Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"whitesugar zei: Ik gebruik sinds corona wel iets meer, maar dat kan ook komen omdat ik nu net een beetje in aanraking kom met drugs en aan het genieten ben. Maar ik hou het sowiezo alleen bij weekenden. En wat jullie ook zeiden over doorhalen op drank of drugs: ik doe dst zelf ook liever op drugs. Ben zelf veel scherper en met drank word ik vaag. Plus mijn katers zijn met drank veel erger dan met drugs. Klik om te vergroten... Ik gebruik sinds corona ook meer, en in mijn geval komt dat doordat ik geen werk meer heb en hobbies niet echt meer kan doen, dus nu minder afleiding heb waardoor ik weer meer aan problemen en bullshit denk en dan meer drugs gebruik om afgeleid te zijn, en ofcourse fijn te voelen. Wel alleen in het weekend ook maar een stuk meer in het weekend dan voorheen. Vaak ook een binge van vrijdag avond tot zondag nacht / maandag ochtend, en daar moet ik even mee stoppen eigenlijk."
"MetalGuy zei: Ja, daar sluit ik me bij aan. Alhoewel de laatste keer xtc voor mij al jaren geleden is en ik me altijd netjes aan de driemaandenregel heb gehouden moet dat geen probleem zijn. Wel heb ik een 3-MMC verslaving gehad, wat ook een serotonineslurper is, maar daar ben ik ook al meer dan twee jaar vanaf. Ik weet echter niet hoe dat zal uitpakken, maar omdat ik xtc altijd op feesten en in gezellige huiskamersettings heb gebruikt zal dat geen verdere problemen opleveren. Mocht dat wel het geval worden, dan heb ik mijn omgeving die mij een spiegel kunnen voorhouden omdat zij ook allemaal op de hoogte zijn. Ik zal na de "bewuste nacht" iig in het kort samenvatten hoe en wat. Ik ben niet zo goed in het schrijven van tripreports. π¬π Kan er iig nu al naar uitkijken en alle liefde die zal vloeien! π₯° Klik om te vergroten... Ik ben blij voor je dat die 3-mmc achter de rug is ππΌ stay strong! Ja laten we hopen dat voor jou ook de xtc goed zal uitpakken, zal hopelijk geen probleem moeten zijn aangezien je xtc niet vaker doet in 3 maanden tijd. Ook altijd fijn dat jou omgeving er van op de hoogte is, en zo te hulp kan schieten als het ff niet loopt zoals jij wilt.ππΌ Hahaha maak je maar geen zorgen over je tripreport hoor, niks moet! Ik denk dat ik zelf ook niet echt een mooi report zou kunnen neerzetten, heb er ook nog nooit een geschreven. Ik zie het report wel verschijnen als je er toch eentje maakt.ππΌ Ohhh ohhh die liefde aan de X, wat een heerlijk gevoel is dat, lekker knuffelen! Lichaams contact voelt dan heilig kan je wel zeggen.π word een mooie avond heb ik het gevoel! π₯°π₯³"
"MetalGuy zei: Yes! En altijd eerlijk blijven is natuurlijk de kortste klap. Als ik iets heb geleerd over drugsgebruik is dat je er altijd over eerlijk moet zijn. Iedereen weet het van mij en ze waarderen het allemaal dat ik er zo eerlijk over ben. Dat is ook mijn redding geweest van na die periode.π Ik weet hoe dat voelt! π En omdat m'n vriendin en ik nu nog steeds helemaal idolaat van elkaar zijn, kijk ik er zo naar uit.π₯°π₯°π₯° Klik om te vergroten... Dat is zeker een heel goed ding om te doen, bij mijn ouders is het ook bekend, sinds mijn vader mij heeft verteld dat ik het moet melden als het fout gaat. Als je gebruikt zonder dat anderen er vanaf weten en het gaat fout, dan zal je snel in de knoop zitten met je eigen problemen, inderdaad daarom beter om eerlijk te zijn, zodat je er niet alleen voor staat als het fout gaat. Jou vriendin zal het meemaken, ga ook zeker lekker genieten van elkaar die dag! Create great memories! Gaat zeker lukken denk ik π MetalGuy zei: Stay strong! πͺπΌβ€οΈ Effe doorzetten met laten staan en het komt goed. Klik om te vergroten... Ik zal mijn best doen, ik heb onlangs nog een bezoekje gebracht bij de huisarts en het een en ander uitgelegd over hoe ik mij voel en waar ik de laatste tijd tegen aan loop. Ik zal doorzetten! Dankjewel voor dat bericht! Jij ook sterk blijven man, en 3m jou de baas niet laten zijn. Komt goed! πͺπ½"
"Perenijsje zei: Vorig jaar ben ik de eerste paar maanden van Corona ( maart tot en met mei) idd wel meer gaan gebruiken dan dat ik de maanden ervoor deed. Toen was ik nog vrijgezel en kon ik opeens niet meer naar hardcorefeesten om daar los te gaan. Al vrij snel kwamen ervoor in de plaats livestreams in het weekend, en dat resulteerde eigenlijk al vrij snel in elk weekend dan maar in mijn eentje thuis gebruiken, livestreams kijken en heel veel online ouwehoeren. En soms gebruikte ik ook wel gewoon doordeweeks als ik me kut voelde of wat meer energie wilde hebben. Toen ik in mei een relatie met mijn vriend kreeg (die ik begin maart op mijn laatste hardcorefeest voordat alles dichtging had ontmoet) ging mijn gebruik al heel snel weer een stuk naar beneden. We gebruikten wel af en toe samen in het weekend (gemiddeld 2x per maand), maar alleen gebruiken deed ik eigenlijk niet meer en toen heb ik ook maandenlang zelf niks in huis gehad. Vanaf november/december is ons gebruik weer toegenomen en in die tijd zaten we samen veel aan de 3MMC vooral. In die tijd ging het ook slechter met mijn vader die in januari is overleden. Tijdens de weekenden samen kon ik alles even vergeten en genieten. Maar sinds het overlijden van mijn vader, dus sinds februari eigenlijk is het wel echt weer uit de hand gelopen. Zowel samen met mn vriend gebruikten we eigenlijk elk weekend wel wat ( coke, pep, 3mmc, mdma) en geleidelijk aan maakten we de weekenden steeds langer door de dag erna nog wat te nemen tegen de brakheid. En sindsdien ben ik ook wel weer alleen pep gaan gebruiken. En mn vriend had nog 3 weken vakantie voordat hij met zijn nieuwe baan begon waardoor we het "er nog even van wilden nemen samen" Mn vriend heeft nu sinds 2 weken dus een nieuwe fulltimebaan waardoor we elkaar veel minder kunnen zien en waardoor hij eigenlijk niet echt meer kan gebruiken in het weekend. Dus nou is het afgelopen 2 weekenden wel gelukt om samen nuchter te blijven. Maar het eerste weekend heb ik van vrijdagmiddag tot zaterdagmiddag voordat hij kwam wel alleen gebruikt. En dit weekend is hij vanochtend vroeg weggegaan en zit ik sinds vanmiddag aan de pep. Ik had op zich eigenlijk verwacht dat ik nog veel meer zou gebruiken wanneer hij begon met zijn nieuwe baan, maar op zich valt het redelijk mee dus. Maar morgen heb ik zelf intake bij verslavingszorg omdat ik het ook niet zo onder controle heb als ik zou willen. Maar dat komt nu eigenlijk niet echt meer door Corona maar meer door andere oorzaken dus. Klik om te vergroten... Het gebruiken om even vervelende dingen te vergeten, of om gewoon wat meer energie te krijgen kan ik mezelf al te goed in herkennen. Het zit soms allemaal even niet mee nee, en dan is vaak drugs even de snelle escape. Wel goed van je dat ondanks dat jou vriend nu fulltime aan het werk is, jij toch je gebruik beperkt weet te houden! Bij mij is dat alleen maar meer en meer geworden sinds ik geen werk meer heb en meer denk aan problemen. Sterk van je dat je zelf de stap neemt om je aan te melden bij de verslavingszorg! Ik hoop voor je dat je de behandeling met positief resultaat zal afsluiten! Het ga je goed! Succes!! ππͺπΌπ"
"Perenijsje zei: Dankjewel, lief van je! En ja precies zo herkenbaar idd. Ik heb zelf op een paar dagdelen therapie na dus ook niet echt verplichtingen en dan is gebruiken idd een erg makkelijke escape. Daarom ben ik nu ook wel bezig dus met meer dagbesteding/vrijwilligerswerk zoeken, want als ik maar iets te doen heb op een dag en onder de mensen ben dan lukt het vaak wel om niet te gebruiken. Klik om te vergroten... Ja dat is het vaak inderdaad, Het "geen verplichtingen/bezigheden hebben" ik moet ook maar weer eens werk gaan zoeken maar vind het eerst belangrijk m'n problemen aan te pakken zodat ik met een goed gevoel en motivatie weer aan de bak kan. Goed bezig van je om naar dagbesteding en/of vrijwilligerswerk te zoeken! Dat zal je gedachten even lekker weg houden van het "escapen" Keep it up! Gaat goed komen! πͺπΌπͺπΌ"
""
"Ramon74 zei: Kijk even een maskertje voor het huidje en je bent straks weer als nieuwπ Klik om te vergroten... Ja werken heel goed deze dingen, na zo'n masker zie je gewoon niet dat ik 2 dagen wakker ben geweest.π"
"Update: test uitslag binnen, poeder bevat alleen 3-mmc en 4-emc, geen vervuiling dus gellukig. Vanavond maar even voorzichtig onderzoeken."
"CuriousExplorer zei: Update? Klik om te vergroten... Zal nu op dit moment even een paar lijntjes prakken, moest even een nieuwe coil in de vape doen, duurde ff haha π€£"
"Update: ik begin wel wat te voelen, maar vraag me toch echt af wat de verhouding nou precies is, volgens vendor zou het 70% 3-mmc moeten zijn en 30% 4-emc, maar denk dat het percentage 3-mmc veel lager ligt dan aangegeven, jammer dat het test centrum de verhouding niet heeft getest maar enkel op de aanwezige stoffen. Ik begon met 2 lijntjes van bij elkaar 120mg, na 10/15 minuten begonnen de zweethanden, zweetvoeten, en de vochtige okseltjes maar nog weinig to vrijwel geen effect merkbaar. Na 30 minuten nog 2 lijntjes van bij elkaar 120mg afgewogen. Ik begin een beetje een actiever gevoel te krijgen, maar niet zo zeer als met normale 3-mmc. Kaken af en toe een beetje strakker op elkaar, maar niet zo heftig. Hartslag is merkbaar wel hoger voel ik. Na 25 minuten 1 lijn van 50mg in een neusgat. (Branden doet het overigens wel goed, niet zo zeer erger als 3-mmc alleen) ik merk wel meer euforie maar niet zo zeer heftig of dit placebo effect is weet ik niet, dat zal denk ik komen doordat ik het nasaal neem en niet oraal, ik zal in de toekomst dit onderzoek eens oraal doen zonder nasaal te nemen. De conclusie, ik vind deze combi echt totaal niet in de buurt komen van de welbekende 4-mmc en raad jullie proberen niet echt aan, voegt vrij weinig toe aan de 3-mmc op een beetje meer euforie na. Ik zal nu wat normale 3-mmc prakken en een beetje van die mix toevoegen om te kijken of het dan een beter effect heeft met wat meer stim effect erbij van de 3-mmc. EDIT: ook heeft het veel minder een stimulerend effect waardoor ik het gevoel heb dat er niet veel 3-mmc in die mix zit. Speculeren mag niet, I know, maar ik weet wel wat ik voel bij dit "onderzoek""