Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
397 weergaven
18-5-2026
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Ja de hele situatie waarin veel mensen op een behoorlijk fascistische partij (Fvd) stemmen en dan verontwaardigd de situatie vergelijken met de jaren ā€˜30 van het derde rijk heeft inderdaad wel iets humoristisch…

jammer dat het tegelijkertijd ook zo droevig is
Klik om te vergroten...
Deprimerend grappig
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Flualhamdulillam wat ben jij fel geworden, ben dat helemaal niet gewend van jou.🤣

Jij ziet de discussie en je klimt erin gewoon dat is niet meer normaal
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Haha, lijkt me ook wel grappig dat we de hele tijd langs elkaar heen aan het praten zijn. Dat Rivalrie uiteindelijke gewoon een nazi blijkt te zijn :tilttearlaugh: Maar dat vertel je niet in een gesprek. "Hallo, mijn naam is Rivalrie ik discussieer graag mee. Ik ben een Nazi". Hetzelfde als je online met mensen een discussie aan het voeren bent die ietsjes rechts en anti immigratie wordt, tot je plotseling hele rasistische dingen aan het overgooien bent. En dat er dan iemand plotseling zegt: "ja maar ik ben ook een neger".

Vind ik grappig.
Klik om te vergroten...
Haha hoe kan ik een nazi zijn als ik een Afrikaanse jood ben ? :P
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
Maar als je stopt met testen en met 2G aan de slag gaat, vinden er alsnog enorm veel besmettingen plaats, want het vaccin werkt nou eenmaal feitelijk niet zo goed om besmettingen te voorkomen… en dat probleem neemt alleen maar toe nu vaccinaties beginnen uit te werken/uitgewerkt zijn.

Die 2G regels zijn absoluut geen verbetering voor de volksgezondheid, het is een achteruitgang…
Klik om te vergroten...
Als je zou zeggen dat het onvoldoende is zou je gelijk hebben. Als je zegt dat het een achteruitgang is klets je (alweer) gewoon onzin…
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Als je zou zeggen dat het onvoldoende is zou je gelijk hebben. Als je zegt dat het een achteruitgang is klets je (alweer) gewoon onzin…
Klik om te vergroten...
Testen en weten is toch veel beter dan QR scannen en hopen op het beste?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
De forumoorlog is begonnen

ā€œit’s all in gods hands nowā€¦ā€
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
iPlucky zei:
Ik zal heel snel fietsen, hebben hier nog geen openbaar vervoer helaas. Wat voor drank heb je?
Klik om te vergroten...
Ik heb wodka, tequila, wijn, whisky, prosecco, vage likeurtjes, en nog wat sterke drank..... Heb genoeg voor 3 voetbalelftallen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flualhamdulillam zei:
Joh, doe ons een lol en verwijder dit topic. Kinderachtig ventje.
Klik om te vergroten...
Okay tot nu toe had je met lid Eik en met de mening van lid Eik te maken…

Nu zet ik even mijn pet als Moderator op :ā€kinderachtig ventjeā€ is totaal niet nodig en ongepast. Kun je daar even mee kappen? Dan gaan we daarna als leden verder met het heel erg oneens zijn met elkaar…
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Ik heb wodka, tequila, wijn, whisky, prosecco, vage likeurtjes, en nog wat sterke drank..... Heb genoeg voor 3 voetbalelftallen.
Klik om te vergroten...
Toppertje, dan neem ik mijn grote mond mee. Die drinkt ook altijd teveel.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
@Flualhamdulillam wat ben jij fel geworden, ben dat helemaal niet gewend van jou.🤣

Jij ziet de discussie en je klimt erin gewoon dat is niet meer normaal
Klik om te vergroten...
Helemaal geen zin in ook, maar die eik zette meteen weer de oude bekende negatieve oppervlakkige toon.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Kinderachtig ventje.
Klik om te vergroten...
En zo werd weer een inhoudelijke discussie zeer volwassen de das omgedaan.
šŸ‘ŒšŸ»
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flualhamdulillam zei:
Testen en weten is toch veel beter dan QR scannen en hopen op het beste?
Klik om te vergroten...
Heb ik ergens gezegd dat ik tegen testen ben? Ik heb zelfs gezegd dat wat mij betreft ook gevaccineerden meer moeten testen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
De forumoorlog is begonnen

ā€œit’s all in gods hands nowā€¦ā€
Klik om te vergroten...
Welkom bij:

Screenshot_20211114-190253_Facebook.jpg
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eik zei:
maar misschien is dat een te genuanceerde gedachte voor je…
Klik om te vergroten...
Uitdelen maar geen woord terug kunnen incasseren. Zeg het echt nooit, maar hier sta ik toch echt wel boven… zoek het uit
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Welkom bij:

Bekijk bijlage 32421
Klik om te vergroten...
Die twee daaronder gaan het moeilijk krijgen, al die lekkende testosteron bommen. Je kan ook niet zomaar een vrouwtjes rat in een mannen kooi gooien. Dat wordt neuken. En niet gezellig.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Heb ik ergens gezegd dat ik tegen testen ben? Ik heb zelfs gezegd dat wat mij betreft ook gevaccineerden meer moeten testen.
Klik om te vergroten...
We hadden het over 2G en dat het een achteruitgang zou zijn… Maar je bent duidelijk de draad een beetje kwijt. Ik kap
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flualhamdulillam zei:
Helemaal geen zin in ook, maar die eik zette meteen weer de oude bekende negatieve oppervlakkige toon.
Klik om te vergroten...
Serieus… je kunt ook gewoon met argumenten ipv onwaarheden komen. Maar op de man spelen dan maar?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Die met chocoladevlokken erop he!!!! Echt goddelijk. Please iemand back me.
Klik om te vergroten...
Rijst met chocola..... Sorry maar dit kan echt niet. Dit is nog erger dan nazi propaganda... :( Ik had meer van jou verwacht.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Rijst met chocola..... Sorry maar dit kan echt niet. Dit is nog erger dan nazi propaganda... :( Ik had meer van jou verwacht.
Klik om te vergroten...
Rijstevlaai, rijstevlaai!!!! Wacht maar, als je mijn versie proeft lul je wel anders!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo en nu die rijstenvlaai 😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...173174175176177...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."