#1
Het is een keuze om de bewuste topic te openen en erop te reageren.
Heb de topic grotendeels genegeerd en heb erdoor ook nauwelijks last ervan gehad. Op de overige topics vind ik het meevallen en vooral de laatste dagen qua corona (onderwerp) ook beter hier volgens mij?
Heb de topic grotendeels genegeerd en heb erdoor ook nauwelijks last ervan gehad. Op de overige topics vind ik het meevallen en vooral de laatste dagen qua corona (onderwerp) ook beter hier volgens mij?
