#1
Het gaat er om dat je minder ziek wordt. Krijgen en doorgeven kan je nog. Maar iedereen krijgt het virus en dat lijkt me goedIk geloof namelijk niet in vaccineren, of je nu wel of geen vaccine neemt, je kunt toch nog steeds corona krijgen, of zie ik dit verkeerd? Ik probeer gewoon voorzichtig te zijn en doe elke maand even een zelftest.