Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allen, toch even mijn eigen topic eraan wijden. Na 2x zonder succes een paddo kweekset te gebruiken verspreid over de afgelopen 2 jaar, besloten het om het nog maar eens een kans te geven. Eertse flush vorige week dinsdag geoogst (140g uit een 1200cc) en de volgende dag nieuwe flush ingezet, deze vanochtend al geoogst (120g). Gister was er nog geen scheurtje te zien, de hele dag gecheckt tot voor het slapengaan. Helaas toen ik zojuist beneden kwam, toch bij een aantal de hoed opengeklapt. Ik had bewust het risico genomen, aangezien ik al een succesvolle eerste flush had. Nu zien of er alsnog een derde uit kan komen. Eerste flush Tweede flush"
"En een follow up vraagje, internet is niet heel uitsluitend. Als de hoed is opengeklapt en de sporen zijn gevallen, kan dit impact hebben op verdere flesjes, prima. Maar doet dit ook iets met de potentie van de paddo als je er verder op tijd bij bent? Gister om 21u00 was er nog niets gescheurd en vanochtend om 07u30 was het vlies eraf zoals te zien op bovenstaande foto. Ik lees wel iets over vruchten die dan snel afsterven doordat hun doel is bereikt, maar deze is verder nog gezond en echt nét gescheurd."
"Toch even de vraag. Als even naar de trip levens kijken van dutch headshop. Ik neig naar hoge dosis (McKennai), want wil echt een goede diepgaande trip. Ik heb de nodige ervaring met LSD (300ug op 66kg) en mijn sweet spot LSD ligt een beetje op 250ug (geteste drugs, dus hooguit spreiding in de zegels). Truffels eerste keer als eerste psychedelica goede trip gehad op 10g Atlantische, maar daarna nooit meer goed kunnen trippen op truffels, ook niet op 15-20g. En ik snap dat paddo's heel anders zijn dan LSD, maar qua het kunnen ondergaan van een heftige trip en mindfucks ben ik wel wat gewend. Is hoge dosis zoals hier beschreven ook echt te verwachten? Dan houd ik namelijk braaf de calculator aan, want neig een beetje naar in between level 4 en 5."
"Awesome! Thanks voor de reacties! Gister de derde flush geoogst a 41g. Gezien mijn andere jammerlijk falende kweken ben ik super blij met deze opbrengst😁 Vanavond maar eens gaan smikkelen💜"
"Innerscoop zei: Bedoel je dan weinig effect of geen fijne trip? Er worden geen doseringen genoemd in je screenshot, nu is dosering ook wel iets persoonlijks: de een gaat bij 3 gram (droog) level 4, de ander bij 15. Als 250 ųg lsd niet al te heftig is, kan je wel een hogere dosis paddo uitproberen. Klik om te vergroten... Oh sorry, ja weinig tot geen effect. Ja daarom beschreef ik ook het level, omdat de dosering minder zegt. Maar dacht richt me op wat daar beschreven staat qua intensiteit zeg maar"
"XMR zei: Shroomery - Magic Mushroom Dosage Calculator Roughly estimates a dosage in grams based on the species and potency of the mushroom, whether or not it's dried, and other factors. www.shroomery.org Naar mijn ervaring is deze calculator redelijk accuraat. Persoonlijke gevoelligheid verschilt echter nogal wat, dus het is lastig om een dosis te baseren aan de hand van een calculator. Klik om te vergroten... Ah ja wel goed om te weten ook. Dan ga ik het gewoon proberen, niet te ruig en niet te zuinig. Zoals ik al zei kan ik op zich wel wat aan. Kon tijdens een stevige 2cb trip ook vrij eenvoudig zware visuals van it en chucky pareren, dat zijn echt m'n 2 nachtmerries😅😂"
"Het is 39g vers geworden op 66kg lichaamsgewicht. Doel van de trip is enerzijds bereikt gezien de bereikte zelfinzichten, maar verder was de trip vrij underwhelming gezien de dosis. Maar iig een goede baseline voor de volgende keer vastgesteld."
"Prachtig en bevlogen geschreven, doch diep gegaan. Maar wel goed dat je dit deelt. Ik denk dat iedereen zoiets in meer of mindere mate wel meemaakt als je het hier deelt. Ik heb zelf een gelukkig niet zo diepgaande en uiteindelijk nog wel enigszins gezonde verhouding met ket. Maar in mijn diepste moment heb ik inderdaad ook de restjes uit mijn smintdoosje geklopt waar wat achtergebleven was uit het zakje en dat nog even gauw weg gesnoven om me er vervolgens slecht over te voelen en er amper iets van voelen omdat het zo'n treurig restje was."
"Ik ben net gestart met 1cp-LSD microdosen op 11ug. Nu ga ik zaterdag om 17u00 twee kleine tattoos laten zetten, maar is dat ook mijn microdose dag. Nu kan niemand ws wetenschappelijk onderbouwde uitspraken doen, maar toch even sparren. Zou die 11ug om 08u00 nou echt een zodanige bloedverdunnende werking hebben dat het storend is bij het tatoeëren om 17u00? Of heeft LSD überhaupt geen bloedverdunnende werking? Of zou ik gewoon mijn schema een dagje doorschuiven"
"De Dunne zei: Mijn vaste tattoo shop helpt niemand die onder invloed is van wat dan ook. Veel plezier van je tattoos straks! Klik om te vergroten... Haha ik ken ook geen tattooshops die het wel doen, maar was ook niet van plan om het aan te geven🤪 thanks! Torchic zei: Ik zou het er niet op gokken, een tattoo is iets levenslangs (ja dúh😂) en zou jammer zijn als het toch bloedverdunnend schijnt te werken en daarmee de kwaliteit achteruit gaat van je tattoo. Klik om te vergroten... Ja goed punt wel! Dosing kan ook wel even wachten als je het in dit perspectief bekijkt. Altijd handig om even anderen een blik erop te laten werpen😁"