Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEetpatroon

Eetpatroon

79 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe ziet jou eet patroon er uit?
maw wat eet je op een dag allemaal?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:
Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik heb geen lesrooster met altijd dezelfde uren, dus hoe wil ik ooit een eetpatroon ontwikkelen, dat is altijd weer anders. :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben. :confused:
Op school kun je toch ook eten?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
pascal828 zei:
cropp zei:
Dan pak je er geen glaasje water bij en gorgel je d`r pap van, lekker kan het toch niet zijn
Klik om te vergroten...
Liever niet.

Het begon een paar maanden geleden op een feest. Ik vrat toen zo 3 zelf-gesneden sneetjes brood weg met kaas.

Heerlijk. :grin:
Klik om te vergroten...
Onder weg naar dutchtek had ik een meter belegde stokbroden meegenomen, daar heb je meer aan dan een paar uur slaap
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben. :confused:
Op school kun je toch ook eten?
Klik om te vergroten...

Ja, ik kan zeker eten op school, maar ik sta niet elke dag rond dezelfde tijd op, soms ook pas na de middag. Dan eet ik al sowieso geen drie keer per dag.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Chris Pontius zei:
Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben. :confused:
Op school kun je toch ook eten?
Klik om te vergroten...

Ja, ik kan zeker eten op school, maar ik sta niet elke dag rond dezelfde tijd op, soms ook pas na de middag. Dan eet ik al sowieso geen drie keer per dag.
Klik om te vergroten...

Nu draai je het om he. Het is niet zo dat je laat op moet staan omdat je school ook laat begint.
Ik sta standaard rond 10 uur op, tenzij ik vroeger moet doordeweeks.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:
Chris Pontius zei:
Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben. :confused:
Op school kun je toch ook eten?
Klik om te vergroten...

Ja, ik kan zeker eten op school, maar ik sta niet elke dag rond dezelfde tijd op, soms ook pas na de middag. Dan eet ik al sowieso geen drie keer per dag.
Klik om te vergroten...

Nu draai je het om he. Het is niet zo dat je laat op moet staan omdat je school ook laat begint.
Ik sta standaard rond 10 uur op, tenzij ik vroeger moet doordeweeks.
Klik om te vergroten...

Ja, dat doe ik dus niet. Ik hou van slapen. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je rond 12 uur gaat slapen, slaap je alsnog meer dan genoeg.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
Als je rond 12 uur gaat slapen, slaap je alsnog meer dan genoeg.
Klik om te vergroten...
Dat is zo...
Ik slaap meestal tot een uur of 9 a 10, maar kga ook wel eens 10 uur naar bed voor de lols
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chris Pontius zei:
Als je rond 12 uur gaat slapen, slaap je alsnog meer dan genoeg.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, als...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
En daarmee wil ik dus aantonen dat dit:

Sublimo zei:
Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.
Klik om te vergroten...

Bullshit was.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
En daarmee wil ik dus aantonen dat dit:

Sublimo zei:
Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.
Klik om te vergroten...

Bullshit was.
Klik om te vergroten...

Ja, oke, daar heb je gelijk in. :grin: Het is dan gewoon vanwege het feit dat ik niet opsta, maar als ik geen student zou zijn geweest zijn, dan had ik die mogelijkheid ook niet gehad.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
maar als ik geen student zou zijn geweest zijn, dan had ik die mogelijkheid ook niet gehad.
Klik om te vergroten...



Dat zijn weer de zaken omdraaien eh.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is toch een feit. :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Het is toch een feit. :P
Klik om te vergroten...

Dat het een feit is, maakt het nog geen excuus.
Het is een feit dat ik een mod ben, zal ik je nu dan maar direct bannen?
"Gewoon omdat het kan"
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, en ik ben God: "wie wil er gratis kanker?"
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Sublimo zei:
Het is toch een feit. :P
Klik om te vergroten...

Dat het een feit is, maakt het nog geen excuus.
Het is een feit dat ik een mod ben, zal ik je nu dan maar direct bannen?
"Gewoon omdat het kan"
Klik om te vergroten...

Ik zeg ook niet dat het een excuus is, ik zeg gewoon wat de oorzaak is dat ik geen eetpatroon heb. :)
Of dat goed of fout is, dat is weer een ander verhaal.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Ja, oke, daar heb je gelijk in.
Klik om te vergroten...

/ignore rest.
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik, als fulltime student, met afwisselend rooster, heb toch duidelijk het strakste eetpatroon hier :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."