Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe gaan we om met Coronatopics?

Hoe gaan we om met Coronatopics?

273 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks @De Dunne !


De Dunne zei:
Ik hoop idd dat dit niet OOK zo een corona-ruzie topic wordt,
Klik om te vergroten...
Dat zou ik echt heel jammer vinden. De intentie is juist om de verdeeldheid binnen onze maffe community te verminderen en toch duidelijk aan te geven wat we als DF staf zien als de feiten.
Onze persoonlijke meningen hebben we hierbij, zoveel als mogelijk, buiten beschouwing gelaten.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Goed van jullie dat er overleg heeft plaats gevonden.
Prachtig verwoord weer hoor @Eik . Duidelijk, krachtig en gewoon netjes!

Ik hoop idd dat dit niet OOK zo een corona-ruzie topic wordt, dus daar moet we ons allemaal even aan houden. 👍
Klik om te vergroten...
Ik sluit me hier volledig bij aan. Iedereen, ook de mods uiteraard, hebben wel gemerkt dat oa ik op een gegeven moment het topic ben gaan gebruiken waarvoor het niet bedoeld is, precies om de redenen die @Eik omschrijft. Niet om te lopen kloten, maar het werd een ergenistopic met discussies die vervelend waren en geen doel meer had.

Ik zal mn stem uitbrengen iig. Dank voor deze opties!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vond het altijd wel geestig die corona topics, een soort illegale kippengevechten. Maar je hebt gelijk. Dit kan niet de bedoeling zijn. Maar in onzin gelden er geen regels. Een duister niemandsland waar diegene die er zijn geweest nooit meer helemaal zijn teruggekeerd. Dus dan laten we daar lekker onze kippen los.

Rutte zei ooit: "doe normaal!" en "pleur op!" En daarmee vat je het gewoon in één keer samen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Een duister niemandsland waar diegene die er zijn geweest nooit meer helemaal zijn teruggekeerd
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De fik erin! Das toch duidelijk?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
:tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Waar zou het forum zijn zonder het absurdisme van @Dirkjan ?!🤣🤔
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
De fik erin! Das toch duidelijk?
Klik om te vergroten...
Who took the jam out of your donut?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
MaddMonkey zei:
Je maakt er zelf van dat het beledigend of kwetsend bedoelt was gozer :wink:
Ofwel snel op je pik getrapt.
Klik om te vergroten...
Waarom plaats je het dan?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Boys cmon, kan ik gewoon even in stilte me zenuwachtig maken over @Mevrouw Pløp 's bijdrage? Danku!
Klik om te vergroten...
Het duurt nu al een tijdje. Ik ben bang.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Waarom plaats je het dan?
Klik om te vergroten...
Nee, kom op @Rivalrie. Ik vind je een beste kerel, ben het zoals gezegd niet eens met je covid standpunt, maar verder heb je ook prima bijdragen aan het forum, maar dit is toch gewoon een geintje?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Ik vind het gewoon niet grappig.
Klik om te vergroten...
Dus dan maar bannen :tilttearlaugh: wut was dat echt serieus dan?

Je kan toch gewoon iets wel of niet grappig vinden. Boeit mij geen ene reet verder hoor
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Nee, kom op @Rivalrie. Ik vind je een beste kerel, ben het zoals gezegd niet eens met je covid standpunt, maar verder heb je ook prima bijdragen aan het forum, maar dit is toch gewoon een geintje?
Klik om te vergroten...
Ik vind het gewoon niet grappig. Zeker niet omdat ik het heb over treiter gedrag en dit hier gewoon verder gaat.

Wanneer iemand die getreiterd wordt of zo ervaart en aangeeft dan maak je niet dit soort grappen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Ik vind het gewoon niet grappig. Zeker niet omdat ik het heb over treiter gedrag en dit hier gewoon verder gaat.

Wanneer iemand die getreiterd wordt of zo ervaart en aangeeft dan maak je niet dit soort grappen.
Klik om te vergroten...
Ik ben wel benieuwd waar jij je getreiterd hebt gevoeld!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Ik vind het gewoon niet grappig. Zeker niet omdat ik het heb over treiter gedrag en dit hier gewoon verder gaat.

Wanneer iemand die getreiterd wordt of zo ervaart en aangeeft dan maak je niet dit soort grappen.
Klik om te vergroten...
Oke, als jij dat zo ervaart. Vervelend iig. Maar heeft het er ook niet mee te maken dat er weinig bijval is (of iig geen zichtbare) voor jouw standpunt en je je daardoor in een hoek gedreven voelt?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heh shit. We zouden hier geen tweede covid topic van maken...
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Het duurt nu al een tijdje. Ik ben bang.
Klik om te vergroten...
Ik ben bang dat jullie haar gewoon weggejaagd hebben eigenlijk. Ik kijk morgenochend wel weer als jullie EINDELIJK klaar zijn met dat haantjes gedrag van vandaag joeeeee 😘
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Ik ben bang dat jullie haar gewoon weggejaagd hebben eigenlijk. Ik kijk morgenochend wel weer als jullie EINDELIJK klaar zijn met dat haantjes gedrag van vandaag joeeeee 😘
Klik om te vergroten...
Rustig, rustig. Geen brand.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Ik ben bang dat jullie haar gewoon weggejaagd hebben eigenlijk. Ik kijk morgenochend wel weer als jullie EINDELIJK klaar zijn met dat haantjes gedrag van vandaag joeeeee 😘
Klik om te vergroten...
Haantjes gedrag?9425D8E1-8DD2-447F-BEFD-DB0A33F13CB2.gif
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Word er allemaal niet gezelliger op met het Corona toppic
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Nee hoor. Ik hou van grappen als de intentie een grap is.

Een beledigende of kwetsende intentie vind ik vervelend.
Klik om te vergroten...
Ben ik het mee eens
Humor kan een wapen zijn of een schild
Maar mensen doen dit vaak niet bewust dus hebben niet altijd de intentie om je te kwetsen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."