#1
Geen idee. Ik denk dat ik gewoon normaal oud word. Ik ben vegetariër en het schijnt dat vegetariërs gemiddeld langer leven dus ik maak dat wel goed ten aanzien van m'n drugsgebruik haha.
Psychedelibee zei:Ik heb hem even verplaatst aangezien dit niet direct met drugs te maken heeft.
OT: Echt geen idee hoe oud ik denk te worden, denk daar helemaal niet over na eerlijk gezegd.
Ik denk tijdens het trippen liever na over dingen die echt relevant zijn in mijn leven. Hoe oud ik wordt vind ik zelf niet bijzonder relevant. Hoop oud te kunnen worden zolang mijn gezondheid ok is uiteraard. Maar hoe oud, tja er kan van alles gebeuren. Bovendien verandert de huidige levensverwachting de laatste eeuw best snel door een steeds betere gezondheidszorg, dus wie weet zijn de meeste kwalen die jij je nu kunt indenken over zoveel jaar gewoon te genezen.MentalFucked zei:OT: Dat is nochtans een leuke vraag om aan jezelf te stellen tijdens een trip.
MentalFucked zei:ik wordt gebruik door drugs.
Van jongs af aan heb ik altijd geroepen dat ik niet ouder zou worden dan 50 jaar.MentalFucked zei:Hoe oud denk jij te worden of hoe oud wil je worden?
Twee keer per week, dus dat valt mee. Je zit relaxt in een stoel, beetje televisie kijken en/of kletsen met andere patiënten terwijl je bloed ondertussen (letterlijk) gezuiverd wordt.MeejheM zei:elke week uren dialyse?
Tsa, ik ben er anders heel erg blij mee!MeejheM zei:donororganen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."