#1
DrippTone zei:Dat blijkt. Maar is het normaal om er na zo lang nog steeds moeite mee te hebben?
Als dat niet normaal is ben ik abnormaal.
Als er echt liefde was denk ik dat dat normaal is
DrippTone zei:Dat blijkt. Maar is het normaal om er na zo lang nog steeds moeite mee te hebben?
verneukeratief zei:Zes jaar is wel extreem lang. Maar ik heb met het kwijtraken van een liefde toch ook flink last gehad. De voicemail op afstand afluisteren was net uitgevonden en die heb ik toch zeker wel een jaar dagelijks afgeluisterd.Haar voicemail dan.
Irezz zei:verneukeratief zei:Zes jaar is wel extreem lang. Maar ik heb met het kwijtraken van een liefde toch ook flink last gehad. De voicemail op afstand afluisteren was net uitgevonden en die heb ik toch zeker wel een jaar dagelijks afgeluisterd.Haar voicemail dan.
Met zo'n dingen kwets je jezelf toch enkel harder? Als het gedaan is tussen mij en 'n liefde verwijder ik meteen alle bewijs van existance van die persoon. Hoewel ik nooit 'n ex heb gehad die eigenlijk het downe gevoel waard was. Ik ben extreem veeleisend denk ik. En kan ie 't niet aan, tsjah...
Which is good. Als je (te?) hoge eisen stelt en iemand vindt die daaraan voldoet én het toeval wil dat diegene net zo ondersteboven is van jou als andersom... just might be the one.Irezz zei:Ik ben extreem veeleisend denk ik.
Marla Singer zei:De tijd heelt wonden, het is echt waar!![]()
W.F.L. zei:KapiteinPinda zei:Je bent er namelijk op een dag smoorverliefd op geworden, en dat is met een rede: die persoon was voor jou de ware
Nou.. Tuurlijk denk je dat op zo'n moment en verliefd word je niet zonder reden, maar ik stel me daar toch wat vragen bij als je een aantal jaar later iemand tegenkomt die nóg leuker is :P
Of denken jullie: "Mijn ex was toch wel veel leuker.."?![]()
DrippTone zei:Dat blijkt. Maar is het normaal om er na zo lang nog steeds moeite mee te hebben?
DrippTone zei:Marla Singer zei:De tijd heelt wonden, het is echt waar!![]()
Dus ik doe er waarschijnlijk gewoon belachelijk lang over maar uiteindelijk komt alles goed? Dat hoop ik wel.
Drientje zei:Wij zitten in hetzelfde schuitje Dripp!
Nog nooit was ik zo verliefd op een jongen en nog nooit was ik zo hard gekwetst. Nu 4 jaar later durf ik weer voorzichtig mezelf open te stellen voor verliefdheid maar nog steeds denk ik dat ik nooit meer zo verliefd kan worden als ik op mijn ex was.
Tijd heelt alle wonden maar er zal voor altijd een litteken zijn wat je ziel gemerkt heeft. Ook littekens vervagen maar dan nog blijft het een hard stukje in je ziel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."