Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw lengte en gewicht?

Wat is jouw lengte en gewicht?

278 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
1.70m en 60kg..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan zit je nog mooi op gewicht biertje .... nog geen palmbuik ontwikkeld dus :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever weer op mijn oude gewicht zou zitten. Zo rond de 55 kilo.
Maar ik hou mezelf gewoon voor dat mijn kont en tieten veel gewicht in beslag nemen. :P
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Dan zit je nog mooi op gewicht biertje .... nog geen palmbuik ontwikkeld dus :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, ik ben juist een klein beetje afgevallen. :grin:
M
MercuriusLid
01-01-2024, 00:00
#5
1,99 Meter
73 Kilo
:)
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
1.63m (jeej, ik ben 1,5cm gegroeit :P )
68 kilo
Vind het wel okay hoor, gelukkig goed verdeeld :P
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
19cm in stijve toestand, hoeveel'ie weegt weet ik niet presies.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
En een vrouwtje moet een beetje mollig zijn :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 jaar geleden woog ik ook iets van 68 geloof ik..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
funky_skunk_junky zei:
Maar ik hou mezelf gewoon voor dat mijn kont en tieten veel gewicht in beslag nemen. :P
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Petrovic zei:
bier zei:
1 jaar geleden woog ik ook iets van 68 geloof ik..
Klik om te vergroten...
Veel wezen hardlopen dus? :)
Klik om te vergroten...

In de zomervakantie ben ik er eigenlijk mee gestopt omdat het te warm werd, het is moeilijk om mezelf daarna weer te motiveren om te beginnen... Ik ga nog wel naar de sportschool op vrijdag, moet dat nu wel ff proberen vol te houden. Paardrijden doe ik wel altijd op zaterdag, en op en neer fietsen, is ook weer zo'n 20km totaal...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
bier zei:
KoxBox zei:
kaasbaas zei:
Ik denk niet dat er veel met overgewicht hier zullen zitten. Van 1 avondje doorhalen op speed val ik al 1 kilo af.
Klik om te vergroten...
1? Ik gemiddeld 3 denk ik.
Klik om te vergroten...

Maar daarna kom je weer 2kg bij ofzo...
Klik om te vergroten...

Oh nee ik niet, ik kom niet aan daarna. En oké koxbox, ik ben wel is meer dan 1 kilo afgevallen maar ik eet nog steeds aardig veel met speed op. Net zo veel als normaal, als niet meer. :rock: Gezond proberen te zijn..met pep in mijn neus... :tearsofjoy:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#13
kaasbaas zei:
Oh nee ik niet, ik kom niet aan daarna. En oké koxbox, ik ben wel is meer dan 1 kilo afgevallen maar ik eet nog steeds aardig veel met speed op. Net zo veel als normaal, als niet meer. :rock: Gezond proberen te zijn..met pep in mijn neus... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ook niet na die vreetkicks die jij altijd hebt? :confused:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nope, na 2 weken heb ik pas weer m'n verloren kilotjes terug. Ik kom heel moeilijk aan maar val heel makkelijk af.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
kaasbaas zei:
Nope, na 2 weken heb ik pas weer m'n verloren kilotjes terug. Ik kom heel moeilijk aan maar val heel makkelijk af.
Klik om te vergroten...
Same here.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
kaasbaas zei:
Nope, na 2 weken heb ik pas weer m'n verloren kilotjes terug. Ik kom heel moeilijk aan maar val heel makkelijk af.
Klik om te vergroten...

Ik zou willen dat dat bij mij ook zo was. :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
bier zei:
kaasbaas zei:
funky_skunk_junky zei:
Moet inderdaad niet, sommige vrouwen zien er gewoonweg niet uit met een maatje meer. Maar goed, niet iedereen kan zo mooi zijn als mij :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Vind ik reuze meevallen, doe mij maar een maatje meer :hearteyes:.
Klik om te vergroten...

Vindt je mij te ligt? :flushed: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Mene mene tekel ufarsin
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
bier zei:
kaasbaas zei:
Haha, zo lul je wel mensen met overgewicht eruit die jou proberen af te zeiken :rock:.
Klik om te vergroten...

Dus je vindt mij te mager? :openmouth:
Klik om te vergroten...

haaaaaaaaahahahahaha :tearsofjoy:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dione zei:
kaasbaas zei:
funky_skunk_junky zei:
Moet inderdaad niet, sommige vrouwen zien er gewoonweg niet uit met een maatje meer. Maar goed, niet iedereen kan zo mooi zijn als mij :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Vind ik reuze meevallen, doe mij maar een maatje meer :hearteyes:.
Klik om te vergroten...

Wat funky bedoeld is volgens mij meer dat een maatje meer gewoon niet past bij iedere vrouw. Net als dat een heel klein maatje ook niet iedereen staat. Sommige mensen zijn heel fragiel en petite gebouwd en dan is een maatje meer compleet uit proportie. En sommige mensen zijn wat steviger gebouwd en dan is een maat 34 heel erg gek om te zien. :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, net als azgaga die ineens 20 kilo er bij aan heeft. Die is inderdaad zoals jij het zegt 'fragiel en petite gebouwd'.
Maar ik vind 'mollige' mensen echt niet altijd lelijk hoor. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...91011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."