#1
Momenteel?Oh zo ja.
Van wat ik heb gehoord zijn/waren ze bij jullie nog strenger. Maar het is maar net wat iemands mening daarover is.
Mondmaskerplicht op openbare publiekelijke plaatsen.
Max 4 personen
Daar komt het grosso modo op neer, de regels zijn misschien strenger, de controle erop is wat lakser dan in NL heb ik de indruk.
