Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
552 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
EveWetering89 zei:
Ik geloof namelijk niet in vaccineren, of je nu wel of geen vaccine neemt, je kunt toch nog steeds corona krijgen, of zie ik dit verkeerd? Ik probeer gewoon voorzichtig te zijn en doe elke maand even een zelftest.
Klik om te vergroten...
Het gaat er om dat je minder ziek wordt. Krijgen en doorgeven kan je nog. Maar iedereen krijgt het virus en dat lijkt me goed
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebben jullie daadwerkelijk de behoefte als de ogen open gaan om gelijk als n gek over corona bezig te gaan 😜
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Druktemaker zei:
Hebben jullie daadwerkelijk de behoefte als de ogen open gaan om gelijk als n gek over corona bezig te gaan 😜
Klik om te vergroten...
Uhmnn ja. Zeker aangezien ik mogelijk opgesloten word vanaf 2 november 🙃.

Als ik nieuwe informatie oppik dan plaats ik dat. Ongeacht het tijdstip.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rotjoch zei:
Het gaat er om dat je minder ziek wordt. Krijgen en doorgeven kan je nog. Maar iedereen krijgt het virus en dat lijkt me goed
Klik om te vergroten...
Dat minder ziek geldt ook bijna alleen voor ouderen en zwakkeren. De meeste mensen worden nauwelijks ziek namelijk.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Uhmnn ja. Zeker aangezien ik mogelijk opgesloten word vanaf 2 november 🙃.

Als ik nieuwe informatie oppik dan plaats ik dat. Ongeacht het tijdstip.
Klik om te vergroten...
Ojee opgesloten vanaf 2 november, ik volg het niet goed genoeg hier blijkt alweer. Korte toelichting?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Dat minder ziek geldt ook bijna alleen voor ouderen en zwakkeren. De meeste mensen worden nauwelijks ziek namelijk.
Klik om te vergroten...
Daar durf ik geen uitspraak over te doen. Ik weet wel persoonlijk dat ook gezonde mensen erg ziek kunnen worden. Een gezonde vrouw, sporten, goed eten, doodziek. Ik vraag me af waar dat aan ligt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Druktemaker zei:
Ojee opgesloten vanaf 2 november, ik volg het niet goed genoeg hier blijkt alweer. Korte toelichting?
Klik om te vergroten...
Is hier al geplaatst :)
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Is hier al geplaatst :)
Klik om te vergroten...
Nu moet ik nog gaan zoeken ook, jij maakt het helemaal mooi 😩
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Is hier al geplaatst :)
Klik om te vergroten...
Ben ook benieuwd. Kun je linken?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat dat betreft is COVID net een research chemical. We weten niet genoeg om harde uitspraken er over te doen. Toch lijken sommige mensen meer te weten dan anderen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Wat dat betreft is COVID net een research chemical. We weten niet genoeg om harde uitspraken er over te doen. Toch lijken sommige mensen meer te weten dan anderen.
Klik om te vergroten...
Denken* sommige mensen meer te weten dan anderen
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Ben ook benieuwd. Kun je linken?
Klik om te vergroten...
De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Klik om te vergroten...
Het verbaasd me niets.

Ik kan het niet eens meer opbrengen om het allemaal te volgen. Kost me teveel energie en frustratie. Het klinkt misschien dom, maar ik zie het allemaal wel. Ik richt me liever op positieve dingen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Klik om te vergroten...
Dat is nog helemaal niet zeker hoor. Velen uit de politiek zijn tegen. Zal een hoop rechtszaken gaan worden…
Niet van te voren gaan stressen. In sommige landen is dat wel zo maar misschien hier niet.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Dat is nog helemaal niet zeker hoor. Velen uit de politiek zijn tegen. Zal een hoop rechtszaken gaan worden…
Niet van te voren gaan stressen. In sommige landen is dat wel zo maar misschien hier niet.
Klik om te vergroten...
We gaan het zien :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Het verbaasd me niets.

Ik kan het niet eens meer opbrengen om het allemaal te volgen. Kost me teveel energie en frustratie. Het klinkt misschien dom, maar ik zie het allemaal wel. Ik richt me liever op positieve dingen.
Klik om te vergroten...
Snap ik als je er zo over denkt.

Mij kost het niet veel energie en ik hou er van om feiten uit te zoeken :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
We gaan het zien :)
Klik om te vergroten...
Jep
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Klopt helemaal. Alleen in Nederland geeft de overheid deze data niet vrij waardoor een analyse maken bijna onmogelijk is. Van wat ik heb horen zeggen is dat vooral onder de ongevaccineerden, met name ouderen met onderliggende gezondheidsproblemen in het ziekenhuis belanden.

Op basis van het bovenstaande zou het dus onzin om alle ongevaccineerden uit te sluiten van de samenleving.
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel heel raar dat ze deze data niet vrij willen geven 🤔
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Vandaag weer de muppetshow op tv in Belgie en gaan ze ons weer nieuwe maatrefegelen aanpraten die geen zeik veranderen 🤦😎.
Klik om te vergroten...
Oow niet fijn, hoop voor jullie dat het niet te erg word..
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
De maatregelen zijn nog niet bekend. Wel dat het gericht zal worden op enkel ongevaccineerden.
Klik om te vergroten...
Ik lees vanuit de zorg, het verzoek om gewoon die fokking anderhalve meter aan te houden enzo.
Dus er wordt niet alleen gedacht over maatregelen voor ongevaccineerden.

Het was gewoon idioot om in de aanloop naar het najaar te versoepelen, wanneer door de lucht overgedragen infecties zich altijd meer verspreiden.
En het was minder-dan-verstandig van de Rutte en De Jonge om eerder te suggereer dat alleen je houden aan de maatregelen en vaccinatie garanties gaf, als het over een virus gaat waar nog zo weinig van bekend was.

Dat wreekt zich nu in de weerstand die ik zelf ook voel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9293949596...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."