Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe oud denk jij te worden?

Hoe oud denk jij te worden?

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Timmie94 zei:
geen idee, het gaat mij er vooral om dat ik leuk oud wordt en dat ik dingen kan blijven. Als ik op mn 60e al een kasplantje blijk te zijn mag de stekker er wel uit denk ik...

toch hoop ik de 80 wel te halen, dat ik mijn kleinkinderen nog kan zien in hun twintigerjaren. kan ik ze eventjes goed vertellen over hoe opa vroeger over drugs dacht :P

ik eet gezond, heb een gezond gewicht, gun mn lichaam alleen te weinig rust denk ik. toch maak ik me echt nergens zorgen over, voor het zelfde geld wordt ik morgen overreden...
Klik om te vergroten...

Na mijn trip van afgelopen weekend accepteer ik de dood wel veel meer. Daar waar ik heel even was, daar ben je denk ik ook als je dood bent. Ik heb altijd wel geloofd dat er nog iets na de dood zou zijn, niet zozeer een hemel of hel maar wel iets. Ik denk dat ik nu weet wat dat iets is.
L
LemonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onsterfelijk. Forever lemon :wink:
S
Spirit WolfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fascinerend hoe sommige van jullie erover denken.
Op mijn 17 jarige leeftijd ga ik hierover nog geen uitspraak geven.
Ik gebruik om de 3 maanden drugs (dat kan truffels, mdma of iets anders zijn). Hier hou ik mij perfect aan. Ik fitness ontiegelijk veel (moet wel meer aan m'n cardio doen) en ik eet onwijs goed.
Het enigste nadeel is dat ik aardig wat rook en drink maar daar ga ik verandering in brengen. fanatiek sporten en 7 uur snachts thuis komen gaat gewoon niet meer.

Ik wordt hopelijk gezond oud!
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#4
:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."