Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gaan we om met Coronatopics?

Hoe gaan we om met Coronatopics?

273 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
@Eik, wordt ik gelyncht als ik een idee opper wat niet in de opties staat? Dan weet ik vast hoe hard ik moet rennen 😬
Klik om te vergroten...
Oh. mijn. god. mevrouw Plop ik zit hier op het puuuuuuuuntje van mn stoel😶😶😶
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pakt chips en zet tv uit. Eens even zien waar dit heen gaat
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
wordt ik gelyncht als ik een idee opper wat niet in de opties staat? Dan weet ik vast hoe hard ik moet rennen 😬
Klik om te vergroten...
Een eik die rent? Dit is een klein mopje ☝️
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Een eik die rent? Dit is een klein mopje ☝️
Klik om te vergroten...
Nooit in films gezien of gedroomd hoe een grote wijze pratende boom een wegrennend klein eigenwijs stuk vreten optilt met zijn takken, voordat het buiten zijn bereik is? Nee? Gebrek in je opvoeding.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Een eik die rent? Dit is een klein mopje ☝️
Klik om te vergroten...
Nog van de eerste blz?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Nooit in films gezien of gedroomd hoe een grote wijze pratende boom een wegrennend klein eigenwijs stuk vreten optilt met zijn takken, voordat het buiten zijn bereik is? Nee? Gebrek in je opvoeding.
Klik om te vergroten...
Dat is geen eik maar een ent, van Lord of the Rings.

Die plop, what a geek 🤓
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben voor een totaal verbod op corona bespreken. Het lokt agressie, pesten, fake news (in de begin post staan ook al bewezen onjuistheden) en verdeeldheid uit.

Beetje vreemd misschien in jullie ogen dat dit van mij afkomt aangezien ik het meest post over covid in het daarvoor bestemde topic. Ik heb echter enorm veel agressie en treiter gedrag ervaren in het corona vaccin topic.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Kijk, voor een reactie hierop gaan we even de laptop opstarten straks ❤️
Klik om te vergroten...
Nu ben ik pas echt benieuwd. Hopelijk is mijn pizza + bier op tijd hier.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Ik ben bang dat jullie haar gewoon weggejaagd hebben eigenlijk. Ik kijk morgenochend wel weer als jullie EINDELIJK klaar zijn met dat haantjes gedrag van vandaag joeeeee 😘
Klik om te vergroten...
Haantjes gedrag?9425D8E1-8DD2-447F-BEFD-DB0A33F13CB2.gif
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Word er allemaal niet gezelliger op met het Corona toppic
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Nee hoor. Ik hou van grappen als de intentie een grap is.

Een beledigende of kwetsende intentie vind ik vervelend.
Klik om te vergroten...
Ben ik het mee eens
Humor kan een wapen zijn of een schild
Maar mensen doen dit vaak niet bewust dus hebben niet altijd de intentie om je te kwetsen
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Oke, als jij dat zo ervaart. Vervelend iig. Maar heeft het er ook niet mee te maken dat er weinig bijval is (of iig geen zichtbare) voor jouw standpunt en je je daardoor in een hoek gedreven voelt?
Klik om te vergroten...
Dat zal zeker een rol spelen. Niet zozeer dat mensen het met mij eens moeten zijn, want dat verwacht ik helemaal niet, maar wel dat mensen elkaar aanspreken op in mijn ogen grensoverschrijdend gedrag. Het voelt een beetje alsof ik als wappie/antivaxxer weggezet word en dat dan alles maar mag.

Vandaar dat ik hier een duidelijke grens aangeef.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Okay zullen we allemaal weer even on-topic gaan? Het topic begon heel positief laten we die vibe proberen terug te pakken.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind dat er al goede ideeën in dit topic staan, maar de beste is die toch wel van @Don Draper dat het ook een keuze is om op een topic te blijven klikken. Nergens censuur voor imo, misschien wat meer toezicht wellicht.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Het voelt een beetje alsof ik als wappie/antivaxxer weggezet word en dat dan alles maar mag.
Klik om te vergroten...
Wat mensen over je denken kan ik niet bepalen of inschatten maar volgens mij is er niemand die je hier als Wappie heeft weggezet. Je mag je mening hebben en die hier delen. Maar je moet niet verbaasd zijn als er mensen zijn met een andere mening. Jouw mening is nu eenmaal wat zeldzamer…
En een grapje moet kunnen… getreiter staan we hier niet toe.

en nu aub on-topic weer… lekker over Corona lullen 🥳
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Okay zullen we allemaal weer even on-topic gaan? Het topic begon heel positief laten we die vind proberen terug te pakken.
Klik om te vergroten...
Het probleem is dat er, uiteraard, voor en tegenstanders van dit onderwerp in dit topic reageren. Dus dan komt de discussie vanzelf weer op gang en zitten we weer in het oude topic met een nieuw jasje. Waarom geen slotje op reageren en enkel de poll open laten. Heeft iemand echt een goed, doordacht idee, dan DM dat naar een van de mods. Ik zeg ook maar wat, maar dit wordt een kopie van het andere topic.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
De laptop is aan, de thee gezet, de borrel afgezegd. Prioriteiten, het coronatopic gaat voor! Geintje natuurlijk, ik heb gewoon een halve liter kokend water over mezelf heen gegooid en dientengevolge geen zin meer in gezellig doen en bier. En als er één onderwerp is dat vaak niet gezellig is... Dus. Terug naar het onderwerp!

Geef me even
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Geef me even
Klik om te vergroten...
Iedereen wacht met spanning af! 🤩
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
ik heb gewoon een halve liter kokend water over mezelf heen gegooid
Klik om te vergroten...
Tering

You okay? Zit je bij de SEH?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
ik heb gewoon een halve liter kokend water over mezelf heen gegooid
Klik om te vergroten...
DOE DAT DAN OOK NIET!

sorry, ik zat nog een beetje in de vorige sfeer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...91011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."