Krachts- en vechtsporter hier.. Naast een strak trainingschema heb ik ook een vrij strak eetpatroon.
Ontbijt: 100 tot 150 gram brinta of havermout met een isolaat whey-shake (+magere melk).
Tussendoor (vaak pre-workout - krachttraining): Banaan (+pre-workout product)
Lunch: 6 (meergranen)boterhammen, 6 eieren (3 dooiers). Af en toe smiddags al rijst (100 tot 150 gram) met vis (bijv. 100gram panga).
Tussendoor: Wat nootjes (pinda's of cashews) en isolaat whey-shake.
Avondeten: Standaard, bron van koolhydraten (pasta, aardappelen, rijst oid), flinke portie groente en 100 tot 150 gram vlees (kip, rund of vis).
Tussendoor (twee ker week voor training): Whey-shake (+banaan)
Voor het slapen gaan nog 400gram magere kwark.
Ben niet altijd even netjes, eet zo nu en dan ook wel eens wat anders of iets minder, of soms iets meer. Idee is dat ik gewoon een goede lading koolhydraten binnenkrijg en +-1.5gram proteïne binnen krijg per kilo lichaamsgewicht. Weeg nu 95kg, probeer nu 100 te bereiken
![:)]()