Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
394 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Gast, kap hier eens mee. Je kan de tweede wereldoorloog gewoon niet vergelijken met de beperkingen van het corona virus, dat was een andere tijd, een ander stuk uit de geschiedenis
Klik om te vergroten...
Ach, jij denkt dat het alleen over het Corona virus gaat. Niet heel lang geleden deelde ik die gedachte, maar dit gaat nergens meer over.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Ook helemaal met je eens.

Toch is ook dit bijna 1 op 1 te vergelijken.

Zie dit stukje tekst:
Tyfus is een vaak dodelijke bacteriële ziekte die wordt verspreid door luizen. Tijdens de Tweede Wereldoorlog woedde de ziekte hevig in Europa. In nazipropaganda werden Joodse mensen neergezet als de voornaamste verspreiders van de ziekte. Zo vergaarden de nazi’s steun van het grote publiek voor hun plan om Joden in getto’s op te sluiten.


Bron: https://www.newscientist.nl/nieuws/...ijdens-wo-ii-een-tyfusepidemie-in-toom-hield/
Klik om te vergroten...
Dit is nazipropoganda... Sorry onze regering is 1 en al klootzak, maar ze willen echt niet alle ongevaccineerden een massagraf inzwaaien.
Sterker nog, ze willen massagraven voorkomen. Doen ze alleen niet zo goed.

Echt PLEASE kap met deze vergelijking ik smeek u.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Kun je hier zo zijn? Ik pm je mijn adres even. Ik heb Gore dode dieren wiet en veel drank in huis.
Klik om te vergroten...
Ik zal heel snel fietsen, hebben hier nog geen openbaar vervoer helaas. Wat voor drank heb je?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
🤨
Hij zegt dat eerst 2G geen achteruitgang is. Maar een onderdeel van het beleid waar hij (en wij ook) waarde aan hecht en uitgebreid wilt zien (testen) wordt met 2G compleet geschrapt.
Nu testen we wel en is het advies dat gevaccineerden zich ook laten testen. Hoe is 2G dan geen achteruitgang? Dat vroeg ik namelijk.

‘Heb ik gezegd dat ik tegen testen ben?’ Is daar absoluut geen antwoord op.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, je verdraait hier niet alleen andermans woorden mee, maar ook die van jezelf. Je vraag was namelijk "Testen en weten is toch veel beter dan QR scannen en hopen op het beste?" en het antwoord daarop was "Heb ik ergens gezegd dat ik tegen testen ben? Ik heb zelfs gezegd dat wat mij betreft ook gevaccineerden meer moeten testen."
Dus nogmaals, leg aub geen woorden in iemands mond.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
En in de linkerhoek, eik, al jaren een begrip met zijn vaste wortels in de grond, en in de rechterhoek, Flual- 100 kilo argumenten met een felle rechtse stomp

Dingdinging

Round 1
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 32422
Klik om te vergroten...
Ben je niet bang dat je privacy geschonden wordt nu je foto's van jezelf gaat uploaden?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
En in de linkerhoek, eik, al jaren een begrip met zijn vaste wortels in de grond, en in de rechterhoek, Flual- 100 kilo argumenten met een felle rechtse stomp

Dingdinging

Round 1
Klik om te vergroten...
Wat fijn dat je me in de linkse hoek stopt… daar voel ik me wel thuis 😉
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
"Testen en weten is toch veel beter dan QR scannen en hopen op het beste?"
Klik om te vergroten...
Testen en weten = actief testbeleid

QR scannen en hoor. Op het beste = 2G

Eik is voor het testbeleid, ook voor gevaccineerden. Toch zegt hij dat de afschaffing ervan geen achteruitgang is. Vandaar de vraag, testen is toch beter dan 2G?

ik suggereerde helemaal niet dat hij tegen testen was ofzo, dat vulde hij verkeerd in en gaf daardoor geen antwoord op m’n vraag
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ben je niet bang dat je privacy geschonden wordt nu je foto's van jezelf gaat uploaden?
Klik om te vergroten...
Sorry mijn piemol is niet so groot.....
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Ik dacht dat jij gekapt was?

Ik ben voor testen, ook voor gevaccineerden. Ik ben ook voor een hogere druk op mensen om te doen wat goed is… namelijk vaccineren. Helder?
Klik om te vergroten...
Helder, dankjewel…
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Het afschaffen van het testbeleid wordt niet gezien als achteruitgang, door Eik tenminste. Dus ja, vreemd genoeg staat het nog wel ter discussie
Klik om te vergroten...
Dan moet je zelf even teruglezen en beter lezen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Wat fijn dat je me in de linkse hoek stopt… daar voel ik me wel thuis 😉
Klik om te vergroten...
Had ik jou eerlijk gezegd niet verwacht.... Eerder D66 :tongueout:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Had ik jou eerlijk gezegd niet verwacht.... Eerder D66 :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jij bent echt zo'n rechtserd volgens mij, strak in uniform het volkslied zingen elke morgen. Ben jij niet de maker van de facebookgroep "Nederland mijn Vaderland"?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Dan moet je zelf even teruglezen en beter lezen.
Klik om te vergroten...
538BB0E4-71EA-4DBA-B70D-B8106673625C.jpeg
Nou, wat heb ik over het hoofd gelezen plop?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Jij bent echt zo'n rechtserd volgens mij, strak in uniform het volkslied zingen elke morgen. Ben jij niet de maker van de facebookgroep "Nederland mijn Vaderland"?
Klik om te vergroten...
Haha ik ben juist tegen het uitsluiten van mensen in welke vorm dan ook. Dat is volgens mij links. Daarnaast strijdt ik voor het behoud van cultureel en milieu.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Had ik jou eerlijk gezegd niet verwacht.... Eerder D66 :tongueout:
Klik om te vergroten...
Niet zo vreemd, heb ik vroeger vaak op gestemd. Maar stem nu al jaren Groen Links. Vind je dat heel verbazingwekkend? 😅
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Heb ik ergens gezegd dat ik tegen testen ben? Ik heb zelfs gezegd dat wat mij betreft ook gevaccineerden meer moeten testen.
Klik om te vergroten...
Rip d66

Edit: sorry, citeerfoutje. Hier moest zeker @Rivalrie's reactie "links, ik dacht D66" staan. Vergeeft mij.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Jij bent echt zo'n rechtserd volgens mij, strak in uniform het volkslied zingen elke morgen. Ben jij niet de maker van de facebookgroep "Nederland mijn Vaderland"?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, die hadden D66 links genoemd.
Wakker worden dirkje!!!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Niet zo vreemd, heb ik vroeger vaak op gestemd. Maar stem nu al jaren Groen Links. Vind je dat heel verbazingwekkend? 😅
Klik om te vergroten...
Haha ja op sommige vlakken wel. Hoewel ik wel proef dat je linkse gedachten hebt.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Haha ja op sommige vlakken wel. Hoewel ik wel proef dat je linkse gedachten hebt.
Klik om te vergroten...
Ik ben net als jij voor cultuur, voor milieu en tegen discriminatie. Ik ben een beetje links en mega progressief. Ik ben absoluut faliekant tegenstander van deze regering maar ik ben wel voor vaccinatie en ook voor een overheid die doet wat nodig is… ook als het impopulair is (zoals klimaat en coronamaatregelen).

Dat maakt me dus ook meteen een anti-populist en anti-fascist. Vandaar ook dat ik zoveel moeite met FvD heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...174175176177178...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."