Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
450 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit topic heb ik niet gemist.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ganggang💯 zei:
Dit topic heb ik niet gemist.
Klik om te vergroten...
Ssssht... zometeen maak je "het wakker"....:tongueclosed:
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Ssssht... zometeen maak je "het wakker"....:tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Jij kunt het topic toch sluiten 😉
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
iPlucky zei:
Jij kunt het topic toch sluiten 😉
Klik om te vergroten...
Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft :sweatsmile:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Dat denken we al.... Met sluiten bevestig je het alleen :wink:


(Grapje natuurlijk)


(Of toch niet?)


(Toch wel)
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die ene zei:
Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐
Klik om te vergroten...
Ik snap niet dat mensen de dwang voelen om in dit topic te kijken EN te reageren als ze dat niet willen.

Stiekem is iedereen verslaafd aan dit topic
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Corona is al oud. Griep is in.

www.telegraaf.nl

’Griepprik voor alle kinderen’

Kinderen inenten tegen de griep kan helpen om de zorg te ontlasten als er naast een coronagolf ook een verwachte zware griepepidemie komt.
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die ene zei:
Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐
Klik om te vergroten...
Bestaat dit nu serieus? Of is dat meer de wens?

Het zou wel mooi zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren..
Klik om te vergroten...

Wel een goeie ja!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Ik snap niet dat mensen de dwang voelen om in dit topic te kijken EN te reageren als ze dat niet willen.

Stiekem is iedereen verslaafd aan dit topic
Klik om te vergroten...
Ja. Ik kijk in alle topics als er nieuwe berichten zijn. Alles boeit me wel, overal zijn goede argumenten of grappige berichten te vinden.


Mindless zei:
Bestaat dit nu serieus? Of is dat meer de wens?

Het zou wel mooi zijn.
Klik om te vergroten...
https://drugsforum.nl/threads/threadban.70337

dit was het topic over het onderwerp. Helaas bestaat het (nog?) niet
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Hoog tijd dat werkgevers dit mogen doen vind ik.
Klik om te vergroten...
Ganggang💯 zei:
Ik bedoel daar mee dat ik dat statement niet begrijp en er niet achter sta.
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijn
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die ene zei:
Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijn
Klik om te vergroten...
Hij bedoeld dat hij de coronapas niet als een beperking ziet omdat hij gevaccineerd is. Terwijl voor niet gevaccineerden het een behoorlijke beperking is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Hij bedoeld dat hij de coronapas niet als een beperking ziet omdat hij gevaccineerd is. Terwijl voor niet gevaccineerden het een behoorlijke beperking is.
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik niet, sinds wanneer weet jij wat ik bedoel? 🥲

Ik bedoel dat ik niet achter jouw statement, deze welteverstaan:
Rivalrie zei:
En ben jij bereid om de rest van je leven je vrijheid te laten bepalen me je QR code ?
Klik om te vergroten...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die ene zei:
Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijn
Klik om te vergroten...
Als je het geheel nog eens doorleest zul je zien dat ik op een suggestieve vraag reageer met die reactie. Ze gaan niet over hetzelfde onderwerp.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Als je het geheel nog eens doorleest zul je zien dat ik op een suggestieve vraag reageer met die reactie. Ze gaan niet over hetzelfde onderwerp.
Klik om te vergroten...
Ah. Ja dat verband zag ik niet. Ik vind het zelf wel een vergaande maatregel. I mean, ik begrijp het wel vanuit het verzuim perspectief, maar ik sta er niet achter.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die ene zei:
Ah. Ja dat verband zag ik niet. Ik vind het zelf wel een vergaande maatregel. I mean, ik begrijp het wel vanuit het verzuim perspectief, maar ik sta er niet achter.
Klik om te vergroten...
Ieder z'n perspectief. Ik zie van dichtbij hoe het gaat bij grote, deels publieke bedrijven. Er wordt nog steeds flink misbruik van corona gemaakt op verzuim gebied.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die ene zei:
Ah. Ja dat verband zag ik niet. Ik vind het zelf wel een vergaande maatregel. I mean, ik begrijp het wel vanuit het verzuim perspectief, maar ik sta er niet achter.
Klik om te vergroten...
Vanuit verzuim perspectief is het eigenlijk beter om mensen op een natuurlijke manier te besmetten (mits zij geen chronische ziekte hebben). De kans op een herbesmetting is bij gevaccineerden namelijk 700% tot 2400% groter dan bij een ongevaccineerde.

Gevaccineerden worden in ernstige wellicht minder erg ziek, maar als je het totaal bij elkaar op zou tellen dan verlies je met gevaccineerden veel meer uren. Ook gevaccineerden moeten namelijk in quarantaine.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Vanuit verzuim perspectief is het eigenlijk beter om mensen op een natuurlijke manier te besmetten (mits zij geen chronische ziekte hebben). De kans op een herbesmetting is bij gevaccineerden namelijk 700% tot 2400% groter dan bij een ongevaccineerde.

Gevaccineerden worden in ernstige wellicht minder erg ziek, maar als je het totaal bij elkaar op zou tellen dan verlies je met gevaccineerden veel meer uren. Ook gevaccineerden moeten namelijk in quarantaine.
Klik om te vergroten...
Waar haal je deze cijfers vandaan?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die ene zei:
Waar haal je deze cijfers vandaan?
Klik om te vergroten...
Heb de bronnen hier in dit topic vast wel een keer geplaatst :tongueout:

Daarnaast werkt m'n vriendin bij de grootste verzuimdienstverlener van Nederland op de Risk management afdeling. Zij analyseren alle ziekte data om werkgevers te ondersteunen. Een verhoogd ziekteverzuim bij gevaccineerden is ook wat zij zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...150151152153154...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."