#1
Hoe ziet jou eet patroon er uit?
maw wat eet je op een dag allemaal?
maw wat eet je op een dag allemaal?
Sublimo zei:Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.

Chris Pontius zei:Sublimo zei:Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.![]()
Onder weg naar dutchtek had ik een meter belegde stokbroden meegenomen, daar heb je meer aan dan een paar uur slaappascal828 zei:Liever niet.cropp zei:Dan pak je er geen glaasje water bij en gorgel je d`r pap van, lekker kan het toch niet zijn
Het begon een paar maanden geleden op een feest. Ik vrat toen zo 3 zelf-gesneden sneetjes brood weg met kaas.
Heerlijk.![]()
Chris Pontius zei:Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben.![]()
Op school kun je toch ook eten?
Sublimo zei:Chris Pontius zei:Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben.![]()
Op school kun je toch ook eten?
Ja, ik kan zeker eten op school, maar ik sta niet elke dag rond dezelfde tijd op, soms ook pas na de middag. Dan eet ik al sowieso geen drie keer per dag.
Chris Pontius zei:Sublimo zei:Chris Pontius zei:Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben.![]()
Op school kun je toch ook eten?
Ja, ik kan zeker eten op school, maar ik sta niet elke dag rond dezelfde tijd op, soms ook pas na de middag. Dan eet ik al sowieso geen drie keer per dag.
Nu draai je het om he. Het is niet zo dat je laat op moet staan omdat je school ook laat begint.
Ik sta standaard rond 10 uur op, tenzij ik vroeger moet doordeweeks.
Dat is zo...Chris Pontius zei:Als je rond 12 uur gaat slapen, slaap je alsnog meer dan genoeg.
Chris Pontius zei:Als je rond 12 uur gaat slapen, slaap je alsnog meer dan genoeg.
Sublimo zei:Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.
Chris Pontius zei:En daarmee wil ik dus aantonen dat dit:
Sublimo zei:Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.
Bullshit was.
Sublimo zei:maar als ik geen student zou zijn geweest zijn, dan had ik die mogelijkheid ook niet gehad.
Sublimo zei:Het is toch een feit. :P
Chris Pontius zei:Sublimo zei:Het is toch een feit. :P
Dat het een feit is, maakt het nog geen excuus.
Het is een feit dat ik een mod ben, zal ik je nu dan maar direct bannen?
"Gewoon omdat het kan"
Sublimo zei:Ja, oke, daar heb je gelijk in.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."