#1
Oh. mijn. god. mevrouw Plop ik zit hier op het puuuuuuuuntje van mn stoel😶😶😶@Eik, wordt ik gelyncht als ik een idee opper wat niet in de opties staat? Dan weet ik vast hoe hard ik moet rennen 😬
Oh. mijn. god. mevrouw Plop ik zit hier op het puuuuuuuuntje van mn stoel😶😶😶@Eik, wordt ik gelyncht als ik een idee opper wat niet in de opties staat? Dan weet ik vast hoe hard ik moet rennen 😬
Een eik die rent? Dit is een klein mopje ☝️wordt ik gelyncht als ik een idee opper wat niet in de opties staat? Dan weet ik vast hoe hard ik moet rennen 😬
Nooit in films gezien of gedroomd hoe een grote wijze pratende boom een wegrennend klein eigenwijs stuk vreten optilt met zijn takken, voordat het buiten zijn bereik is? Nee? Gebrek in je opvoeding.Een eik die rent? Dit is een klein mopje ☝️
Nog van de eerste blz?Een eik die rent? Dit is een klein mopje ☝️
Dat is geen eik maar een ent, van Lord of the Rings.Nooit in films gezien of gedroomd hoe een grote wijze pratende boom een wegrennend klein eigenwijs stuk vreten optilt met zijn takken, voordat het buiten zijn bereik is? Nee? Gebrek in je opvoeding.
Nu ben ik pas echt benieuwd. Hopelijk is mijn pizza + bier op tijd hier.Kijk, voor een reactie hierop gaan we even de laptop opstarten straks ❤️
Ben ik het mee eensNee hoor. Ik hou van grappen als de intentie een grap is.
Een beledigende of kwetsende intentie vind ik vervelend.
Dat zal zeker een rol spelen. Niet zozeer dat mensen het met mij eens moeten zijn, want dat verwacht ik helemaal niet, maar wel dat mensen elkaar aanspreken op in mijn ogen grensoverschrijdend gedrag. Het voelt een beetje alsof ik als wappie/antivaxxer weggezet word en dat dan alles maar mag.Oke, als jij dat zo ervaart. Vervelend iig. Maar heeft het er ook niet mee te maken dat er weinig bijval is (of iig geen zichtbare) voor jouw standpunt en je je daardoor in een hoek gedreven voelt?
Wat mensen over je denken kan ik niet bepalen of inschatten maar volgens mij is er niemand die je hier als Wappie heeft weggezet. Je mag je mening hebben en die hier delen. Maar je moet niet verbaasd zijn als er mensen zijn met een andere mening. Jouw mening is nu eenmaal wat zeldzamer…Het voelt een beetje alsof ik als wappie/antivaxxer weggezet word en dat dan alles maar mag.
Het probleem is dat er, uiteraard, voor en tegenstanders van dit onderwerp in dit topic reageren. Dus dan komt de discussie vanzelf weer op gang en zitten we weer in het oude topic met een nieuw jasje. Waarom geen slotje op reageren en enkel de poll open laten. Heeft iemand echt een goed, doordacht idee, dan DM dat naar een van de mods. Ik zeg ook maar wat, maar dit wordt een kopie van het andere topic.Okay zullen we allemaal weer even on-topic gaan? Het topic begon heel positief laten we die vind proberen terug te pakken.
Iedereen wacht met spanning af! 🤩Geef me even
Teringik heb gewoon een halve liter kokend water over mezelf heen gegooid
DOE DAT DAN OOK NIET!ik heb gewoon een halve liter kokend water over mezelf heen gegooid
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."