#1
Waar zou het forum zijn zonder het absurdisme van @Dirkjan ?!🤣🤔
Waar zou het forum zijn zonder het absurdisme van @Dirkjan ?!🤣🤔
Who took the jam out of your donut?De fik erin! Das toch duidelijk?
De gestapo-methodeHet verbieden van het noemen van het woord corona vind ik overigens wel een heel verregaande optie, dat wordt flink handhaven en, zoals je zegt, daar hebben jullie de tijd niet voor.
Contract?… contract?! 🤔Paar reserve mods een uitzendcontract aanbieden?
Dat je dan ook op moderatorfeestjes mag komen enzo als privilege. Moderator. Raar woord. Klinkt als modder-eter. Rare hersenspinselPaar reserve mods een uitzendcontract aanbieden?
Oke, als jij dat zo ervaart. Vervelend iig. Maar heeft het er ook niet mee te maken dat er weinig bijval is (of iig geen zichtbare) voor jouw standpunt en je je daardoor in een hoek gedreven voelt?Ik vind het gewoon niet grappig. Zeker niet omdat ik het heb over treiter gedrag en dit hier gewoon verder gaat.
Wanneer iemand die getreiterd wordt of zo ervaart en aangeeft dan maak je niet dit soort grappen.
Ik ben bang dat jullie haar gewoon weggejaagd hebben eigenlijk. Ik kijk morgenochend wel weer als jullie EINDELIJK klaar zijn met dat haantjes gedrag van vandaag joeeeee 😘Het duurt nu al een tijdje. Ik ben bang.
Rustig, rustig. Geen brand.Ik ben bang dat jullie haar gewoon weggejaagd hebben eigenlijk. Ik kijk morgenochend wel weer als jullie EINDELIJK klaar zijn met dat haantjes gedrag van vandaag joeeeee 😘
Ben ik het mee eensNee hoor. Ik hou van grappen als de intentie een grap is.
Een beledigende of kwetsende intentie vind ik vervelend.
Dat zal zeker een rol spelen. Niet zozeer dat mensen het met mij eens moeten zijn, want dat verwacht ik helemaal niet, maar wel dat mensen elkaar aanspreken op in mijn ogen grensoverschrijdend gedrag. Het voelt een beetje alsof ik als wappie/antivaxxer weggezet word en dat dan alles maar mag.Oke, als jij dat zo ervaart. Vervelend iig. Maar heeft het er ook niet mee te maken dat er weinig bijval is (of iig geen zichtbare) voor jouw standpunt en je je daardoor in een hoek gedreven voelt?
Wat mensen over je denken kan ik niet bepalen of inschatten maar volgens mij is er niemand die je hier als Wappie heeft weggezet. Je mag je mening hebben en die hier delen. Maar je moet niet verbaasd zijn als er mensen zijn met een andere mening. Jouw mening is nu eenmaal wat zeldzamer…Het voelt een beetje alsof ik als wappie/antivaxxer weggezet word en dat dan alles maar mag.
Het probleem is dat er, uiteraard, voor en tegenstanders van dit onderwerp in dit topic reageren. Dus dan komt de discussie vanzelf weer op gang en zitten we weer in het oude topic met een nieuw jasje. Waarom geen slotje op reageren en enkel de poll open laten. Heeft iemand echt een goed, doordacht idee, dan DM dat naar een van de mods. Ik zeg ook maar wat, maar dit wordt een kopie van het andere topic.Okay zullen we allemaal weer even on-topic gaan? Het topic begon heel positief laten we die vind proberen terug te pakken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."