Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde die nooit helemaal overgaat.

Liefde die nooit helemaal overgaat.

71 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Ik ga mezelf zo de liefde insmoren jah :stoned:
Klik om te vergroten...
:beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor iemand waar ik van heb gehouden blijf ik altijd houden, heb een zwak voor degene en die blijft ook voor altijd in mijn hart zitten. Hoe kut het einde ook soms was. Niemand komt aan me ex :grin:
c
christianaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet hier toch echt even op reageren. Wat ben ik blij dat te lezen! Ik ben al meer dan een jaar in de ban van een man... en volgens mij gaat dat gewoon nooit meer over... Ik wist niet dat je zo voor iemand voelen kon, dat iemand je zo kon raken. In het begin dacht ik " wat overkomt mij nou"?? Hij voelde ook iets voor mij maar het is nooit iets geworden tussen ons. Ik weet ook niet of het zou werken of we bij elkaar zouden passen. Maar he als ik eerlijk ben kan dat me niets schelen, ik wil gewoon bij hem zijn. Maar heb t losgelaten, hij moet het zelf ook wel echt willen. Ik vraag me af of ik ooit nog zoiets voor iemand voelen kan. Ik hoop t want ik wil niet mijn leven alleen slijten en ik weet nu dat ik echt dit diepe gevoel wil en geen relatie op rationele basis aanga. Dit klopt gewoon. Begrijpen doe ik het voor geen meter... Als je me vraagt wat ik nou zo leuk vind dan kan ik zeggen, hij heeft karakter, hij is Man- man, verzorgt zichzelf en zijn leven goed, is opbouwend , spiritueel, intelligent. Maar bovenal is het iets in de diepte van zijn innerlijk wat ik niet benoemen kan... Ik zie hem nog steeds, hij woont in mijn woonplaats. Soms denk ik dat het beter is om hem niet meer te zien, maar dat wil ik helemaal niet, ik wil er niet overheen komen, ik wil hem zien, voelen wat ik voel... zijn blik in de mijne. Ik voel me fijn als ik hem gezien en gesproken heb...
tsja wat moet ik hier nu mee?
(Overigens ik ben geen jonkie van 20, ben een vrouw van in de 40)

Christiana
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wakker worden uit de droom en doorgaan met je leven?
c
christianaLid
01-01-2024, 00:00
#5
doe ik ook mindless, maar het gevoel blijft, zoiets heb ik nog nooit gevoeld.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liefde bestaat.
Als je echt van iemand hebt gehouden zal je altijd nog een beetje liefde hebben voor die persoon. Anders was de liefde nep.
Van een persoon houden is echt en puur wat wel ingeruild kan worden door haat.
Maar die haat word gevoed door de liefde die je hebt voor deze persoon.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
christiana zei:
Ik moet hier toch echt even op reageren. Wat ben ik blij dat te lezen! Ik ben al meer dan een jaar in de ban van een man... en volgens mij gaat dat gewoon nooit meer over... Ik wist niet dat je zo voor iemand voelen kon, dat iemand je zo kon raken. In het begin dacht ik " wat overkomt mij nou"?? Hij voelde ook iets voor mij maar het is nooit iets geworden tussen ons. Ik weet ook niet of het zou werken of we bij elkaar zouden passen. Maar he als ik eerlijk ben kan dat me niets schelen, ik wil gewoon bij hem zijn. Maar heb t losgelaten, hij moet het zelf ook wel echt willen. Ik vraag me af of ik ooit nog zoiets voor iemand voelen kan. Ik hoop t want ik wil niet mijn leven alleen slijten en ik weet nu dat ik echt dit diepe gevoel wil en geen relatie op rationele basis aanga. Dit klopt gewoon. Begrijpen doe ik het voor geen meter... Als je me vraagt wat ik nou zo leuk vind dan kan ik zeggen, hij heeft karakter, hij is Man- man, verzorgt zichzelf en zijn leven goed, is opbouwend , spiritueel, intelligent. Maar bovenal is het iets in de diepte van zijn innerlijk wat ik niet benoemen kan... Ik zie hem nog steeds, hij woont in mijn woonplaats. Soms denk ik dat het beter is om hem niet meer te zien, maar dat wil ik helemaal niet, ik wil er niet overheen komen, ik wil hem zien, voelen wat ik voel... zijn blik in de mijne. Ik voel me fijn als ik hem gezien en gesproken heb...
tsja wat moet ik hier nu mee?
(Overigens ik ben geen jonkie van 20, ben een vrouw van in de 40)

Christiana
Klik om te vergroten...
Mooi verhaal, bedankt voor het delen... en zeker herkenbaar.

Pure liefde komt soms maar van één kant helaas. Zelfs dan kan de liefde voor die persoon blijven. De meeste mensen die een onbeantwoorde liefde meemaken proberen dat zo snel mogelijk los te laten. Maar als jij dat anders ervaart en er anders mee omgaat is prima toch? Ik zou wel je gevoel voor liefde en je verlangen naar hem los koppelen anders blijf je jezelf (en hem?) kwellen. Liefde voor iemand is ook iemand los kunnen laten. Anders ben je meer bezig met iets wat vooral jij graag wil.

Edit: lees nu pas dat het bericht al 3 maanden oud is... :sleeping:
P
ProbleemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Emoties kum je besturem mann
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probleem zei:
Emoties kum je besturem mann
Klik om te vergroten...

Het is niet te besturen. Maar je kan er mee leren omgaann...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klopte inderdaad iets nog helemaal niet.

Of niet helemaal.

Thanks for the heads up.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Herkenbaar. Ik mis m'n ex ook nog, maar ik denk dat dat niet meer dan normaal is. Je bent er namelijk op een dag smoorverliefd op geworden, en dat is met een rede: die persoon was voor jou de ware, en het zal dus echt niet alleen maar kommer en kwel zijn. Maar soms zijn er gewoon nadelen die zo in de weg staan dat een normale relatie niet meer mogelijk is. Dat is dan erg jammer, maar dan houdt het op... Dan kun je iemand wel als een gek gaan missen...
Gewoon even wachten, met de tijd wordt het minder erg :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
KapiteinPinda zei:
Je bent er namelijk op een dag smoorverliefd op geworden, en dat is met een rede: die persoon was voor jou de ware
Klik om te vergroten...

Nou.. Tuurlijk denk je dat op zo'n moment en verliefd word je niet zonder reden, maar ik stel me daar toch wat vragen bij als je een aantal jaar later iemand tegenkomt die nóg leuker is :P

Of denken jullie: "Mijn ex was toch wel veel leuker.."? :confused:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ Pinda, dit is niet van vorige maand maar van 6 jaar geleden. Hoeveel tijd moet daar overheen gaan dan?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb ik tot 2x toe gehad en ik dacht ook dat het nooit meer over zou gaan, maar de jaren zijn verstreken, inmiddels ben ik gesetteld en getrouwd met een hele fijne vent en dat gevoel naar die twee exen toe, heb ik niet meer gehad.

De tijd heelt wonden, het is echt waar! :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Enorm veel last van x.x;
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat blijkt. Maar is het normaal om er na zo lang nog steeds moeite mee te hebben?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
DrippTone zei:
@ Pinda, dit is niet van vorige maand maar van 6 jaar geleden. Hoeveel tijd moet daar overheen gaan dan?
Klik om te vergroten...

Echte liefde roest nooit kerel
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
Dat blijkt. Maar is het normaal om er na zo lang nog steeds moeite mee te hebben?
Klik om te vergroten...

Als dat niet normaal is ben ik abnormaal.
Als er echt liefde was denk ik dat dat normaal is
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zes jaar is wel extreem lang. Maar ik heb met het kwijtraken van een liefde toch ook flink last gehad. De voicemail op afstand afluisteren was net uitgevonden en die heb ik toch zeker wel een jaar dagelijks afgeluisterd. :openmouth: Haar voicemail dan.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
verneukeratief zei:
Zes jaar is wel extreem lang. Maar ik heb met het kwijtraken van een liefde toch ook flink last gehad. De voicemail op afstand afluisteren was net uitgevonden en die heb ik toch zeker wel een jaar dagelijks afgeluisterd. :openmouth: Haar voicemail dan.
Klik om te vergroten...

Met zo'n dingen kwets je jezelf toch enkel harder? Als het gedaan is tussen mij en 'n liefde verwijder ik meteen alle bewijs van existance van die persoon. Hoewel ik nooit 'n ex heb gehad die eigenlijk het downe gevoel waard was. Ik ben extreem veeleisend denk ik. En kan ie 't niet aan, tsjah...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."