#1
Ik sta op verplaatsen naar onzin, en had het met 11 - 11 in mijn voordeel kunnen brengen door te stemmen op "niets veranderen"
Ik sta op verplaatsen naar onzin, en had het met 11 - 11 in mijn voordeel kunnen brengen door te stemmen op "niets veranderen"
Dat is geen antwoord op m'n vraag.De poll blijft een week open heeft @Eik al eerder vermeld!
Dat moet je ook nooit doen.Dan ben je echt een penis, ik heb me net heldhaftig weerhouden van mijn impulsen![]()
Ik denk dat ik van standpunt ga veranderen.Ik sta op verplaatsen naar onzin, en had het met 11 - 11 in mijn voordeel kunnen brengen door te stemmen op "niets veranderen"
Als niemand anders in die week reageert wel. Of is jouw voorstel dat er bij iedereen even aangebeld wordt om te vragen of ze misschien even zouden willen stemmen? đDat is geen antwoord op m'n vraag.
Bepalen de 36 leden die stemden, de koers van deze web-site? Dat was wat ik vroeg.
Als niemand anders in die week reageert wel. Of is jouw voorstel dat er bij iedereen even aangebeld wordt om te vragen of ze misschien even zouden willen stemmen? đ
Haha, oh oh... nee niet doen. Niet bannen! Dat je mijn opmerking lomp vindt moet je precies zelf weten. Ik heb kort en bondig proberen uit te leggen hoe ik tegenover een dergelijk dictatoriaal toontje sta. Er wordt zogezegd gesuggereerd dat iedereen zogenaamd recht heeft op zijn of haar mening, maar omdat het onderwerp te beladen is wenst meneer er misschien toch een slotje op te gooien, want de wetenschap en politiek zijn in zijn ogen absoluut leidend. Er is in zijn ogen helemaal geen ruimte voor andersdenkenden, ookal impliceert hij van wel. Er moet letterlijk te allen tijde de mogelijkheid zijn om de, in jouw ogen, onintelligente, absurde, infantiele (of whatsoever) meningen te ventileren. Dat sommige types dit proces wensen te verstoren baart mij zorgen en hier ga ik dan ook met gestrekt been in. De boodschap is zo te lezen ook bij jou duidelijk aangekomen. Fijn
Wat is er precies in 2 jaar corona gebeurd qua lockdowns, IC-capaciteit (opschaling), in ogenschouw nemende dat 87% van de Nederlanders is gevaccineerd? Nu alle maatregelen weer terugkomen en we bijna een record aantal besmettingen hebben, en de IC's weer vol liggen is het toch logisch je af te vragen waar we in hemelsnaam naartoe gaan? Zou bij 100% vaccinatiegraad het probleem in de kiem zijn gesmoord? Denk je dat werkelijk? Ik denk het niet. Miljarden euro's zijn er als steunpakketen verstrekt, maar deze hadden bijvoorbeeld ook in de zorg gestoken kunnen worden. De Gommers-en van deze wereld zeggen dan dat je niet van het een op het ander moment deskundig personeel kunt opleiden, hij ziet er de urgentie blijkbaar niet zo van in. Maar in ogenschouw nemende dat corona naar alle waarschijnlijkheid nog wel een tijdje onder ons zal blijven, vind ik het absurd, dat vrijwel alle politieke partijen hun kaken op elkaar houden als het hierover gaat. De partijen die zich hier wel over uitspreken worden simpelweg niet serieus genomen. Raar maar waar.
Afin, ik zal mijn toontje niet matigen. Ik vind mensen die anderen wensen te muilkorven omdat dit soort materie niet in hun straatje valt engnekken.
Waarom ben je nog geen Mod?
Ik mod? Oh please. Je komt net aangeschoven, maar als je mij wat langer zou kennen snap je ĂŒberhaupt niet dat mijn ouders mij ooit eten hebben gegeven.Waarom ben je nog geen Mod?
Moet jij je zelf daarvoor aanmelden of kunnen wij je nomineren?
Kan ook onder de noemer covid-19 of griep of vaccin of lockdown of QR of qrpas of hugodeqrankzinnige of paternotteiseenlul....
Ik vraag mij ten zeerste af of hij net is aangeschoven.. đ§Ik mod? Oh please. Je komt net aangeschoven, maar als je mij wat langer zou kennen snap je ĂŒberhaupt niet dat mijn ouders mij ooit eten hebben gegeven.
Ben het niet vaak eens met je maar nu wel. Waarom hebben je ouders je eigenlijk eten gegeven?Ik mod? Oh please. Je komt net aangeschoven, maar als je mij wat langer zou kennen snap je ĂŒberhaupt niet dat mijn ouders mij ooit eten hebben gegeven.
Ja precies dit, mensen gebruiken genoeg verschillende manieren om het te benoemen. Of moet iedereen elkaar gaan rapporteren om het kleinste dingetje rondom corona? đKan ook onder de noemer covid-19 of griep of vaccin of lockdown of QR of qrpas of hugodeqrankzinnige of paternotteiseenlul....
Hoe check je dit ? Ga je elke dag elk mogelijk woord intikken in de doek functie?
Om te jennen gewoon je stem plaatsen waar het niet uit maakt đheerlijk dit , me eveninlezen, misschien kan ik de bepalende stem wel geven
Ja, het was meer een grapje, je hebt gelijk want dit is totaal niet te controleren.Kan ook onder de noemer covid-19 of griep of vaccin of lockdown of QR of qrpas of hugodeqrankzinnige of paternotteiseenlul....
Hoe check je dit ? Ga je elke dag elk mogelijk woord intikken in de doek functie?
Ik kan het ze niet vragen want ze zijn dood maar als ik zelf een gokje mag wagen:Ben het niet vaak eens met je maar nu wel. Waarom hebben je ouders je eigenlijk eten gegeven?
Stel je voor dat Blue Eyes dit soort tactieken ook in het echte leven toepast. Dat hij helemaal op het einde de tip of balance kan geven en de politiek naar zijn hand kan krijgen.heerlijk dit , me even inlezen, misschien kan ik de bepalende stem wel geven
Oh shitIk kan het ze niet vragen want ze zijn dood maar als ik zeg een gokje mag wagen:
Nee niet door Corona. Vader door drinken (2002) en moeder door roken (2020).Oh shitdoor corona ? Kan mij niet eens voorstellen hoe het is om je ouders te verliezen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."