#1
Sublimo zei:Ja, oke, daar heb je gelijk in.
/ignore rest.
Sublimo zei:Ja, oke, daar heb je gelijk in.



Als je weinig eet gaat je lichaam ook op de spaarstand, dus dan verbruik je ook niet zoveel.. Ontbijten is heel lastig maar je kunt jezelf dat wel aanleren. Als je het een tijdje iedere ochtend toch doet, ondanks dat je het moeilijk naar binnen krijgt, raak je er wel aan gewend. Ik ontbijt nu altijd netjes en 's ochtends als ik wakker word heb ik vaak al pijn in mijn maag van de honger.Ganja-man zei:En dat je zou zeggen dat ik vermager,maar dat is niet het geval.
Maar daarvoor doe ik het niet,ben content wie ik nu ben ja,maar ja dat eetpatroon is me wel wat !
Fruit eten we veel te weinig, dat is iets waar we nog op moeten letten. Verder is onze koelkast enzo erg saai en leeg qua inhoud.Xeloc zei:Bijna nooit fruit, vind het wel lekker maar houd niet van dat gepel enzo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."