#1
Houden zo baarsjesbewoner! Zolang je er geen last van hebt: prima. Stop meteen als je ook maar iets begint te merken.
Flut, misschien kun je beter gewoon 5 mg voor het slapen gaan innemen. Ikzelf weet niet wat beter is, dit kan ik ook eens vragen aan de huisarts. Hier kun je zelf maar mee experimenteren. Om echt een soort verschil te voelen zou je het misschien echt iets van 4 of 5 maanden vol moeten houden. Ik denk dat je in die tijd en een duidelijke vooruitgang zou merken. Toen ik de eerste dagen dat spul nam, sliep ik ook echt heerlijk! Dat jij er ook heerlijk van slaapt, is miss een goed teken. Ik weet niet of 4 a 5 maanden melatonine veel geld gaat kosten, want 500 pillen in 10 dagen verslinden...
depersonalisatiestoornis IS trouwens een dissociatiestoornis. Check deze site http://www.geocities.com/proud_of_nala/dissoinfo.html Mijn ervaringen van de depersonalisatiestoornis is dat ik niet meer wist wie ik was. Ik was de rode draad kwijt in m'n leven. Ook leek mijn lichaam niet mijn lichaam. Ik bewoog dan mijn handen en ik had niet het idee dat IK dat deed, terwijl ik wist dat ik dat natuurlijk deed. Vooral de tekst onder de symtomen komen exact overeen. Omdat jij er vrij rustig over bent denk ik niet dat jij een dissociatiestoornis hebt eerlijk gezegd. Als je er namelijk last van hebt dan vind je dat namelijk echt een verschrikkelijk gevoel. Het is echt superbeangstigend. Je denk dat je niet echt bent zeg maar, dat je niet meer bestaat enzo. Het roept echt angst en paniek op en dat heb jij tot nu toe niet beschreven.
Ik denk dat ik pas na een half jaar kon zeggen dat het echt minder werd, dat ik echt verschil kon merken. Nu heb ik echt amper visuals, ik merk wel, dat als ik stress heb (lange termijn stress), tentamenweken ofzo, dat het iets toeneemt. Maar na een half jaar begon ik zeker te merken dat het minder werd.
Flut, misschien kun je beter gewoon 5 mg voor het slapen gaan innemen. Ikzelf weet niet wat beter is, dit kan ik ook eens vragen aan de huisarts. Hier kun je zelf maar mee experimenteren. Om echt een soort verschil te voelen zou je het misschien echt iets van 4 of 5 maanden vol moeten houden. Ik denk dat je in die tijd en een duidelijke vooruitgang zou merken. Toen ik de eerste dagen dat spul nam, sliep ik ook echt heerlijk! Dat jij er ook heerlijk van slaapt, is miss een goed teken. Ik weet niet of 4 a 5 maanden melatonine veel geld gaat kosten, want 500 pillen in 10 dagen verslinden...
depersonalisatiestoornis IS trouwens een dissociatiestoornis. Check deze site http://www.geocities.com/proud_of_nala/dissoinfo.html Mijn ervaringen van de depersonalisatiestoornis is dat ik niet meer wist wie ik was. Ik was de rode draad kwijt in m'n leven. Ook leek mijn lichaam niet mijn lichaam. Ik bewoog dan mijn handen en ik had niet het idee dat IK dat deed, terwijl ik wist dat ik dat natuurlijk deed. Vooral de tekst onder de symtomen komen exact overeen. Omdat jij er vrij rustig over bent denk ik niet dat jij een dissociatiestoornis hebt eerlijk gezegd. Als je er namelijk last van hebt dan vind je dat namelijk echt een verschrikkelijk gevoel. Het is echt superbeangstigend. Je denk dat je niet echt bent zeg maar, dat je niet meer bestaat enzo. Het roept echt angst en paniek op en dat heb jij tot nu toe niet beschreven.
Ik denk dat ik pas na een half jaar kon zeggen dat het echt minder werd, dat ik echt verschil kon merken. Nu heb ik echt amper visuals, ik merk wel, dat als ik stress heb (lange termijn stress), tentamenweken ofzo, dat het iets toeneemt. Maar na een half jaar begon ik zeker te merken dat het minder werd.

