#1
Wat is jullie ervaring? Heb je een ex waarvan je nog steeds houd? Gaat dat ooit nog over of is dat voor altijd?
Ik voel nog zo danig veel liefde voor een ex van mij dat ik er van tijd tot tijd nog best veel moeite mee heb dat het uit is.
Een soort van misplaatst liefdes verdriet wat zo nu en dan eens terug komt als je er weer aan denkt.
En zo lang als dit al duurt en dat het soms nog steeds zo heftig is als toen het net over was geeft voor mij toch wel aan dat dit toch wel altijd een deel van mij zal uitmaken. Mijn liefde voor haar.
Sinds dien kan ik ook niet zeggen dat ik 'echt' verliefd ben geweest, wel relaties gehad maar geen van allen zo speciaal.
Soms vraag ik me af of ik niet gewoon ziek in me hoofd ben. Maar ergens geloof ik toch dat er wel iemand komt waarvan ik net zoveel kan houden als van dat meisje.
Ik voel nog zo danig veel liefde voor een ex van mij dat ik er van tijd tot tijd nog best veel moeite mee heb dat het uit is.
Een soort van misplaatst liefdes verdriet wat zo nu en dan eens terug komt als je er weer aan denkt.
En zo lang als dit al duurt en dat het soms nog steeds zo heftig is als toen het net over was geeft voor mij toch wel aan dat dit toch wel altijd een deel van mij zal uitmaken. Mijn liefde voor haar.
Sinds dien kan ik ook niet zeggen dat ik 'echt' verliefd ben geweest, wel relaties gehad maar geen van allen zo speciaal.
Soms vraag ik me af of ik niet gewoon ziek in me hoofd ben. Maar ergens geloof ik toch dat er wel iemand komt waarvan ik net zoveel kan houden als van dat meisje.