Datingsites zijn ook niet mijn ding. Al zal het voor anderen dan weer de perfecte manier zijn.
Een partner willen kan een obsessie worden. Er naar op zoek gaan, met specifieke verwachtingen.
Op Tinder biografie's staan er soms al een hele waslijst aan verplichtingen.
Sommigen MOETEN bv. een partner HEBBEN voor een bepaalde leeftijd.
Iemand willen die hen lief en leuk vindt, het verlangen dat iemand om hen geeft.
Soort van stimulans voor hen eigen leven compleet te maken en hun zelfvertrouwen op te krikken.
En dan meerdere malen op date gaan per week. Of via datingbureaus.
En wanneer ze dan geen succes boeken, kunnen ze heel wanhopig worden om iemand te vinden, en denk ik heel ongelukkig worden.
Heeft niets meer met liefde en passie te maken, vind ik persoonlijk.
De liefde verschijnt in het onverwachtse.
Is dat volgende week, binnen 5 maand of binnen 5 jaar.
Ik laat het op me afkomen. En niet bang zijn om alleen te zijn.
Don't shoot me, er zijn sowieso andere overtuigingen.