Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEetpatroon

Eetpatroon

79 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
weyoun22 zei:
pascal828 zei:
Ik heb uit het niets leren eten op de pep.
Klik om te vergroten...

Je bedoelt dat je inmiddels een forse tolerantie hebt voor het eetlustremmende effect? :P
Klik om te vergroten...
Erm, nee. :P
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sochtends 1 boterham, altijd.
smiddags, of een heerlijk broodje uit de kantine :hearteyes: da's dan gewoon een groot pistoletje, en anders 1 of 2 boterhammen, is maar net waar ik trek in heb.
daar tussenin soms een appeltje ofzo, en dan ligt het eraan hoelaat ik thuis ben, meestal een (pak) koekje(s), of chips
En 'savonds een prakkie, wat meestal bestaat uit een (halve) aardappel, een schepje groenten en een klein beetje vlees.
'savonds soms nog een chippie ofzo, ligt eraan wat ik smiddags al heb gegeten.
Kleine eter :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou daar komt ie. 1 boterham is voor mij 2 op elkaar met beleg ertussen. vandaag:


Voor ik weg ging, thuis dus: 2 boterhammen met chocolade vlokken.
Onderweg: banaan
Als ik aankom: 1 boterham tonijn en een appel
Om 10 uur: 2 boterhammen tonijn
12 uur: meestal eet ik warm tussen de middag maar vandaag heb ik 2 broodjes gezond op (zonder mayo)
2 uur: 2 boterhammen pindakaas en gevulde speculaas
4 uur: 2 boterhammen
Onderweg naar huis: Sultana
Avond: Gebakken aardappeltjes met Tilapia (vis) en spruiten.
Straks: stokbrood met kruideboter!
Daarna: iets ongezonds :grin:


nou valt best mee eigenijk haha :tearsofjoy:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag:

100gr havermout (euroshopper)
2 stuks sinaasappels (200gr fruit)
140 extra large pinda's (AH)

1000ML Magere yoghurt

150gr kipfilet (euroshopper)

6 stuk eiwits (ei zonder eigeel)
250gr rode kool (euroshopper)
400gr knakworsten, kip (uit blik)

Als saus: chilisaus :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
sow jij bent ook een goeie eter jeff.
wat is jou ervaring met havermout? Draai je er lekker op door gedurende een groot deel van de dag?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
luchtigtoetje zei:
nou daar komt ie. 1 boterham is voor mij 2 op elkaar met beleg ertussen. vandaag:


Voor ik weg ging, thuis dus: 2 boterhammen met chocolade vlokken.
Onderweg: banaan
Als ik aankom: 1 boterham tonijn en een appel
Om 10 uur: 2 boterhammen tonijn
12 uur: meestal eet ik warm tussen de middag maar vandaag heb ik 2 broodjes gezond op (zonder mayo)
2 uur: 2 boterhammen pindakaas en gevulde speculaas
4 uur: 2 boterhammen
Onderweg naar huis: Sultana
Avond: Gebakken aardappeltjes met Tilapia (vis) en spruiten.
Straks: stokbrood met kruideboter!
Daarna: iets ongezonds :grin:


nou valt best mee eigenijk haha :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hoe krijg je dat allemaal binnen :confused:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar jij bent dan ook mod op DF
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
vanochtend 1 kom cornflakes
smiddags toen ik op school kwam 2 boterhammen (4dus) met kipfilet)
paar uur later een dikke bol met brie van boterhamexpress
onderweg naar huis een appel
2 uur later boterham met ham
's avonds (na werk)
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb bijna geen eetpatroon, je zou het haast willekeurig kunnen noemen.
's Ochtends drink ik standaard een kop koffie en rook ik een peuk. Als er tijd over is ontbijt ik, soms doe ik dit niet omdat ik of weer te laat uit mn bed kom of de koffie en de peuk nemen mijn honger tijdelijk weg en dan eet ik wat op school.
's Middags is het altijd anders. Meestal wel een broodje op school oid.
's Avonds gewoon avond eten, soms helemaal niets als ik van werk kom en ik gewoon geen zin heb om te eten.

Ik zou haast denken dat ik anorexia krijg haha. Vroeger kon ik fucking veel eten, nu zit ik na een goed bord al vol. Daarnaast ben ik gruwelijk veel afgevallen in een jaar (mijn top was over de 90kg, heb vandaag gewogen met kleding aan: 73 kg). Eten vind ik nog steeds wel lekker (vreetkicks door wiet zijn geniaal), maar soms heb ik er gewoon geen zin in.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Door mijn eetpatroon beginnen steeds vaker regelmatige fastfoodmomentjes te lopen, niet heel handig. Ik ontbijt wel elke dag, dat dan weer wel.
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#11
poeh wat ik eet!
uhm brinta of havermout als ontbijt. (met rozijnen en crusley)
dan eet ik over de dag gezien zo'n 6 tot 10 boterhammen. dubbel met kaas/pindakaas/rauwe ham tussendoor dagelijks een stuk fruik.
mijn avondeten bestaat meestal uit een bord met aardappels vlees groente. maar ook zeker eens in de week vis / en pasta/ en rijst.
'savonds begint meestal het ongezonde. bijvoorbeeld. soms als ik om 10uur de coffeeshop uit rol een patatje. of thuis (weer) 6 boterhammen ofzo. gelukkig zelden chips of andere E-nummer bommen.
ik probeer tegenwoordig zo veel mogelijk biologisch te eten omdat het gewoon BETER smaakt en is! verder niet dagelijks maar wel regelmatig een lekker stukkie chocola! :sunglasses:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit is mijn eetpatroon,en dit gaat zo al enkele jaren a d gang,het is echt zo!
Als je gaat horen wat ik eet op 1 week,zou je denken dat ik een anorexia iemand ben.
Ik ben g1 dikkerd en geen smal iemand.

Maar het lukt me gewoon weg niet ,om 3x per dag iets te eten. Laat staan gewoon iets te eten.
Een normaal persoon eet s'morgens iets,(als ik dan iets eet,is het maar 1/2/max.3 sneden brood,of een paar+enkele koude tassen melk),een gewoon pers.eet stevige maaltijd boterhammen met mss 1 potje yoghurt erbij,ik niets/nada/njetski,of,... 2/3 op de 7 dagen.

Middagmaal:confused:oep niet,of weinig iets anders,of zelden ook. Een broodtje gezond dan let hesp en kaas.
En ik smokkel of snoep niets in gans die dagen,want ben al geen snoeper.

S'avonds: soms,heel zelden durf ik een snede brood eten met confituur of laagje choco.
Niet te vettig en zonder boter,icm met koude magere melk(meer dan 1 tas). Ik drink wel graag koude melk,maar ook niet dagelijks.
Of doms ,doms zeg ik erbij,op 1week 2 pizza's eten (s'avonds dan) . En dat is het dan,bijzonder weinig tog?

Als ik dan is voor m'n eigen kook,is het best eenvoudig,hoef soms maar 1 patat/aardappel te schillen en 1 patat/aardappel laten garen :openmouth:

Groenten mag ik ook al niet,ik mag er wel,maar heel weinig :( .
Zoals spruiten,bloemkool,witte,rode kool,enz,... al die gezonde groenten lust ik niet.

Om eerlijk te zijn. Ik eet niet normaal,of zoals moet
Maar als de goesting of eetlust er niet is,vind het raar,maar waar , kan ik het er moeilijk induwen tog.

En dat je zou zeggen dat ik vermager,maar dat is niet het geval.
Maar daarvoor doe ik het niet,ben content wie ik nu ben ja,maar ja dat eetpatroon is me wel wat !





Groetjes Ganja-man :smoke:



Ganja-man :smoke:
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik eet alles wat ik maar voor mijn neus zie eet zelfs uit de vuilnisbak.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Normaal eet ik best gezond. Kook vrijwel elke avond met veel groenten want ik ben vegetariër, eet 's ochtends/'s middags meestal boterhammen, salade, yoghurt/kwark met fruit of havermout met allemaal dingen erin. Beetje afwisselen enzo, van veel brood krijg ik buikpijn en van veel zuivel krijg ik puistjes. Tussendoor eet ik meestal fruit of groente. En verder ben ik een sucker voor ijsjes.

Maar in periodes dat ik veel hardloop eet ik alles op wat er voor mijn neus terecht komt hihi. En eigenlijk kan ik sowieso slecht nee zeggen als mensen mij lekkere dingen aanbieden. Uit mezelf koop ik het dan meestal weer niet. Maar ik voel me wel het fijnst als ik niet te veel goor eten eet, probeer wel minder suiker en dingen met rotzooi erin te eten.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganja-man zei:
En dat je zou zeggen dat ik vermager,maar dat is niet het geval.
Maar daarvoor doe ik het niet,ben content wie ik nu ben ja,maar ja dat eetpatroon is me wel wat !
Klik om te vergroten...
Als je weinig eet gaat je lichaam ook op de spaarstand, dus dan verbruik je ook niet zoveel.. Ontbijten is heel lastig maar je kunt jezelf dat wel aanleren. Als je het een tijdje iedere ochtend toch doet, ondanks dat je het moeilijk naar binnen krijgt, raak je er wel aan gewend. Ik ontbijt nu altijd netjes en 's ochtends als ik wakker word heb ik vaak al pijn in mijn maag van de honger. :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casplantje. zei:
kiwi
Klik om te vergroten...

krijg je aften van
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik pak altijd een lijn als ik honger krijg :tearsofjoy:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik eet trouwens echt nooit iets zoets op brood. altijd ham, kipfilet of jonge kaas en dan vaak met sla, augurk, peper en zout er bij. de laatste keer dat ik een boterham met hagelslag ofzo op heb is denk ik 2 jaar geleden :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik eet wel elke dag sowieso 1 stuk fruit, heel vaak 2. Meestal een appel en een banaan.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ochtend 4 boterhammer, middag meestal ook en avond eten met vlees + rijst/pieper + een groente.

Tussendoortjes vallen mee. Vaak noodles en rijstenwafels en in de avond soms chips.

Als het gezondheidsforum open is kan die mooi naar daar. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."