Maar ik kom uit friesland en kon het zelfs moeiteloos begrijpen. Klopt de algemene aanname dan dat zuiderlingen niet bijzonder snuggere mensen zijn?
#2
Joazeker! Wel leuk um nne kier lekker dialect te proate heij op dit forum. Dialecte versjille idd wel mer hub neet eg meuite um dien verhäölke te leze eigelijk. Mergood, loate vr in t vervolg mer weer gewoen huilands type anders goan dr weer luij jenke enzoe.
#3
Beater van waal joa ^^
Tis waal zo det wie verder se noa ut zuiden geis, wie sterker ut accent weart. Hie in ut dörp hubbe we eins in de drie moandj un blaedje mit al ut locale nuujs en mit carneval de vasteloavendjsgezet. Doa stoan in iddere zin zeker vief of zes trema's mer tegewoordig typt idderein vaak geweun wiese un woord oetspriks. En om ein of angere reje vinj ig ut waal altied fijn om Limburgers teage te kome in bv Broabantj, zorgt weer vur zon vertrouwd geveul om tog weer ff plat te kinne kalle
#4
Haha ik ben maar 1,69. Gewicht maar even niet te noemen, belachelijk veel/hoog. < Working on that.
#5
Zeker woar! Mer ieg bin t groetste deil vaan de tied gewoen in limburg dus hub doa neet zoe vaak last vaan. Ieg typ trouwens oag altied mer gewoen get huur. Dr is wel n mestreechs dictionair mer g goan eg gein meuite dr in steke um alles zoe te goan sjrieve es de echte mestreechtenere dat wille. Dat is mg te veul werik.
#6
1,72 meter en 63 kg
#7
Wat is iedereen hier klein zeg.
Zelf 1.85 en 78 kilo.
#8
66 kg /1.77 yeah in 10 maanden 13 kilo erbij !! hoop dat ik nooit naar die zak botten terug hoef
#9
man man man man man.
Mooie reacties geef je ook Meejhem
#10
174 cm
+/- 55 kg. Schommelt best erg.
BMI: 18.
#11
1.84m en ongeveer 70kg, al zo'n 3 jaar het zelfde. Krijg er niets aan!
#12
1m74, 88kg
#13
Moet je doen
#14
Ik heb altijd een bepaald beeld bij sommige users, als je ze dan in het echt ziet of op een foto blijkt dat beeld vaak niet te kloppen.
Vandaar dit topic, ik begin:
Lengte 185
Gewicht 75 kilo (hoewel ik al meer dan 10 jaar geen weegschaal meer heb, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat ik lichter of zwaarder ben geworden)
Edit: Sommige Sonja Bakkertypes vinden het interessant om je "BMI" er ook bij te zetten, bij deze.
BMI: 21,9
#15
Lengte; 192cm
Gewicht; 73 kg
#16
Ongeveer :
1.87m
75kg
_______
BMI : 21
#17
Lengte: 175-180 cm
Gewicht: 72-75 kg
BMI: ~23 (heeft rond de 28 gezeten!)
ongeveer 177cm
66kg (in de ochtend gewogen, volgens mij ben je dan iets lichter dan normaal? 1 kilo ofoz?)
BMI: 21.1
#19
183cm en weeg 75. BMI is een slechte indicator aangezien mensen een mooi BMI kunnen hebben maar in verhouding maar weinig spierweefsel hebben en juist een overschot aan vet procentueel. Veel vet is overmatig slecht zoals julie wel weten. Zo kan een bodybuilder bijvoorbeeld obesitas hebben als je alleen naar de BMI schaal kijkt.
Het beste kun je je eigen vetpercentage meten, maar dat is wat exclusiever.
#20
Laten we er dan maar van uit gaan dat iedereen die een gemiddeld of boven gemiddeld BMI heeft erg gespierd is.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.