Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ogen. Hoe belangrijk zijn deze....
Heel belangrijk voor mij iig!
Ik kijk mensen altijd recht in de ogen aan, want aan de ogen kun je zooooveel informatie uit halen, in een blik van enkele seconden.
Bij een geweldsincident zogezegd, zie ik exact, wanneer de tegenpartij tot actie jegens jou overgaat.
Altijd handig om te weten, nietwaar?
Bij ontmoetingen met dames, zie je aan hun ogen, of je interessant voor hen bent, of niet.
Je kunt ook zien, redelijk nauwkeurig, wat voor type, karakter degene heeft, waar je naar kijkt.
Wat voor vlees heb ik in de kuip zogezegd.
Daar heb ik maar een heel korte tijd voor nodig.

En zo is er nog veel meer, maar dat laat ik even terzijde...
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Bekijk bijlage 20161
Klik om te vergroten...
Precies zoals ik me jou had voorgesteld. 😎
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Ogen. Hoe belangrijk zijn deze....
Heel belangrijk voor mij iig!
Ik kijk mensen altijd recht in de ogen aan, want aan de ogen kun je zooooveel informatie uit halen, in een blik van enkele seconden.
Bij een geweldsincident zogezegd, zie ik exact, wanneer de tegenpartij tot actie jegens jou overgaat.
Altijd handig om te weten, nietwaar?
Bij ontmoetingen met dames, zie je aan hun ogen, of je interessant voor hen bent, of niet.
Je kunt ook zien, redelijk nauwkeurig, wat voor type, karakter degene heeft, waar je naar kijkt.
Wat voor vlees heb ik in de kuip zogezegd.
Daar heb ik maar een heel korte tijd voor nodig.

En zo is er nog veel meer, maar dat laat ik even terzijde...
Klik om te vergroten...
Body language, zegt vaak meer dan woorden doen. 👍🏼
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
BradPitt-2021-GettyImages-1182019731__01.jpg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi jasje!
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 20275
Klik om te vergroten...
Brad Potter? Harry Pitt? Nu kan ik helemaal geen beeld bij je vormen.

Heb je kort donker haar?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
Brad Potter? Harry Pitt? Nu kan ik helemaal geen beeld bij je vormen.

Heb je kort donker haar?
Klik om te vergroten...
t ging toch om het kapsel?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
En de kledij.
Op plaats 2.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Brad Potter? Harry Pitt? Nu kan ik helemaal geen beeld bij je vormen.

Heb je kort donker haar?
Klik om te vergroten...
Blond en Brad pitter lang
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#10
hahahaha, nice topic 🤣🤣🤣4AE8F280-F0CB-48D7-A5DE-F8DA2FD1962A.jpeg
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#11
20210421_120003.jpg
elk jaar iets grijzer
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een topic, dit...
Ik zie me daar een aantal beauties van dames voorbij komen!
En nee, ik zie uiteraard geen gezichten, maar ik heb nou eenmaal een soort van " onderbuikgevoel "...
Vet gaaf!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja mooi en jong
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Wat een topic, dit...
Ik zie me daar een aantal beauties van dames voorbij komen!
En nee, ik zie uiteraard geen gezichten, maar ik heb nou eenmaal een soort van " onderbuikgevoel "...
Vet gaaf!
Klik om te vergroten...
Ha, ken je die momenten dat je een bos prachtige krullen ziet en er vervolgens eucalypta achter schuilt haha.

...mijn vriendin heeft een enorme bos krullen...

nee zonder grap, ben tevreden met wat ik heb hoor, na 12 jaar kunnen we nog door 1 deur.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die kans loop je natuurlijk altijd, een heks ontmoeten. Jazeker.
Ik heb weleens op de rug gezien een vrouwspersoon met een prachtige haardos, en een heel mooi figuurtje mogen ontwaren, totdat zij zich omdraaide. Aaaaa!! Dat was een deceptie...!
Deze dame schatte ik op minstens 65 jaar....toendertijd, dus.
Niet wat ik zocht in deze tijd. Nee.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Screenshot_20210421-203257_Gallery.jpg
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Die kans loop je natuurlijk altijd, een heks ontmoeten. Jazeker.
Ik heb weleens op de rug gezien een vrouwspersoon met een prachtige haardos, en een heel mooi figuurtje mogen ontwaren, totdat zij zich omdraaide. Aaaaa!! Dat was een deceptie...!
Deze dame schatte ik op minstens 65 jaar....toendertijd, dus.
Niet wat ik zocht in deze tijd. Nee.
Klik om te vergroten...

Hahaha, ik moest nu ervan lachen 🤣🤣. Dat maakte me denken aan een uitdrukking dat ik ooit ergens heb gehoord: “van achteren atheneum (of lyceum?), van voren museum” 😳🤪😂 Niet vriendelijk weet ik maar wel doeltreffend. Ik ben zelf een veertiger hoor maar ik neem mezelf niet zo serieus dus ik kan goed van zo’n dingen meelachen 🤣🤣
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Die kans loop je natuurlijk altijd, een heks ontmoeten. Jazeker.
Ik heb weleens op de rug gezien een vrouwspersoon met een prachtige haardos, en een heel mooi figuurtje mogen ontwaren, totdat zij zich omdraaide. Aaaaa!! Dat was een deceptie...!
Deze dame schatte ik op minstens 65 jaar....toendertijd, dus.
Niet wat ik zocht in deze tijd. Nee.
Klik om te vergroten...
Doet me denken aan mijn middelbare school tijd:

"Fietst glimlachend langs haar heen... Meteen fronzen als je haar gezicht ziet."

Vriend:

"Ach, voel je niks van..."

😂😂😂
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Die kans loop je natuurlijk altijd, een heks ontmoeten. Jazeker.
Ik heb weleens op de rug gezien een vrouwspersoon met een prachtige haardos, en een heel mooi figuurtje mogen ontwaren, totdat zij zich omdraaide. Aaaaa!! Dat was een deceptie...!
Deze dame schatte ik op minstens 65 jaar....toendertijd, dus.
Niet wat ik zocht in deze tijd. Nee
Klik om te vergroten...
MetalGuy zei:
Doet me denken aan mijn middelbare school tijd:

"Fietst glimlachend langs haar heen... Meteen fronzen als je haar gezicht ziet."

Vriend:

"Ach, voel je niks van..."

😂😂😂
Klik om te vergroten...
Het kan ook anders... 1x meegemaakt, ook in mn tienerjaren; een jongedame fietst voorbij.. ik keek haar pas naar toen ze me passeerde. ik wist niet wat ik meemaakte.. alles ging in slow motion; de zon scheen op haar gezicht, mn mond viel open, zo'n schoonheid en intens blauwe ogen (alsof iemand van die kleurlenzen draagt), mn ogen namen alles op van dat moment, ik slaakte een een diepe zucht.. het staat tot de dag van vandaag in mn netvlies gebrand..is toch zeker 20 jaar geleden geweest.

Nooit meer meegemaakt, ik weet nog dat ze ook achterom keek en voelde lichte paniek opkomen, "omkeren? kies kies kies" ben uiteindelijk doorgefietst. anderzijds is het ook weer creepy erachteraan te gaan. Gemiste kans? We zullen het nooit weten, maar dat zijn wel van die momenten geweest waar je jezelf voor je kop kan slaan
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, de kop is er af, dit is op dit moment mijn kapsel😅 Hoe zit dat bij jullie vraag ik mij af? IMG_20210418_203739.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."