Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gaan we om met Coronatopics?

Hoe gaan we om met Coronatopics?

273 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
:tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Waar zou het forum zijn zonder het absurdisme van @Dirkjan ?!🤣🤔
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
De fik erin! Das toch duidelijk?
Klik om te vergroten...
Who took the jam out of your donut?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het verbieden van het noemen van het woord corona vind ik overigens wel een heel verregaande optie, dat wordt flink handhaven en, zoals je zegt, daar hebben jullie de tijd niet voor.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een ultra strak dictatoriaal en militair beleid voor de rechtse rakkers.

Ik kan het niet uitspreken zonder rillingen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Het verbieden van het noemen van het woord corona vind ik overigens wel een heel verregaande optie, dat wordt flink handhaven en, zoals je zegt, daar hebben jullie de tijd niet voor.
Klik om te vergroten...
De gestapo-methode
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paar reserve mods een uitzendcontract aanbieden?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Paar reserve mods een uitzendcontract aanbieden?
Klik om te vergroten...
Contract?… contract?! 🤔

en ik maar denken dat het vrijwilligerswerk is! Ga ik toch maar eens een paar jaar achterstallig salaris opeisen 😜
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Paar reserve mods een uitzendcontract aanbieden?
Klik om te vergroten...
Dat je dan ook op moderatorfeestjes mag komen enzo als privilege. Moderator. Raar woord. Klinkt als modder-eter. Rare hersenspinsel
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Ik vind het gewoon niet grappig. Zeker niet omdat ik het heb over treiter gedrag en dit hier gewoon verder gaat.

Wanneer iemand die getreiterd wordt of zo ervaart en aangeeft dan maak je niet dit soort grappen.
Klik om te vergroten...
Oke, als jij dat zo ervaart. Vervelend iig. Maar heeft het er ook niet mee te maken dat er weinig bijval is (of iig geen zichtbare) voor jouw standpunt en je je daardoor in een hoek gedreven voelt?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heh shit. We zouden hier geen tweede covid topic van maken...
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Het duurt nu al een tijdje. Ik ben bang.
Klik om te vergroten...
Ik ben bang dat jullie haar gewoon weggejaagd hebben eigenlijk. Ik kijk morgenochend wel weer als jullie EINDELIJK klaar zijn met dat haantjes gedrag van vandaag joeeeee 😘
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Ik ben bang dat jullie haar gewoon weggejaagd hebben eigenlijk. Ik kijk morgenochend wel weer als jullie EINDELIJK klaar zijn met dat haantjes gedrag van vandaag joeeeee 😘
Klik om te vergroten...
Rustig, rustig. Geen brand.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Ik ben bang dat jullie haar gewoon weggejaagd hebben eigenlijk. Ik kijk morgenochend wel weer als jullie EINDELIJK klaar zijn met dat haantjes gedrag van vandaag joeeeee 😘
Klik om te vergroten...
Haantjes gedrag?9425D8E1-8DD2-447F-BEFD-DB0A33F13CB2.gif
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Word er allemaal niet gezelliger op met het Corona toppic
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Nee hoor. Ik hou van grappen als de intentie een grap is.

Een beledigende of kwetsende intentie vind ik vervelend.
Klik om te vergroten...
Ben ik het mee eens
Humor kan een wapen zijn of een schild
Maar mensen doen dit vaak niet bewust dus hebben niet altijd de intentie om je te kwetsen
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Oke, als jij dat zo ervaart. Vervelend iig. Maar heeft het er ook niet mee te maken dat er weinig bijval is (of iig geen zichtbare) voor jouw standpunt en je je daardoor in een hoek gedreven voelt?
Klik om te vergroten...
Dat zal zeker een rol spelen. Niet zozeer dat mensen het met mij eens moeten zijn, want dat verwacht ik helemaal niet, maar wel dat mensen elkaar aanspreken op in mijn ogen grensoverschrijdend gedrag. Het voelt een beetje alsof ik als wappie/antivaxxer weggezet word en dat dan alles maar mag.

Vandaar dat ik hier een duidelijke grens aangeef.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Okay zullen we allemaal weer even on-topic gaan? Het topic begon heel positief laten we die vibe proberen terug te pakken.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind dat er al goede ideeën in dit topic staan, maar de beste is die toch wel van @Don Draper dat het ook een keuze is om op een topic te blijven klikken. Nergens censuur voor imo, misschien wat meer toezicht wellicht.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Het voelt een beetje alsof ik als wappie/antivaxxer weggezet word en dat dan alles maar mag.
Klik om te vergroten...
Wat mensen over je denken kan ik niet bepalen of inschatten maar volgens mij is er niemand die je hier als Wappie heeft weggezet. Je mag je mening hebben en die hier delen. Maar je moet niet verbaasd zijn als er mensen zijn met een andere mening. Jouw mening is nu eenmaal wat zeldzamer…
En een grapje moet kunnen… getreiter staan we hier niet toe.

en nu aub on-topic weer… lekker over Corona lullen 🥳
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eik zei:
Okay zullen we allemaal weer even on-topic gaan? Het topic begon heel positief laten we die vind proberen terug te pakken.
Klik om te vergroten...
Het probleem is dat er, uiteraard, voor en tegenstanders van dit onderwerp in dit topic reageren. Dus dan komt de discussie vanzelf weer op gang en zitten we weer in het oude topic met een nieuw jasje. Waarom geen slotje op reageren en enkel de poll open laten. Heeft iemand echt een goed, doordacht idee, dan DM dat naar een van de mods. Ik zeg ook maar wat, maar dit wordt een kopie van het andere topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."