#1
Erm, nee. :Pweyoun22 zei:pascal828 zei:Ik heb uit het niets leren eten op de pep.
Je bedoelt dat je inmiddels een forse tolerantie hebt voor het eetlustremmende effect? :P
Erm, nee. :Pweyoun22 zei:pascal828 zei:Ik heb uit het niets leren eten op de pep.
Je bedoelt dat je inmiddels een forse tolerantie hebt voor het eetlustremmende effect? :P
Hoe krijg je dat allemaal binnenluchtigtoetje zei:nou daar komt ie. 1 boterham is voor mij 2 op elkaar met beleg ertussen. vandaag:
Voor ik weg ging, thuis dus: 2 boterhammen met chocolade vlokken.
Onderweg: banaan
Als ik aankom: 1 boterham tonijn en een appel
Om 10 uur: 2 boterhammen tonijn
12 uur: meestal eet ik warm tussen de middag maar vandaag heb ik 2 broodjes gezond op (zonder mayo)
2 uur: 2 boterhammen pindakaas en gevulde speculaas
4 uur: 2 boterhammen
Onderweg naar huis: Sultana
Avond: Gebakken aardappeltjes met Tilapia (vis) en spruiten.
Straks: stokbrood met kruideboter!
Daarna: iets ongezonds
nou valt best mee eigenijk haha![]()


Als je weinig eet gaat je lichaam ook op de spaarstand, dus dan verbruik je ook niet zoveel.. Ontbijten is heel lastig maar je kunt jezelf dat wel aanleren. Als je het een tijdje iedere ochtend toch doet, ondanks dat je het moeilijk naar binnen krijgt, raak je er wel aan gewend. Ik ontbijt nu altijd netjes en 's ochtends als ik wakker word heb ik vaak al pijn in mijn maag van de honger.Ganja-man zei:En dat je zou zeggen dat ik vermager,maar dat is niet het geval.
Maar daarvoor doe ik het niet,ben content wie ik nu ben ja,maar ja dat eetpatroon is me wel wat !
Casplantje. zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."