#1
Ik geloof niet wat ik lees en zit nog maar op de tweede pagina, huichelaarij ten top ditTrue, maar je bent wel erg snel op je pik getrapt.
Ik geloof niet wat ik lees en zit nog maar op de tweede pagina, huichelaarij ten top ditTrue, maar je bent wel erg snel op je pik getrapt.
trueIk vind het gewoon niet grappig. Zeker niet omdat ik het heb over treiter gedrag en dit hier gewoon verder gaat.
Wanneer iemand die getreiterd wordt of zo ervaart en aangeeft dan maak je niet dit soort grappen.
Sorry, wat heeft dit met het topic te maken ? ,:PEven aan iedereen hier: echt beledigd worden is iets anders als je beledigd voelen. De ene voelt zich eerder beledigd dan een ander. Ik kan bv heel makkelijk lachend denken: wat een bekrompen sukkel… Anderen kunnen dat misschien niet.
Tegenwoordig hebben vele hier (en buiten df) veel te lange tenen en denken veel snel dat iets beledigend of als aanval bedoel is.
Je kan niet bepalen wat er in je leven gebeurd maar wel hoe je ermee omgaat.
*einde preek*
Als je dag niet snapt…?Sorry, wat heeft dit met het topic te maken ? ,:P
Wat bedoel je hiermee als ik vragen mag?true
maar er zijn er erger bij op dat gebied dan de lieve zanza, hij liep maar mee met de echte rotte appel. mss wou hij wel net die aant lachen maken
Als je een topic over tenen wilt, dan kun je beter een topic over tenen makenAls je dag niet snapt…?
Lees maar terug. Het ging al over lange tenen en wel of niet beledigingen.
En ik sprak IEDEREEN aan he, niet alleen jou.
dat ik in jou niemand zie die met opzet mensen zou kwetsen ot tergend plagenWat bedoel je hiermee als ik vragen mag?
Kloptdat ik in jou niemand zie die met opzet mensen zou kwetsen ot tergend plagen
terwijl ik verbouwereerd van het spektakel een lang piepend scheetje liet ...
Ja hoorhopelijk schept dit duidelijkheid
EensIn de analyse wordt een vergelijking gemaakt tussen 0 bescherming en bescherming van een vaccin.
Heb je daar data van?Onder ongevaccineerden is de meerderheid beschermd via natuurlijke besmetting. Uit m'n hoofd is zo'n 85% van de ongevaccineerden een keer besmet geweest.
Ten eerste bedankt voor het delen van dat onderzoek. Volgens mij stel je een terecht punt dat natuurlijke infectie voor goede (mogelijk betere of bredere bescherming) biedt dan het vaccin. Daar ben ik bekend mee en ga ik ook niet betwisten. Wat wel duidelijk is, is dat gevaccineerden die ook nog een infectie hebben doorlopen nog beter beschermd zijn dan niet gevaccineerden die een infectie hebben doorlopen.Kijk je naar natuurlijke besmetting/bescherming dan krijg je heel andere resultaten en dan blijken vaccin niet erg effectief te zijn.
Dit is dus weer te kort door de bocht.en dan blijken vaccin niet erg effectief te zijn.
Voor depaalde groepen ben ik dat zeker met je eens. Ik heb het al vaker aangegeven, ik ben helemaal niet tegen vaccineren. Sterker nog, ik denk dat het verstandig is dat bepaalde groepen zich laten vaccineren. Ik vind echter dat je jonge mensen niet hetzelfde moet behandelen als bijvoorbeeld oude mensen.Namelijk dat mensen die geinfecteerd raken zonder vaccin een 20 keer zo grote kans hebben om ernstig ziek te worden of dood te gaan.
Het is het is ook echt het ene uiterste of het andere uiterste 😂Het is 11 tegen 11. Wie geeft de doorslag?
Het is 11 tegen 11. Wie geeft de doorslag?
Nee we doen het anders, ik ga mijn stem niet wijzigen. Het blijft 11. Ik ben geen lul.Is dat zo?
Nee we doen het anders, ik ga mijn stem niet wijzigen. Het blijft 11. Ik ben geen lul.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."