Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vaccinatie kan niet worden gegeven voor virale infecties. het was helemaal theatraal, ze hadden gerepeteerd in varkens- en vogelgriep. toen deden ze het niet op wereldschaal omdat er landen en regeringen waren die ertegen waren. Maakt niet uit, ze zetten mensen in slaap door covid te zeggen. De redenen voor deze problemen zullen snel beter worden begrepen wanneer ideeën over een mondiale regering en supranationale governance ons worden voorgelegd."
"Die ene zei: Hoe kom je hier bij? Kan je dat onderbouwen? Klik om te vergroten... De griep wordt zwakker als hij muteert. elke keer worden ze onschadelijker. Omdat virussen niet willen doden, willen ze zichzelf in leven houden. Er kunnen geen vaccins worden ontwikkeld voor dingen die voortdurend muteren. het is ook duidelijk dat deze kandidaat-vaccins gentherapie zijn. Grafeen en zware metalen daarin kunnen zeer schadelijk zijn voor de mens. Hij is hiertegen, samen met Marone, de uitvinder van mRNA-technologie, en Montaigner, die bekend staat als de vader van virologen. U kunt veel artikelen en onderzoek vinden op alternatieve pagina's."
"Ikbeneenfiets zei: Ik denk dat hij niet probeert te zeggen dat virussen bewust zijn. Slechts dat een virus dat zijn hele host-populatie uitmoord zelf ook gedoemd is tot uitsterven. Omdat een heel virulent virus dus toekomstige infectie mogelijkheden dwarsboomt, doordat er nou eenmaal minder hosts zullen zijn, zal evolutie op langere tijdschalen selecteren tegen hele virulente virussen. Dit is waarom virussen over het algemeen minder schadelijk worden over langere tijd. Verder ben ik het trouwens helemaal niet met zijn commentaar eens. Klik om te vergroten... Ja, dat is precies wat ik probeerde te zeggen. Ook de censuur van dissidenten in de media en op internet stoort me. Waarom is er zoveel censuur? Als ik niet denk dat het juist is om elke tegenstem in diskrediet te brengen door ze een samenzwering te noemen of met andere namen (, gevaccineerd - niet-gevaccineerd) of (wetenschap - anti-wetenschappelijk) (rechts-links), denk ik dat het systeem dat mensen maakt niet met elkaar kunnen praten heeft voor ons geen toegevoegde waarde. verdeel en heers wordt helaas overal gebruikt. Het is heel triest om te zien dat mensen elkaar de afgelopen jaren niet hebben getolereerd."
"LadyLike zei: Dit najaar maakt 3mmc promotie: van research chem naar opiumlijst! Bam, met dank aan de conservatieven 🤪 (zal geen discussie starten). hoe bereid jij je daarop voor? a) hoarden! Ik bestel alvast … gram/pillen b) over op een andere RC, namelijk … c) op zoek naar een scooterboy/girl met stash d) iets anders… Klik om te vergroten... Ik denk dat het zal worden bediend door dealers met meer concurrerende prijzen."
"Eik zei: Gedeeltelijk herkenbaar verhaal. Ik vond het hebben van jonge kids ook echt heel zwaar. Ik was gehecht aan mijn vrijheid en aan mijn vrije tijd. En daar blijft, zoals jij ook aangeeft, niet zo heel veel meer van over... Ik vind dat jonge ouders best iets beter voorbereid mogen worden op de shock van het ouderschap. Helemaal omdat je er de eerste jaren toch vooral veel gehuil en gevulde luiers terug krijgt als dank voor al je goede zorgen. Gelukkig wordt het allemaal een stuk beter als ze iets groter worden. Dan blijkt opeens dat je prachtige kleine wezentjes hebt gecreeerd samen met de persoon waar je helemaal gek op bent. En als die kleine wezentjes dan ook nog "ik hou van papa" of "Dumbledaddy" (een verwijzing naar Professor Dumbledore van Harry Potter) gaan zeggen is het al helemaal pure magie! En ondanks alle herkenbare stukjes ben ik het hier toch niet mee eens: Ik begrijp dat je het zwaar kunt hebben, ik begrijp dat je het soms misschien niet aan kunt, ik begrijp ook dat je het als ouder niet altijd perfect kunt of hoeft te doen. Maar je kind misbruiken is gewoon echt niet okay! Daar is in mijn ogen gewoon geen excuus voor. Als je het niet meer aankunt ga je hulp halen. Als je merkt dat je je kind zou gaan verwaarlozen of misbruiken dan zorg je dat er een oplossing komt, hoe moeilijk ook. Het verwaarlozen of misbruiken van een kind is in mijn ogen gewoon nooit goed te praten. Klik om te vergroten... Ik ben absoluut tegen misbruik, het mag geen excuus zijn. Ik probeerde gewoon mijn eigen due diligence te doen. ja, naarmate de jaren verstrijken en het kind groeit, wordt het gemakkelijker en soms het tegenovergestelde. Ik denk dat we in de loop van de tijd aan de situatie wennen, liefde wist alle problemen uit Ik ben absoluut tegen misbruik, er mag geen excuus zijn. Ik probeerde gewoon mijn eigen due diligence te doen. ja, er zijn jaren verstreken en het wordt gemakkelijker naarmate het kind groeit. Of wordt het steeds moeilijker? Ik denk dat we na verloop van tijd de situatie accepteren en eraan wennen en dat liefde de problemen voorloopt."
"Die ene zei: Soms voel ik me bekneld Klik om te vergroten... Toen ik dat hoorde, had ik het gevoel dat ik hierin niet alleen was. Ik denk dat de meesten van ons dezelfde gevoelens ervaren."
"Rivalrie zei: Ik heb 2 kleine kids. Bij mij triggerde het een burnout en ADHD. Het hebben van kinderen is enorm zwaar en tegelijk prachtig. Zou niet zonder kids willen leven. Klik om te vergroten... ik had dezelfde problemen. Soms word ik nog steeds periodiek getriggerd. Maar zoals je zei, ik hou heel veel van mijn kind. Hoe zouden we anders met deze problemen kunnen omgaan?"
"Shinyzappy zei: Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs . Ik heb ervaring met 2-cb maar zou ik die hele 300ug kunnen doen zonder grote risicos? Klik om te vergroten... Ik denk dat een halve zegel een goede dosis is voor de eerste keer. Ik gebruikte de eerste keer halve zegel. Ik zou de eerste keer niet meer aanbevelen, omdat het een erg lange reis zal zijn."
"Dingen veranderen volledig. Je relatie wordt ondergeschikt aan de behoeften van het kind, die in de beginjaren 24/7 zullen zijn. Comfort dat je eerder vanzelfsprekend vond, zoals naar je favoriete programma kunnen kijken, of ongehinderd kunnen plassen of poepen, verdampen meestal. Vroeger ontspannen tijd alleen met partner wordt een stressvolle ervaring van constante onderbrekingen. Geen "wij"-tijd meer. Alles draait om het kind, en het kind vindt het vanzelfsprekend. Naarmate het kind groeit, probeer je met je partner te praten en kun je een zin niet afmaken omdat het kind altijd blaft, zelfs als je praat. Je probeert je partner te knuffelen, je kind rent naar je toe om tussen je in te komen en de knuffel te scheiden. Natuurlijk moeten ze elke nacht met iemand naar bed, dus intimiteit wordt teruggebracht tot één keer per week wanneer je 10 minuten steelt om het staand in de voorraadkast te doen. Je leven verandert een belachelijke hoeveelheid. Het is helemaal niet verwonderlijk dat zoveel mensen depressief worden, dat zovelen de situatie en hun partner verlaten, dat zoveel mensen hun kind verwaarlozen of misbruiken. Het is best moeilijk om dat allemaal niet te doen. Je moet een soort heilige zijn om niet op zijn minst een depressie te hebben. En als alles is gezegd en gedaan, zul je merken dat je van je kind houdt, ze zijn de belangrijkste persoon voor jou in de wereld, en het is het allemaal waard, want ondanks alle pijn en frustratie, als je erover nadenkt om dat te vervangen door een perfect comfortabel maar leeg huis, op een manier dat het verdrietig, deprimerend en niet zo de moeite waard zou zijn."
"De Dunne zei: Er zijn ook moeders die zich zo voelen hoor. Nog een reden voor mij er niet aan te beginnen is de maatschappij die verloederd. De huidige opvoeding, scholen, etc kan ik me niet in vinden. Prinsjes, prinsesjes die gepamperd worden tot in den treuren. Maar dat is weer een heel andere discussie. Klik om te vergroten... Ik kan je heel goed begrijpen en ben het met je eens. net als een Pink Floyd-liedje Another brick in the wall…"