#1
Ik zit in Frankrijk even wat mee te lezen en van me niet inhoudelijk met de hele discussie bemoeien. Maar de manier waarop je hier onze meest ervaren moderator aanspreekt kan echt niet door de beugel. Bij deze een officiële waarschuwing.Ah, dat zegt genoeg 🙂. Ik neem terug wat ik zei over zelfreflectie. Je zoekt blijkbaar een gebrek aan respect in anderen om dat van jou wat dragelijker te maken, maar dat is een gokje: ben overigens geen psycholoog 🤷🏻♂️
Ik vind het ook niet leuk, dat doordrammen, maar feit is gewoon dat ik niet respectloos was en dat jij mij toch aanspreekt alsof ik dat wel was…
Er is gezegd wat gezegd kan worden, als jij deze simpele situatie niet juist kunt overzien… Prima, maar dan weet ik hoe ik het de volgende keer beter kan aanpakken.