#1
W.F.L. zei:Ik ga mezelf zo de liefde insmoren jah![]()

W.F.L. zei:Ik ga mezelf zo de liefde insmoren jah![]()

Mooi verhaal, bedankt voor het delen... en zeker herkenbaar.Ik moet hier toch echt even op reageren. Wat ben ik blij dat te lezen! Ik ben al meer dan een jaar in de ban van een man... en volgens mij gaat dat gewoon nooit meer over... Ik wist niet dat je zo voor iemand voelen kon, dat iemand je zo kon raken. In het begin dacht ik " wat overkomt mij nou"?? Hij voelde ook iets voor mij maar het is nooit iets geworden tussen ons. Ik weet ook niet of het zou werken of we bij elkaar zouden passen. Maar he als ik eerlijk ben kan dat me niets schelen, ik wil gewoon bij hem zijn. Maar heb t losgelaten, hij moet het zelf ook wel echt willen. Ik vraag me af of ik ooit nog zoiets voor iemand voelen kan. Ik hoop t want ik wil niet mijn leven alleen slijten en ik weet nu dat ik echt dit diepe gevoel wil en geen relatie op rationele basis aanga. Dit klopt gewoon. Begrijpen doe ik het voor geen meter... Als je me vraagt wat ik nou zo leuk vind dan kan ik zeggen, hij heeft karakter, hij is Man- man, verzorgt zichzelf en zijn leven goed, is opbouwend , spiritueel, intelligent. Maar bovenal is het iets in de diepte van zijn innerlijk wat ik niet benoemen kan... Ik zie hem nog steeds, hij woont in mijn woonplaats. Soms denk ik dat het beter is om hem niet meer te zien, maar dat wil ik helemaal niet, ik wil er niet overheen komen, ik wil hem zien, voelen wat ik voel... zijn blik in de mijne. Ik voel me fijn als ik hem gezien en gesproken heb...
tsja wat moet ik hier nu mee?
(Overigens ik ben geen jonkie van 20, ben een vrouw van in de 40)
Christiana
Emoties kum je besturem mann
KapiteinPinda zei:Je bent er namelijk op een dag smoorverliefd op geworden, en dat is met een rede: die persoon was voor jou de ware
DrippTone zei:@ Pinda, dit is niet van vorige maand maar van 6 jaar geleden. Hoeveel tijd moet daar overheen gaan dan?
DrippTone zei:Dat blijkt. Maar is het normaal om er na zo lang nog steeds moeite mee te hebben?
verneukeratief zei:Zes jaar is wel extreem lang. Maar ik heb met het kwijtraken van een liefde toch ook flink last gehad. De voicemail op afstand afluisteren was net uitgevonden en die heb ik toch zeker wel een jaar dagelijks afgeluisterd.Haar voicemail dan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."