#1
Dit topic heb ik niet gemist.
Ssssht... zometeen maak je "het wakker"....Dit topic heb ik niet gemist.
Jij kunt het topic toch sluiten 😉Ssssht... zometeen maak je "het wakker"....![]()
Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijftJij kunt het topic toch sluiten 😉
Dat denken we al.... Met sluiten bevestig je het alleenNee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft![]()
Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft![]()
Ik snap niet dat mensen de dwang voelen om in dit topic te kijken EN te reageren als ze dat niet willen.Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐
Bestaat dit nu serieus? Of is dat meer de wens?Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐
dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren..
Ja. Ik kijk in alle topics als er nieuwe berichten zijn. Alles boeit me wel, overal zijn goede argumenten of grappige berichten te vinden.Ik snap niet dat mensen de dwang voelen om in dit topic te kijken EN te reageren als ze dat niet willen.
Stiekem is iedereen verslaafd aan dit topic
Bestaat dit nu serieus? Of is dat meer de wens?
Het zou wel mooi zijn.
Hoog tijd dat werkgevers dit mogen doen vind ik.
Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijnIk bedoel daar mee dat ik dat statement niet begrijp en er niet achter sta.
Hij bedoeld dat hij de coronapas niet als een beperking ziet omdat hij gevaccineerd is. Terwijl voor niet gevaccineerden het een behoorlijke beperking is.Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijn
Dat bedoel ik niet, sinds wanneer weet jij wat ik bedoel? 🥲Hij bedoeld dat hij de coronapas niet als een beperking ziet omdat hij gevaccineerd is. Terwijl voor niet gevaccineerden het een behoorlijke beperking is.
En ben jij bereid om de rest van je leven je vrijheid te laten bepalen me je QR code ?
Als je het geheel nog eens doorleest zul je zien dat ik op een suggestieve vraag reageer met die reactie. Ze gaan niet over hetzelfde onderwerp.Waarschijnlijk begrijpt whitesugar het net als ik misschien verkeerd omdat de twee bovengenoemde quotes een contradictie lijken te zijn
Ah. Ja dat verband zag ik niet. Ik vind het zelf wel een vergaande maatregel. I mean, ik begrijp het wel vanuit het verzuim perspectief, maar ik sta er niet achter.Als je het geheel nog eens doorleest zul je zien dat ik op een suggestieve vraag reageer met die reactie. Ze gaan niet over hetzelfde onderwerp.
Ieder z'n perspectief. Ik zie van dichtbij hoe het gaat bij grote, deels publieke bedrijven. Er wordt nog steeds flink misbruik van corona gemaakt op verzuim gebied.Ah. Ja dat verband zag ik niet. Ik vind het zelf wel een vergaande maatregel. I mean, ik begrijp het wel vanuit het verzuim perspectief, maar ik sta er niet achter.
Vanuit verzuim perspectief is het eigenlijk beter om mensen op een natuurlijke manier te besmetten (mits zij geen chronische ziekte hebben). De kans op een herbesmetting is bij gevaccineerden namelijk 700% tot 2400% groter dan bij een ongevaccineerde.Ah. Ja dat verband zag ik niet. Ik vind het zelf wel een vergaande maatregel. I mean, ik begrijp het wel vanuit het verzuim perspectief, maar ik sta er niet achter.
Waar haal je deze cijfers vandaan?Vanuit verzuim perspectief is het eigenlijk beter om mensen op een natuurlijke manier te besmetten (mits zij geen chronische ziekte hebben). De kans op een herbesmetting is bij gevaccineerden namelijk 700% tot 2400% groter dan bij een ongevaccineerde.
Gevaccineerden worden in ernstige wellicht minder erg ziek, maar als je het totaal bij elkaar op zou tellen dan verlies je met gevaccineerden veel meer uren. Ook gevaccineerden moeten namelijk in quarantaine.
Heb de bronnen hier in dit topic vast wel een keer geplaatstWaar haal je deze cijfers vandaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."