Dit is mijn eetpatroon,en dit gaat zo al enkele jaren a d gang,het is echt zo!
Als je gaat horen wat ik eet op 1 week,zou je denken dat ik een anorexia iemand ben.
Ik ben g1 dikkerd en geen smal iemand.
Maar het lukt me gewoon weg
niet ,om 3x per dag iets te eten. Laat staan gewoon
iets te eten.
Een normaal persoon eet s'morgens iets,(als ik dan iets eet,is het maar 1/2/max.3 sneden brood,of een paar+enkele koude tassen melk),een gewoon pers.eet stevige maaltijd boterhammen met mss 1 potje yoghurt erbij,ik niets/nada/njetski,of,... 2/3 op de 7 dagen.
Middagmaal
![:confused:]()
oep niet,of weinig iets anders,of zelden ook. Een broodtje gezond dan let hesp en kaas.
En ik smokkel of snoep niets in gans die dagen,want ben al geen snoeper.
S'avonds: soms,heel zelden durf ik een snede brood eten met confituur of laagje choco.
Niet te vettig en zonder boter,icm met koude magere melk(meer dan 1 tas). Ik drink wel graag koude melk,maar ook niet dagelijks.
Of
doms ,doms zeg ik erbij,op 1week 2 pizza's eten (s'avonds dan) . En dat is het dan,bijzonder weinig tog?
Als ik dan is voor m'n eigen kook,is het best eenvoudig,hoef soms maar 1 patat/aardappel te schillen en 1 patat/aardappel laten garen
Groenten mag ik ook al niet,ik mag er wel,maar heel weinig
![:(]()
.
Zoals spruiten,bloemkool,witte,rode kool,enz,... al die gezonde groenten lust ik niet.
Om eerlijk te zijn. Ik eet niet normaal,of zoals moet
Maar als de goesting of eetlust er niet is,vind het raar,maar
waar , kan ik het er moeilijk induwen tog.
En dat je zou zeggen dat ik vermager,maar dat is niet het geval.
Maar daarvoor doe ik het niet,ben content wie ik nu ben ja,maar ja dat eetpatroon is me wel wat !
Groetjes Ganja-man
Ganja-man
