Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
En een slecht passend, incompleet kunstgebit?!
Een paar afgetrapte pumps aan haar zwaarbehaarde voeten en benen?
3 flinke, zwartbehaarde bulten in het gezicht?
Kolenschoppen van handen, met zwartgerande rafelige nagels ?
Een bloederig schort voor?
Daarvan zou je kunnen zeggen: een viswijf....En dan nog.....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jumping Jack zei:
Ja je begrijpt hem.
Een gewone homo is oke!
Maar je weet wel zo een homotje.. 😅
Klik om te vergroten...
Zoals Jumping Jackje? 🤣🤣
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Paars en blauw vind ik wel geil haar bij een wijf
Klik om te vergroten...
Maar jij bent toch een homo?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jumping Jack zei:
Maar jij bent toch een homo?
Klik om te vergroten...
Want?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Want?
Klik om te vergroten...
Je reageerd altijd als een homotje..
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jumping Jack zei:
Je reageerd altijd als een homotje..
Klik om te vergroten...

Bedoel je met het verkleinwoord van 'homo' iets negatiefs @Jumping Jack?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
QueerMan zei:
Bedoel je met het verkleinwoord van 'homo' iets negatiefs @Jumping Jack
Klik om te vergroten...

Ja je begrijpt hem.
Een gewone homo is oke!
Maar je weet wel zo een homotje.. 😅
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
QueerMan zei:
Bedoel je met het verkleinwoord van 'homo' iets negatiefs @Jumping Jack?
Klik om te vergroten...
Een kleine Homo Sapiëns.🤣🤣🤣
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jumping Jack zei:
Je reageerd altijd als een homotje..
Klik om te vergroten...
Nou bedankt, ik kan alleen zeggen dat ik wel mentaal labiel geworden ben de afgelopen jaren waardoor ik vaak over sensitive ben maar ik ben niet gay
En ook geen 'homotje' 👍🏻
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Fade van 0 naar 1mm en bove wat langer.
Ongeveer zo.
Leg het soms ook op een kuif naar voor
Bekijk bijlage 30086
Zelfde Stache ook ,(zeer) lichte stoppelbaard.
Klik om te vergroten...
Doet me denken aan @Rivalrie zijn Avatar een hele tijd terug😂😂
Of ben ik weer de enige? 🤪🥴
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flower123 zei:
Doet me denken aan @Rivalrie zijn Avatar een hele tijd terug😂😂
Of ben ik weer de enige? 🤪🥴
Klik om te vergroten...
Ja.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flower123 zei:
Doet me denken aan @Rivalrie zijn Avatar een hele tijd terug😂😂
Of ben ik weer de enige? 🤪🥴
Klik om te vergroten...
Ik heb een geheugen als een vergiet , wie was @Rivalrie alweer ? 🤣

Vind het wel niet zo leuk dat je me uitlacht op men kapsel 🥲 ik neem wel even de tondeuse dan.. 🏃🏻‍♂️
ik heb eigenlijk altijd een ander kapsel , van men 9 tot 17 had ik dreads (tot onder men knieën toen ik ze afdeed) en vanaf dan variatie tussen 0mm en dit.
Zit weer een hele poos te denken om het terug eens te laten groeien om een vlecht in te leggen.

heb eigenlijk nooit zen avatar open gedaan , zou niet weten wat het was 😂
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Ja.
Klik om te vergroten...
Wat was zen avatar dan mss ?? 😅😂🙈
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Wat was zen avatar dan mss ?? 😅😂🙈
Klik om te vergroten...
Ja, ze is de enige.



🤣🤣🤣
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Ik heb een geheugen als een vergiet , wie was @Rivalrie alweer ? 🤣

Vind het wel niet zo leuk dat je me uitlacht op men kapsel 🥲 ik neem wel even de tondeuse dan.. 🏃🏻‍♂️
ik heb eigenlijk altijd een ander kapsel , van men 9 tot 17 had ik dreads (tot onder men knieën toen ik ze afdeed) en vanaf dan variatie tussen 0mm en dit.
Zit weer een hele poos te denken om het terug eens te laten groeien om een vlecht in te leggen.

heb eigenlijk nooit zen avatar open gedaan , zou niet weten wat het was 😂
Klik om te vergroten...
Oh ik lach je zeker niet uit hoor!! En die man op de Avatar van @Rivalrie vas een vette hunk dus don't worry 😜
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Wat was zen avatar dan mss ?? 😅😂🙈
Klik om te vergroten...
Maar nog belangrijker...
Waarom is zijn nickname verkeerd gespeld?🤔
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@whitesugar het gemene aan bommetjes vind ik dat je meer vatbaar bent voor de hyperfocus
en meer door bijna boosaardige tijdstunnels reist van godverdomme is het weer zo laat

kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik men bommetje eyeballde op een moment dat ik nog scheel keek van de codeine of overdadige schermtijd

eyeballen en eyeballfanatiekelingen zorgen nog een beetje voor de suspense hier op het drugsforum

zelden zul je bij de ik weeg het allemaal netjes af mensen een wilde plotwending ontwaren, welneen voorspelbaarheid troef

niet dat ik de afgewogen dosissen afraadt hoor, maar ik hou wel van nbeetje hectiek en opschudding, dat slag volk ben ik dan weer wel
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
blue eyes zei:
het gemene aan bommetjes vind ik dat je meer vatbaar bent voor de hyperfocus
en meer door bijna boosaardige tijdstunnels reist van godverdomme is het weer zo laat

kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik men bommetje eyeballde op een moment dat ik nog scheel keek van de codeine of overdadige schermtijd

eyeballen en eyeballfanatiekelingen zorgen nog een beetje voor de suspense hier op het drugsforum

zelden zul je bij de ik weeg het allemaal netjes af mensen een wilde plotwending ontwaren, welneen voorspelbaarheid troef

niet dat ik de afgewogen dosissen afraadt hoor, maar ik hou wel van nbeetje hectiek en opschudding, dat slag volk ben ik dan weer wel
Klik om te vergroten...
Hoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Hoe is het met PsychedelicMagic? Of spreken we nu met je andere persoonlijkheid (Blue Eyes)?
Klik om te vergroten...
nou, ik dacht dat je met die meme een lolletje maakte

blijkt nu dat je dit waarlijk denkt? kun je navragen hoor, de moderators moeten dubbel en schaduw accounts kunnen zien
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Flualhamdulillam zei:
k denk niet dat je mij in de ‘mensen zoals ik’-categorie die jij bedoelt kan plaatsen. Ik heb niet het idee dat ik iets ‘terug-claim’, alhoewel dat wel rebels en daarmee aantrekkelijk klinkt 😋. In mijn optiek beschrijft het woord ‘flikker’ een persoon met een bepaalde manier van uiten, waar ik me in hele ongelukkige gevallen best (tot heel soms zelfs figuurlijk dood) aan kan ergeren. Het heeft voor mij een beetje dezelfde lading als mietje, alleen beperkt het zich niet meer tot homoseksuele mannen, maar omvat alle mannen met een combinatie van de volgende kenmerken (even grofweg):
-snel geschrokken of bang (men krijgt een bonusflikker als hierbij ook in hoge toon gegild wordt)
-dramatische reacties op alledaagse zaken, zoals het zien van een vriendin.
-is onzeker over hoe men gepresenteerd wordt naar de buitenwereld en overcompenseert dat in de vorm van een absurd excentrieke ‘different just to be different’ kledingstijl, manier van communiceren, make-up gewoonten o.i.d.
-heeft een ongeëvenaarde interesse in zaken die er niet toe doen, maar uit deze interesse alsof het iedereen ongelofelijk veel aangaat (ten koste van andermans energie en tijd want al-aandachthebbende zijn ze haast niet weg te slaan). Denk hierbij maar aan het Eurovisie Songfestival, dragqueens, wederom uiterlijk vertoon zoals kledingstijl en make-up én, hier komt ie: henzelf.

De vervelendste eigenschap van iemand die ik een flikker zou noemen, is het blijkbare waanbeeld dat zij en wat zij vinden interessant en belangrijk is voor anderen. Sociale media en een cultuur waarin -op welke manier dan ook- speciaal zijn loont, werken dit vooral in de hand.
Klik om te vergroten...
Het blijft name-calling.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."