#1
Als jij dat denk tjah. Jouw mening togde mens wordt gewoon ouder, punt.
de gemiddelde mens werd vroeger niet ouder dan 30-50 door omstandigheden.
de leeftijd span die er nu is is flink om hoog gegaan, anders hebben we toch geen economische crisis door vergrijzing? Want als de mens vroeger ouder werd hadden we nu geen enorme vergrijzing.
sorry maar je praat echt onzin.



