Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Syl zei:
Hoop voor je dat je ze hebt bewaard..
Is namelijk 100% puur engelenhaar en veel geld waard... πŸ˜ŒπŸ˜‡
Klik om te vergroten...
Een harp zou je er wel van kunnen maken.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm
Klik om te vergroten...
"EX" tensions!

Okay, flauw... πŸ˜‚
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Ik een vrouw? Ik denk dat je me verward met @Juun.
Gedraag ik me dan vrouwelijk? πŸ₯Ί
Klik om te vergroten...
Sorry ik verwarde je niet.. dat avatarbeertje..dat is toch duidelijk vrouwelijk? Guess not *Shame*
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm.

En ik heb ze ook wel nodig, want ik ben ook kalend. En grijzend... Vandaar dat ik mijn haar erg kort houd.

(Sorry @Syl!! :tonguewink::sweatsmile::kissingheart:)

Edit: Oh jullie kwamen al op mijn idee...
Klik om te vergroten...

Hoop voor je dat je ze hebt bewaard..
Is namelijk 100% puur engelenhaar en veel geld waard... πŸ˜ŒπŸ˜‡
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien moet ik mijn haren ook verzamelen en er dan een sok van breien.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Martinus zei:
Misschien moet ik mijn haren ook verzamelen en er dan een sok van breien.
Klik om te vergroten...
Hele goede instelling vind ik dit..!!!. πŸ‘Œβ™»οΈπŸ˜„
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetalGuy zei:
Een harp zou je er wel van kunnen maken.
Klik om te vergroten...
Snaren voor @Mindless zijn gitaar... πŸ˜„
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
Snaren voor @Mindless zijn gitaar... πŸ˜„
Klik om te vergroten...
Zouden die dan net zo hemels klinken?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik houd het voor vanavond voor gezien jongens. Morgenochtend heb ik een (vrij) gevaarlijke klus, waar ik echt alert bij moet wezen. Ik zie jullie morgen allemaal weer. β€οΈπŸ™‹πŸΌβ€β™‚οΈ
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#10
MetalGuy zei:
Ik houd het voor vanavond voor gezien jongens. Morgenochtend heb ik een (vrij) gevaarlijke klus, waar ik echt alert bij moet wezen. Ik zie jullie morgen allemaal weer. β€οΈπŸ™‹πŸΌβ€β™‚οΈ
Klik om te vergroten...
Tot morgen, succes met the job.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Hoop voor je dat je ze hebt bewaard..
Is namelijk 100% puur engelenhaar en veel geld waard... πŸ˜ŒπŸ˜‡
Klik om te vergroten...

Zal zo even kijken hoe puur het is. 🧐

Ik bewaar ze in mijn stofzuiger zak. πŸ˜…
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetalGuy zei:
Ik houd het voor vanavond voor gezien jongens. Morgenochtend heb ik een (vrij) gevaarlijke klus, waar ik echt alert bij moet wezen. Ik zie jullie morgen allemaal weer. β€οΈπŸ™‹πŸΌβ€β™‚οΈ
Klik om te vergroten...

Succes kerel πŸ‘ En tot morgen!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetalGuy zei:
Ik houd het voor vanavond voor gezien jongens. Morgenochtend heb ik een (vrij) gevaarlijke klus, waar ik echt alert bij moet wezen. Ik zie jullie morgen allemaal weer. β€οΈπŸ™‹πŸΌβ€β™‚οΈ
Klik om te vergroten...
Succes morge en lekker uitrusten.. 😊
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik krijg steeds minder kapsel :flushed:
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Flower123 zei:
OT: πŸ˜‚ Haartjes van Flower

Bekijk bijlage 20117
Klik om te vergroten...
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken... Don't get me wrong.... Maar wat ik me nogΓ‘l afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden πŸ˜‚ Of hoe jullie het voor je zag ofzo πŸ˜‚

En niet alleen bij mij... Maar gewoon! Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flower123 zei:
Wat niet?
Klik om te vergroten...
Dat Mrloverdj een vrouw isπŸ˜…
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Flower123 zei:
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken. Maar wat ik me nogΓ‘l afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden πŸ˜‚
En niet alleen bij mij.... Maar gewoon. Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
Klik om te vergroten...
Dit is geen flirt maar oprecht.
Ik heb vaker je ogen gezien in een ander topic.
En die zijn supermooi! Vrouwelijk lang haar past wel in dat plaatje.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flower123 zei:
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken. Maar wat ik me nogΓ‘l afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden πŸ˜‚
En niet alleen bij mij.... Maar gewoon. Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
Klik om te vergroten...
Laat ik het zo zeggen, je bent knapper dan dat ik in gedachten had. Nee ik ben hier niet om te flirtenπŸ˜…
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mrloverdj zei:
Dit is geen flirt maar oprecht.
Ik heb vaker je ogen gezien in een ander topic.
En die zijn supermooi! Vrouwelijk lang haar past wel in dat plaatje.
Klik om te vergroten...
Hahahaha, het valt op z'n plek dus. Dat is leuk om te horen. NΓ³g leuker zou natuurlijk zijn...... Wanneer mensen denken 'HEH HOE DAN?' πŸ˜‚πŸ˜‚
Ik weet niet of mensen daar een voorbeeld van kunnen of willen geven, maar dat is een beetje wat ik het leuke vind aan dit topic
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tondeuse kapsel. Lijkt crimineel en ik haat mijn grijze haren. Ben ergens in de 30, maar lijk eerder 60

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."