#1
Een harp zou je er wel van kunnen maken.Hoop voor je dat je ze hebt bewaard..
Is namelijk 100% puur engelenhaar en veel geld waard... ππ
Een harp zou je er wel van kunnen maken.Hoop voor je dat je ze hebt bewaard..
Is namelijk 100% puur engelenhaar en veel geld waard... ππ
"EX" tensions!Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm
Sorry ik verwarde je niet.. dat avatarbeertje..dat is toch duidelijk vrouwelijk? Guess not *Shame*Ik een vrouw? Ik denk dat je me verward met @Juun.
Gedraag ik me dan vrouwelijk? π₯Ί
Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm.
En ik heb ze ook wel nodig, want ik ben ook kalend. En grijzend... Vandaar dat ik mijn haar erg kort houd.
(Sorry @Syl!!)
Edit: Oh jullie kwamen al op mijn idee...
Hele goede instelling vind ik dit..!!!. πβ»οΈπMisschien moet ik mijn haren ook verzamelen en er dan een sok van breien.
Snaren voor @Mindless zijn gitaar... πEen harp zou je er wel van kunnen maken.
Zouden die dan net zo hemels klinken?Snaren voor @Mindless zijn gitaar... π
Tot morgen, succes met the job.Ik houd het voor vanavond voor gezien jongens. Morgenochtend heb ik een (vrij) gevaarlijke klus, waar ik echt alert bij moet wezen. Ik zie jullie morgen allemaal weer. β€οΈππΌββοΈ
Hoop voor je dat je ze hebt bewaard..
Is namelijk 100% puur engelenhaar en veel geld waard... ππ
Ik houd het voor vanavond voor gezien jongens. Morgenochtend heb ik een (vrij) gevaarlijke klus, waar ik echt alert bij moet wezen. Ik zie jullie morgen allemaal weer. β€οΈππΌββοΈ
Succes morge en lekker uitrusten.. πIk houd het voor vanavond voor gezien jongens. Morgenochtend heb ik een (vrij) gevaarlijke klus, waar ik echt alert bij moet wezen. Ik zie jullie morgen allemaal weer. β€οΈππΌββοΈ
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken... Don't get me wrong.... Maar wat ik me nogΓ‘l afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden π Of hoe jullie het voor je zag ofzo π
Dat Mrloverdj een vrouw isπWat niet?
Dit is geen flirt maar oprecht.Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken. Maar wat ik me nogΓ‘l afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden π
En niet alleen bij mij.... Maar gewoon. Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
Laat ik het zo zeggen, je bent knapper dan dat ik in gedachten had. Nee ik ben hier niet om te flirtenπIk ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken. Maar wat ik me nogΓ‘l afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden π
En niet alleen bij mij.... Maar gewoon. Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
Hahahaha, het valt op z'n plek dus. Dat is leuk om te horen. NΓ³g leuker zou natuurlijk zijn...... Wanneer mensen denken 'HEH HOE DAN?' ππDit is geen flirt maar oprecht.
Ik heb vaker je ogen gezien in een ander topic.
En die zijn supermooi! Vrouwelijk lang haar past wel in dat plaatje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."