#1
Deprimerend grappigJa de hele situatie waarin veel mensen op een behoorlijk fascistische partij (Fvd) stemmen en dan verontwaardigd de situatie vergelijken met de jaren ā30 van het derde rijk heeft inderdaad wel iets humoristischā¦
jammer dat het tegelijkertijd ook zo droevig is
