Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
386 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blyatman zei:
de mens wordt gewoon ouder, punt.
de gemiddelde mens werd vroeger niet ouder dan 30-50 door omstandigheden.
de leeftijd span die er nu is is flink om hoog gegaan, anders hebben we toch geen economische crisis door vergrijzing? Want als de mens vroeger ouder werd hadden we nu geen enorme vergrijzing.

sorry maar je praat echt onzin.
Klik om te vergroten...
Als jij dat denk tjah. Jouw mening tog
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Ennn daar hebben we het al...

Kijk voor de grap even naar dit:



Eerst zeggen, komt er niet, maar dan toch weer erop terugkomen en toch weer gewoon doen. Net zoals het al de hele tijd gaat. Hoe kun je dit soort compulsieve leugenaars nog vertrouwen!? De politiek en de mainstream media. Waarschijnlijk maakt het allemaal niet uit hoe ongeloofwaardig, krom en onbetrouwbaar deze mensen zijn, de meerderheid volgt het allemaal toch weer gewoon op. Zie dit topic alleen al.

Ze zijn bezig een voor een onze vrijheden af te pakken en alsnog slaapt de meerderheid, inclusief mensen die toch vrij intelligent zijn maar blijkbaar niet wijs, door alles heen en zit met smart te wachten op vaccinaties die gepusht worden door een klein groepje megalomane psychopaten. "Maar ik wil mijn festivals niet missen, dus ik neem het toch maar" "Ik weet niet of het vaccin veilig is, maar ik vertrouw erop"

Maar laat je lekker inspuiten joh, dan zijn die mensen wel tevreden en laten ze je je oude leventje weer oppakken... Geloof je het zelf?? Deze mensen hebben nooit genoeg macht. Geef een vinger en ze pakken je arm. We gaan niet meer naar het oude normaal, de wereld zal de komende tijd alleen nog maar meer Orwelliaans worden, omdat mensen het toelaten. Dat is de enige reden. Je zult alleen nog maar meer vrijheden kwijt gaan raken en je zult weer alles willen doen zodat ze die jou gedoseerd en onder voorwaarden teruggeven. De enige echte uitweg is als wij als volk NEE zeggen. Als wij helder zien wat hier gebeurd op het moment in de wereld en ervoor kiezen niet meer mee te doen aan dat circus, aan die nepwereld die ze sinds maart dit jaar voor ons hebben gecreëerd. Maar nee we blijven liever in de angst-hypnose....

Maar... Ik ben maar zo'n 'gekkie' toch? Dat soort mensen moet je negeren. En gewoon weer braaf luisteren naar de media en politiek, want zij zijn immers degenen die dit hele probleem correct weergeven en voor ons zullen oplossen.

Slaap zacht mensheid...
Klik om te vergroten...

Het aantal mensen dat in staat is om zelf na te denken vind ik schrikbarend laag. Opzich is het niet raar aangezien een meerderheid in het verleden vergelijkbare gedragingen laar zien.

Ik kan iedereen aanraden om ook eens naar de bevindingen van Maurice te kijken.

Zie onderstaand een voorbeeld.

www.maurice.nl

Wat was de waarde van de voorspellingen half oktober?

Wat was de waarde van de voorspellingen half oktober?. Maurice de Hond. Helaas moet ik na een aantal blogs over hem, nog een keer de focus
www.maurice.nl www.maurice.nl
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jbruinsma zei:
Als jij dat denk tjah. Jouw mening tog
Klik om te vergroten...
Nee, niet alles is een mening. Dit zijn gewoon feiten.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
?
Klik om te vergroten...
JIj beweert hier dat COVID eigenlijk niks voorstelt en het vaccin eigenlijk stiekem bedoeld is om ons allemaal af te maken. Sorry maar dat is niet serieus te nemen. Zeker niet zonder enig bewijs.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom vaccin nemen als ik het toch niet nodig heb.
Misschien dat ik het overweeg als ik voor covid in het ziekenhuis lig en als ze zeggen van als je dit vaccin niet neemt ben je dood tegen volgend week. Maar anders zie je me geen vaccin halen. Zolang ik me zoals anders voel, zal ik het niet nemen. Zelf al heb ik covid, dan kan je het gewoon thuis uitzieken.
D
DropjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Kijk drugslab maar eens :) ben zelf overigens behoorlijk heet geworden van mdma en speed.
Klik om te vergroten...
Ik heb er ook niet zon last van. Ik temp mezelf regelmatig omdat ik dat leuk vindt. Meestal zit ik rond de 37,7 (normaal ben ik ong 37,2). De uitschieter (van ook wel een lompe avond met weinig zelfbeheersing) was 38,0. En dat is inderdaad wel koorts, maar voor mij was dat meer een uitzondering. Verschilt per persoon denk ik.

Hoe heet ben jij geworden?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Noem
KlaasVaak zei:
Nee, niet alles is een mening. Dit zijn gewoon feiten.
Klik om te vergroten...
Noem t zoals je wilt je snapt wel wat ik bedoel
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jbruinsma zei:
Als jij dat denk tjah. Jouw mening tog
Klik om te vergroten...
het is geen mening, het zijn actuele feiten en cijfers.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
KlaasVaak zei:
JIj beweert hier dat COVID eigenlijk niks voorstelt en het vaccin eigenlijk stiekem bedoeld is om ons allemaal af te maken. Sorry maar dat is niet serieus te nemen. Zeker niet zonder enig bewijs.
Klik om te vergroten...
Doe research.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Ennn daar hebben we het al...

Kijk voor de grap even naar dit:



Eerst zeggen, komt er niet, maar dan toch weer erop terugkomen en toch weer gewoon doen. Net zoals het al de hele tijd gaat. Hoe kun je dit soort compulsieve leugenaars nog vertrouwen!? De politiek en de mainstream media. Waarschijnlijk maakt het allemaal niet uit hoe ongeloofwaardig, krom en onbetrouwbaar deze mensen zijn, de meerderheid volgt het allemaal toch weer gewoon op. Zie dit topic alleen al.

Ze zijn bezig een voor een onze vrijheden af te pakken en alsnog slaapt de meerderheid, inclusief mensen die toch vrij intelligent zijn maar blijkbaar niet wijs, door alles heen en zit met smart te wachten op vaccinaties die gepusht worden door een klein groepje megalomane psychopaten. "Maar ik wil mijn festivals niet missen, dus ik neem het toch maar" "Ik weet niet of het vaccin veilig is, maar ik vertrouw erop"

Maar laat je lekker inspuiten joh, dan zijn die mensen wel tevreden en laten ze je je oude leventje weer oppakken... Geloof je het zelf?? Deze mensen hebben nooit genoeg macht. Geef een vinger en ze pakken je arm. We gaan niet meer naar het oude normaal, de wereld zal de komende tijd alleen nog maar meer Orwelliaans worden, omdat mensen het toelaten. Dat is de enige reden. Je zult alleen nog maar meer vrijheden kwijt gaan raken en je zult weer alles willen doen zodat ze die jou gedoseerd en onder voorwaarden teruggeven. De enige echte uitweg is als wij als volk NEE zeggen. Als wij helder zien wat hier gebeurd op het moment in de wereld en ervoor kiezen niet meer mee te doen aan dat circus, aan die nepwereld die ze sinds maart dit jaar voor ons hebben gecreëerd. Maar nee we blijven liever in de angst-hypnose....

Maar... Ik ben maar zo'n 'gekkie' toch? Dat soort mensen moet je negeren. En gewoon weer braaf luisteren naar de media en politiek, want zij zijn immers degenen die dit hele probleem correct weergeven en voor ons zullen oplossen.

Slaap zacht mensheid...
Klik om te vergroten...
Liever een “gekkie” dan een volgend schaap.
ik stoor me er enorm aan dat overal zoveel mensen nog blindelings alles geloven en als je outside the box denkt je altijd maar met feiten moet komen, maar gezond nadenken bestaat al niet meer.
rather be the wulf than the sheep.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Doe research.
Klik om te vergroten...
Gewoon je ogen openen zou al voldoende zijn.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Gewoon je ogen openen zou al voldoende zijn.
Klik om te vergroten...
Zou vanzelf sprekend moeten zijn, maar helaas. Zelfs al zou je de keiharde feiten en onderzoeken neerleggen, zolang die ogen kleppen op hebben blijven wij de gekkies en complottheorieën mafketels.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dropje zei:
Ik heb er ook niet zon last van. Ik temp mezelf regelmatig omdat ik dat leuk vindt. Meestal zit ik rond de 37,7 (normaal ben ik ong 37,2). De uitschieter (van ook wel een lompe avond met weinig zelfbeheersing) was 38,0. En dat is inderdaad wel koorts, maar voor mij was dat meer een uitzondering. Verschilt per persoon denk ik.

Hoe heet ben jij geworden?
Klik om te vergroten...
Ik heb wel een keer op 39 gezeten na teveel speed 😅
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
KlaasVaak zei:
JIj beweert hier dat COVID eigenlijk niks voorstelt en het vaccin eigenlijk stiekem bedoeld is om ons allemaal af te maken. Sorry maar dat is niet serieus te nemen. Zeker niet zonder enig bewijs.
Klik om te vergroten...
Screenshot_20201204-114927_Chrome.jpg
Screenshot_20201204-115112_Chrome.jpg
D
DropjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Ik heb wel een keer op 39 gezeten na teveel speed 😅
Klik om te vergroten...
Oh ja dat is inderdaad hoog.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
het is geen mening, het zijn actuele feiten en cijfers.
Klik om te vergroten...
Zoals te zien denken wij ongev t zelfde tenminste ik zei alleen het kan nergents goed voor zijn enzv
Blyatman zei:
Doe research.
Klik om te vergroten...
En hier zeg je t tog zelf al of heb ik t nu mis?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 12676
Bekijk bijlage 12677
Klik om te vergroten...
2014 staat er niet bij?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jbruinsma zei:
Zoals te zien denken wij ongev t zelfde tenminste ik zei alleen het kan nergents goed voor zijn enzv

En hier zeg je t tog zelf al of heb ik t nu mis?
Klik om te vergroten...
Nogmaals, het ging er om dat je zei dat de mens vroeger ouder was. Dat is onjuist. 332B56B2-C84C-483C-9AF8-50D165970FB5.jpeg
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oohja klopt,Okeoke maar ik zei er ook bij ik denk het.!Dus dan kan ik het tog ook n keer mis hebben?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Screenshot_20210501-201042_Chrome.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."