Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEetpatroon

Eetpatroon

79 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Chris Pontius zei:
Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben. :confused:
Op school kun je toch ook eten?
Klik om te vergroten...

Ja, ik kan zeker eten op school, maar ik sta niet elke dag rond dezelfde tijd op, soms ook pas na de middag. Dan eet ik al sowieso geen drie keer per dag.
Klik om te vergroten...

Nu draai je het om he. Het is niet zo dat je laat op moet staan omdat je school ook laat begint.
Ik sta standaard rond 10 uur op, tenzij ik vroeger moet doordeweeks.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:
Chris Pontius zei:
Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben. :confused:
Op school kun je toch ook eten?
Klik om te vergroten...

Ja, ik kan zeker eten op school, maar ik sta niet elke dag rond dezelfde tijd op, soms ook pas na de middag. Dan eet ik al sowieso geen drie keer per dag.
Klik om te vergroten...

Nu draai je het om he. Het is niet zo dat je laat op moet staan omdat je school ook laat begint.
Ik sta standaard rond 10 uur op, tenzij ik vroeger moet doordeweeks.
Klik om te vergroten...

Ja, dat doe ik dus niet. Ik hou van slapen. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je rond 12 uur gaat slapen, slaap je alsnog meer dan genoeg.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Als je rond 12 uur gaat slapen, slaap je alsnog meer dan genoeg.
Klik om te vergroten...
Dat is zo...
Ik slaap meestal tot een uur of 9 a 10, maar kga ook wel eens 10 uur naar bed voor de lols
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Als je rond 12 uur gaat slapen, slaap je alsnog meer dan genoeg.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, als...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
En daarmee wil ik dus aantonen dat dit:

Sublimo zei:
Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.
Klik om te vergroten...

Bullshit was.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
En daarmee wil ik dus aantonen dat dit:

Sublimo zei:
Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.
Klik om te vergroten...

Bullshit was.
Klik om te vergroten...

Ja, oke, daar heb je gelijk in. :grin: Het is dan gewoon vanwege het feit dat ik niet opsta, maar als ik geen student zou zijn geweest zijn, dan had ik die mogelijkheid ook niet gehad.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
maar als ik geen student zou zijn geweest zijn, dan had ik die mogelijkheid ook niet gehad.
Klik om te vergroten...



Dat zijn weer de zaken omdraaien eh.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is toch een feit. :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Het is toch een feit. :P
Klik om te vergroten...

Dat het een feit is, maakt het nog geen excuus.
Het is een feit dat ik een mod ben, zal ik je nu dan maar direct bannen?
"Gewoon omdat het kan"
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, en ik ben God: "wie wil er gratis kanker?"
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:
Het is toch een feit. :P
Klik om te vergroten...

Dat het een feit is, maakt het nog geen excuus.
Het is een feit dat ik een mod ben, zal ik je nu dan maar direct bannen?
"Gewoon omdat het kan"
Klik om te vergroten...

Ik zeg ook niet dat het een excuus is, ik zeg gewoon wat de oorzaak is dat ik geen eetpatroon heb. :)
Of dat goed of fout is, dat is weer een ander verhaal.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Ja, oke, daar heb je gelijk in.
Klik om te vergroten...

/ignore rest.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik, als fulltime student, met afwisselend rooster, heb toch duidelijk het strakste eetpatroon hier :smoke:
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb een redelijk eetpatroon, ik krijg m'n voedingstoffen wel binnen :) . M'n vriendin is dieetist en vult het goed aan, wat ik wardeer :) . Ik sport regelmating(spinningles geven en badminton) en heb een lichaamelijk rdelijk zwaar beroep. Dus ik heb wel het nodig :) Ik heb 5a6 eet momenten per dag. Rond 06:15u, 09:30, 12:30, 14:30, 17:30 en soms 's avonds nog iets lekkers ongezond :grin:

Met dit eetpatroon en met een dieetist als vriendin wil niet zeggen dat ik nooit ongezond eet...veel te lekker :grin: , zoals met heel veel dingen.....geniet met mate :)
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb bijna geen eetpatroon, je zou het haast willekeurig kunnen noemen.
's Ochtends drink ik standaard een kop koffie en rook ik een peuk. Als er tijd over is ontbijt ik, soms doe ik dit niet omdat ik of weer te laat uit mn bed kom of de koffie en de peuk nemen mijn honger tijdelijk weg en dan eet ik wat op school.
's Middags is het altijd anders. Meestal wel een broodje op school oid.
's Avonds gewoon avond eten, soms helemaal niets als ik van werk kom en ik gewoon geen zin heb om te eten.

Ik zou haast denken dat ik anorexia krijg haha. Vroeger kon ik fucking veel eten, nu zit ik na een goed bord al vol. Daarnaast ben ik gruwelijk veel afgevallen in een jaar (mijn top was over de 90kg, heb vandaag gewogen met kleding aan: 73 kg). Eten vind ik nog steeds wel lekker (vreetkicks door wiet zijn geniaal), maar soms heb ik er gewoon geen zin in.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Door mijn eetpatroon beginnen steeds vaker regelmatige fastfoodmomentjes te lopen, niet heel handig. Ik ontbijt wel elke dag, dat dan weer wel.
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#18
poeh wat ik eet!
uhm brinta of havermout als ontbijt. (met rozijnen en crusley)
dan eet ik over de dag gezien zo'n 6 tot 10 boterhammen. dubbel met kaas/pindakaas/rauwe ham tussendoor dagelijks een stuk fruik.
mijn avondeten bestaat meestal uit een bord met aardappels vlees groente. maar ook zeker eens in de week vis / en pasta/ en rijst.
'savonds begint meestal het ongezonde. bijvoorbeeld. soms als ik om 10uur de coffeeshop uit rol een patatje. of thuis (weer) 6 boterhammen ofzo. gelukkig zelden chips of andere E-nummer bommen.
ik probeer tegenwoordig zo veel mogelijk biologisch te eten omdat het gewoon BETER smaakt en is! verder niet dagelijks maar wel regelmatig een lekker stukkie chocola! :sunglasses:
G
Ganja-manLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit is mijn eetpatroon,en dit gaat zo al enkele jaren a d gang,het is echt zo!
Als je gaat horen wat ik eet op 1 week,zou je denken dat ik een anorexia iemand ben.
Ik ben g1 dikkerd en geen smal iemand.

Maar het lukt me gewoon weg niet ,om 3x per dag iets te eten. Laat staan gewoon iets te eten.
Een normaal persoon eet s'morgens iets,(als ik dan iets eet,is het maar 1/2/max.3 sneden brood,of een paar+enkele koude tassen melk),een gewoon pers.eet stevige maaltijd boterhammen met mss 1 potje yoghurt erbij,ik niets/nada/njetski,of,... 2/3 op de 7 dagen.

Middagmaal:confused:oep niet,of weinig iets anders,of zelden ook. Een broodtje gezond dan let hesp en kaas.
En ik smokkel of snoep niets in gans die dagen,want ben al geen snoeper.

S'avonds: soms,heel zelden durf ik een snede brood eten met confituur of laagje choco.
Niet te vettig en zonder boter,icm met koude magere melk(meer dan 1 tas). Ik drink wel graag koude melk,maar ook niet dagelijks.
Of doms ,doms zeg ik erbij,op 1week 2 pizza's eten (s'avonds dan) . En dat is het dan,bijzonder weinig tog?

Als ik dan is voor m'n eigen kook,is het best eenvoudig,hoef soms maar 1 patat/aardappel te schillen en 1 patat/aardappel laten garen :openmouth:

Groenten mag ik ook al niet,ik mag er wel,maar heel weinig :( .
Zoals spruiten,bloemkool,witte,rode kool,enz,... al die gezonde groenten lust ik niet.

Om eerlijk te zijn. Ik eet niet normaal,of zoals moet
Maar als de goesting of eetlust er niet is,vind het raar,maar waar , kan ik het er moeilijk induwen tog.

En dat je zou zeggen dat ik vermager,maar dat is niet het geval.
Maar daarvoor doe ik het niet,ben content wie ik nu ben ja,maar ja dat eetpatroon is me wel wat !





Groetjes Ganja-man :smoke:



Ganja-man :smoke:
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik eet alles wat ik maar voor mijn neus zie eet zelfs uit de vuilnisbak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."