Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gaan we om met Coronatopics?

Hoe gaan we om met Coronatopics?

273 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is een keuze om de bewuste topic te openen en erop te reageren.

Heb de topic grotendeels genegeerd en heb erdoor ook nauwelijks last ervan gehad. Op de overige topics vind ik het meevallen en vooral de laatste dagen qua corona (onderwerp) ook beter hier volgens mij?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Een ultra strak dictatoriaal en militair beleid voor de rechtse rakkers.

Ik kan het niet uitspreken zonder rillingen.
Klik om te vergroten...
Welk deel ril je van?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Welk deel ril je van?
Klik om te vergroten...
Kijk je met je teelballen?
Dirkjan zei:
Een ultra strak dictatoriaal en militair beleid voor de rechtse rakkers.
Klik om te vergroten...
Try to keep up.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Ik kan het niet uitspreken zonder rillingen.
Klik om te vergroten...
Das wel het handige van een online forum. Dan type je het gewoon en hoef je het niet uit te spreken
Dirkjan zei:
Try to keep up.
Klik om te vergroten...
Will do
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Who took the jam out of your donut?
Klik om te vergroten...
De vanilla pudding out of my donut bedoel je, ik haal me donuts bij de lijdl
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
De vanilla pudding out of my donut bedoel je, ik haal me donuts bij de lijdl
Klik om te vergroten...
KindlyHeavenlyDuckbillcat-size_restricted.gif
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed dat dit besproken wordt en er eigen inbreng is! 👍
Er moet gewoon over gepraat kunnen worden maar laten we netjes blijven en elkaar respecteren.
Er mag wat mij betreft eerder gewaarschuwd worden als men gaat ruziën i.p.v. discussiëren en er teveel op de persoon gespeeld wordt.

De Corona pandemie is nu eenmaal een groot onderdeel geworden van ieders leven en veroorzaakt veel stress, het is goed als er hier over gepraat kan worden

Idee: een centraal onderwerp met verschillende subonderwerpen

Het grote Corona topic
-vaccins
-stress
-hoe beïnvloed het jouw leven
Etc
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Knuffelpanda zei:
Idee: een centraal onderwerp met verschillende subonderwerpen

Het grote Corona topic
-vaccins
-stress
-hoe beïnvloed het jouw leven
Etc
Klik om te vergroten...
Dit vind ik een best aardig idee inderdaad. Covid is meer dan het virus. Discussies kunnen gaan over verschillende onderdelen van covid, zonder dat dat elkaar snijdt.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eik zei:
Het virus is onverminderd effectief in het voorkomen van ernstige ziekte/dood.
Klik om te vergroten...
Het vaccin* (om even bij de feiten te blijven😜)

Eik zei:
We hopen dat we, samen met jullie, het weer kunnen hebben over drugs, harm reduction en de leuke dingen in het leven. Wat ons betreft is ieder lid welkom en verdient iedereen het om met respect behandeld te worden ongeacht je mening over Corona of het vaccin
Klik om te vergroten...
Al vind ik @Knuffelpanda 's idee sympathiek, omdat ik ook denk dat alles gezegd moet kunnnnnnen worden, denk ik wel dat het vet veel gezelliger is als dit bovenstaande de essentie blijft van het forum... En corona is toch zoooo ongezellig.
Zanza zei:
Discussies kunnen gaan over verschillende onderdelen van covid, zonder dat dat elkaar snijdt.
Klik om te vergroten...
Want dit is vgm wel geprobeerd, maar nooit echt goed gelukt...

Zanza zei:
moderatorfeestjes
Klik om te vergroten...
Sexy (ook als het om modder-eters-feestjes gaat).
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Want dit is vgm wel geprobeerd, maar nooit echt goed gelukt.
Klik om te vergroten...
Oke, wist ik niet. Maar als dat niet gewerkt heeft, dan heeft het weinig zin om dat weer te doen.
ljuv zei:
Sexy (ook als het om modder-eters-feestjes gaat).
Klik om te vergroten...
🙈
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Het vaccin* (om even bij de feiten te blijven😜)
Klik om te vergroten...
En keurig trouwens. Je zet je kwaliteiten weer in. Iedereen leest er overheen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
En keurig trouwens. Je zet je kwaliteiten weer in. Iedereen leest er overheen.
Klik om te vergroten...
Danku. Doet mij deugd.

Verder geen slecht woord over @Eik 's uitgebreide toelichting bij de poll. Ken me er heulemaal in vinden en goed dat ook bepaalde feitelijkheden even zijn aangehaald, vooral ook voor stille meelezers🙏🏻
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#13
Knuffelpanda zei:
Idee: een centraal onderwerp met verschillende subonderwerpen

Het grote Corona topic
-vaccins
-stress
-hoe beïnvloed het jouw leven
Etc
Klik om te vergroten...
Vind dit geen verkeerd idee
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Het vaccin* (om even bij de feiten te blijven😜)
Klik om te vergroten...
whoopsie... toch maar even aangepast. Wil het ook niet op mijn geweten hebben dat mensen gaan denken dat virussen goed voor je zijn. Je weet het maar nooit tegenwoordig... :sweatsmile:

ljuv zei:
Danku. Doet mij deugd.

Verder geen slecht woord over @Eik 's uitgebreide toelichting bij de poll. Ken me er heulemaal in vinden en goed dat ook bepaalde feitelijkheden even zijn aangehaald, vooral ook voor stille meelezers🙏🏻
Klik om te vergroten...
Thanks!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
En keurig trouwens. Je zet je kwaliteiten weer in. Iedereen leest er overheen.
Klik om te vergroten...
Ik zag t ook maar ik wilde niet muggenziften 😁
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Wil het ook niet op mijn geweten hebben dat mensen gaan denken dat virussen goed voor je zijn. Je weet het maar nooit tegenwoordig... :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Maar goed dat je snel ontmaskerd bent idd. Een manipulatieve modder-eter kunnen we er niet bij hebben in deze discussie 😅
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Knuffelpanda zei:
Ik zag t ook maar ik wilde niet muggenziften 😁
Klik om te vergroten...
Hahaha, ja, nou, sorry ik was gewoon in de war en als ik dat ben kunnen anderen het ook zijn en voor je het weet is er weer een gigantische discussie met bronnen die niet bestaan over de effectiviteit van een virus wat duidelijk niet het doel is van dit topic en ik had geen oog dichtgedaan als ik dat op mn geweten had gehad.

Verder ook heulemaal geen probleem met muggenziften eigenlijk dus vergeet de sorry😜
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kijk, voor een reactie hierop gaan we even de laptop opstarten straks ❤️
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Kijk, voor een reactie hierop gaan we even de laptop opstarten straks ❤️
Klik om te vergroten...
Nu wordt het menens. Mevrouw plop gaat haar laptop opstarten 👏👏
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Idd weer on topic gaan maar ik vind t goed dat hier over gepraat wordt, er worden overal te vaak zogenaamde grapjes gemaakt waardoor mensen zich niet gehoord voelen en niet serieus worden genomen

Nieuw topic aanmaken ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."