#1
Timmie94 zei:geen idee, het gaat mij er vooral om dat ik leuk oud wordt en dat ik dingen kan blijven. Als ik op mn 60e al een kasplantje blijk te zijn mag de stekker er wel uit denk ik...
toch hoop ik de 80 wel te halen, dat ik mijn kleinkinderen nog kan zien in hun twintigerjaren. kan ik ze eventjes goed vertellen over hoe opa vroeger over drugs dacht :P
ik eet gezond, heb een gezond gewicht, gun mn lichaam alleen te weinig rust denk ik. toch maak ik me echt nergens zorgen over, voor het zelfde geld wordt ik morgen overreden...
Na mijn trip van afgelopen weekend accepteer ik de dood wel veel meer. Daar waar ik heel even was, daar ben je denk ik ook als je dood bent. Ik heb altijd wel geloofd dat er nog iets na de dood zou zijn, niet zozeer een hemel of hel maar wel iets. Ik denk dat ik nu weet wat dat iets is.
