gebruikt is 3keer Lsd, een dikke 12 keer paddo's, en een Xtc-verslaving in combinatie met veel snuiven. En natuurlijk & Alles beweegt en puntjes overal, maar die punten komen pas echt te voorschijn als het donker is. Ook heb ik dat als ik een stevig jointje heb gerookt dat ik een dikke flashback kom en ook echt elke keer weer. Ik stoor me er niet aan en zie het als een extra, een bonus als het ware. Maar ik dacht al meteen dat het HPPD was"
"Jah, Dit ken ik. Zie een Lsd-trip als een trip vol levenservaringen, je maakt dingen mee die zo briljant zijn dat je geest het op een vage manier moet verwerken en dat heeft gewoon tijd nodig. Dit zijn dan ook meestal van die overdreven filosofische gedachtegangen die blijven hangen na een goede trip. (Eigen ervaring) Wat ook kan is dat heeft een vriend van mij meegemaakt dat het niet weg gaat, dat je geest een herkenning heeft aangemakt met het blowen dus dat elke keer als je stoned bent dat je als het ware een lichte visuele trip krijgt per joint. In ieder geval kun je het beschouwen als een gratis trip dus mijn advies is geniet ervan zolang het duurt. Peace!!!!"