Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Champix voor het stoppen met roken."
"Ben je nog steeds gestopt Soberboy? Ik wil er zelf ook (weer) vanaf. Ik ben zelf 31 onderhand (ook Amsterdammer) en eigenlijk vanaf mn 17e wel dagelijks geblowd. Zes jaar terug zonder enige moeite (alleen een week slapeloosheid) twee maanden gestopt geweest nadat ik vader ben geworden. Maar toch weer vrolijk verder gaan roken. Ik ben ook het type wat moeiteloos kan blowen zonder dat mijn leven daar veel last van ondervindt. Kan alles prima uitvoeren als ik 'stoned' ben. Verwaarloos geen afspraken, sluit me niet op oid. Blow verdomme zo een joint weg voordat ik de sportschool in ga om zwaar te pompen. Eigenlijk idioot. Dat is het gevaarlijke voor mij. Ik lees ff mee als je het goed vind, misschien ga ik er komende week ook weer echt voor om te stoppen. Het id zo zonde van het geld en je gezondheid.. En de grauwe harses die je er van krijgt. Goed, sterkte met verdere stoppen en ik lees graag hoe het nu is!"
"Als ik maar sterf voordat mijn dochter dat doet. Ik verwacht niet een bepaalde leeftijd. Het kan zo over zijn"